2021-02-12, 20:54
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Nej vem som helst kan avlägga sitt vittnesmål till en federal utredare. Det är bara att ringa
1-800-CALLFBI (225-5324) och tala om vad man sett.
Ljuger man för en federal utredare så får man 6mån fängelse eller husarrest.

Hur många av dessa hundratals vittnen har kontaktat USPIS eller FBI för att rapportera röstfusk?
Och hur vet vi om någon gjort det? Om ja, hur vet vi hur, och om, vittnesmålet blivit behandlat?

Varför tror du att att hundratals vittnen ljuger, men inte mainstreammedia?
2021-02-12, 20:59
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Var har jag påstått att Lindell samarbetat med Trump? Varför ljuger du så ofta?

Nej, de uteslöt inte Powell. De skrev ett memorandum om att hon arbetar på egen hand för att ljugmedia påstod hon tillhörde teamet.

Vilka Trumpfans kletar bajs i federala byggnader och vill mörda Pence?

Följde du inte Donald Trumps tweets? Han själv skrev att Powell var med i teamet
2021-02-12, 21:01
Medlem
Har mycket svårt att tro att alla dessa republikanska domare + en justitieminister som dessutom hållit Trump under sina armar när det blåst politisk storm skulle tveka en sekund att släppa bevis om dom hållit för en noggrannare granskning och som visade eller indikerade på att ett organiserat valfusk förekommit. Den politiska guldklimpen hade ju republikanerna aldrig låtit glidit sig ur händerna. Men nu visade ju inget som framlagts på att ett organiserat valfusk förekommit och då drar givetvis rättssystemets giganter öronen åt sig.
Men myten om valfusk lär tyvärr leva vidare i vissa miljöer, inget att göra åt.
2021-02-12, 21:03
Avslutad
Citat:
Var?

Ja, Aron är säkert på sanningens sida.

Disclaimern är ju från OAN! Deras sponsorer blev nog skitnödiga när dom förstod att dom var illa ute om dom gick emot den globala finanseliten. Det var flera som gick ut med samma skitnödiga ansvarsavtagande. Beror sannolikt på press från sponsorer.

Men en apa på Skansen kan inte motbevisa Lindells film lika lite som du.

Kan du svara på min fråga:

Var har jag påstått att dessa vittnena ljuger? Man har säkert sett något, men det är inte valfusk man sett. Om jag ser en stor svans sticka ut ur en buske betyder det inte att jag sett ett lejon på vift.

Vem som helst kan avlägga sitt vittnesmål till en federal utredare. Det är bara att ringa

Hur många av dessa hundratals vittnen har kontaktat USPIS eller FBI för att rapportera röstfusk?

Du kan inte svara på den frågan eller hur
2021-02-12, 21:05
Bannlyst
Citat:
Och hur vet vi om någon gjort det? Om ja, hur vet vi hur, och om, vittnesmålet blivit behandlat?
Därför att en anmälan om valfusk är allmän handling. En enkel googling visar att ingen sådan har gjorts. Jag kan dock ha fel
Citat:

Inlägg som dessa är svåra att bemöta därför att det är baserade på känslor och inte rationell logik.

Du menar att hundratals vittnen har sett tecken på valfusk. Bra. De bör omgående kontakta federala utredare så att dessa "bovar" kan utredas och lagföras.

Jag hoppas att du bemöter mina argument nu. Om inte så kommer denna diskussion bara att gå i cirklar.
2021-02-12, 21:06
Avslutad
Citat:
Var?

Ja, Aron är säkert på sanningens sida.

Disclaimern är ju från OAN! Deras sponsorer blev nog skitnödiga när dom förstod att dom var illa ute om dom gick emot den globala finanseliten. Det var flera som gick ut med samma skitnödiga ansvarsavtagande. Beror sannolikt på press från sponsorer.

Men en apa på Skansen kan inte motbevisa Lindells film lika lite som du.

Kan du svara på min fråga:

Så han ljuger för att han länkar till något OAN sände? Wow, det finns tydligen ingen gräns på hur korkade ni är.
2021-02-12, 21:12
Medlem
Citat:
Hoppsan! En till som uppenbarligen inte kan läsa. Det du påstår är inte ens i närheten av vad jag skrivit.

Nja, enbart en video kan förmodligen inte utan något som styrker det som förekommer i den eventuella videon. Men finns vittnesmål eller annat som verfierar videons innehåll så kan det nog bli ett giltigt mål.

Ja, vad var det nu Barr sagt? Att han inte sett något som pekar på valfusk, eller? Tror knappast att han uttryckte sig som du påstår, men hade han verkligen tittat efter, tror du? Han avgick väl strax innan julafton väl? Varför då riskera karriär samt kanske liv och lem genom att säga något om det valfusk som bevisligen förekom?

Inom 5-10 år kommer folk att tjäna pengar genom att skriva böcker om statskuppen, sanna mina ord.
Ja det kommer utan tvivel att skriva en hel del böcker om det som hände den 6 jan. 2021. Trumps skändliga försök att stoppa den demokratiska process som pågick och som skulle bekräfta att Biden blivit vald till USA:s näste president kommer ju inte att glömmas bort i första taget.
2021-02-12, 21:45
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Följde du inte Donald Trumps tweets? Han själv skrev att Powell var med i teamet
Suck. Han menade att hon jobbade åt dom men inte med dom.
2021-02-12, 21:53
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Var har jag påstått att dessa vittnena ljuger? Man har säkert sett något, men det är inte valfusk man sett. Om jag ser en stor svans sticka ut ur en buske betyder det inte att jag sett ett lejon på vift.

Vem som helst kan avlägga sitt vittnesmål till en federal utredare. Det är bara att ringa

Du kan inte svara på den frågan eller hur
Det är ju den slutsats en ärlig människa måste dra om man påstår att det inte förekommit något valfusk när hundratals vittnen vittnat om just valfusk. Inte någon svans i en buske.

Jag skrev det i mitt förra svar:

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

2021-02-12, 22:00
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Därför att en anmälan om valfusk är allmän handling. En enkel googling visar att ingen sådan har gjorts. Jag kan dock ha fel
Så bra att du erkänner att du kan ha fel. En väg att åter bli en hederlig människa.

Folk kan mycket väl ha anmält valfusk men att dessa kan ha blivit bemötta på exakt samma sätt som ni bemöter min information, med nonchalans. Det vet varken du eller jag något om.
Citat:
Inlägg som dessa är svåra att bemöta därför att det är baserade på känslor och inte rationell logik.
Ja, det är era inlägg som är byggda på känslor. Hade ni haft rationella vederhäftiga argument hade ni kunna 'debunka' mig hur lätt som helst. Nu ser ni hur det blir.
Citat:
Du menar att hundratals vittnen har sett tecken på valfusk. Bra. De bör omgående kontakta federala utredare så att dessa "bovar" kan utredas och lagföras.
Du har sagt det nu ett par gånger. Säg det till dom.
Citat:
Jag hoppas att du bemöter mina argument nu. Om inte så kommer denna diskussion bara att gå i cirklar.
Jag har hela tiden bemött era "argument", som inte är argument utan känslofyllda urladdningar med inte så få försök till karaktärsmord av min person. Det blir så när vederhäftig information saknas.

2021-02-12, 22:03
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Så han ljuger för att han länkar till något OAN sände? Wow, det finns tydligen ingen gräns på hur korkade ni är.
Du får gärna dua mig.

Återigen, jag skrev inte att Aron ljuger, jag ifrågasatte hans trovärdighet. Lär dig läsa, gosse.

Jag skrev mycket tydligt att OAN gjord denna omsvängning efter att ha blivit pressade av sina sponsorer. Punkt!

2021-02-12, 22:03
Medlem
siisters avatar
Citat:
Suck. Han menade att hon jobbade åt dom men inte med dom.

Han nämnde Jenna Ellis och Rudy Guiliani i samma tweet om sitt team. Ellis i sin tur skrev att Sidney Powell tillhörde presidentens juridiska team. Men media ljuger förstås för att dom inte läste mellan raderna och förstod att båda två menade att Powell jobbade åt dom, inte med dom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in