2021-02-12, 20:20
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Vi diskuterar alltså nu om Lindell har någon trovärdighet i Trumps ögon. Svaret är nej.
Och det svaret bygger du på vad?

Vänligen svara på min fråga:

Varför tror du att att hundratals vittnen ljuger, men inte mainstreammedia?
2021-02-12, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing

Har någon av dessa hundratals vittnen upprepat sina anklagelser inför en federal utredare? På så sätt skulle det öka deras trovärdighet. Om inte så väljer jag att lita på mainstreammedia
2021-02-12, 20:26
Bannlyst
Citat:
Bara för att viss information är från november så är dom inte mer felaktiga för det. Jag har förstås inte läst precis varenda kommentar i denna långa tråd, men det spelar ingen roll eftersom källorna där ni påstår er ha 'debunkat' fakta är jäviga. Fusket är övertydligt!
Stämmer bra. Fusket är övertydligt.
I allegheny county,PA var det en far som stal sin sons röstkort och röstade på trump åt honom. Sonen anmälde detta till valnämnden
Pappan ska åtalas för röstfusk.
2021-02-12, 20:32
Avslutad
Citat:
Kul underhållning du bjuder på.

Lindell blev inte utslängd. Har du fått den informationen från nån "Fact check"-sida?

Och i all välmening, lär dig skriva innan du analyserar. För när du analyserar och skriver om det tycks du tro att både Elvis lever och att jorden är platt. Fast du menar förstås att jorden där grödor växer är platt och det där med att Elvis lever är nog sant. För dig.

Lindell och Powell blev utslängda och portade från Vita Huset. Källa är Team Trump
Du verkar ha jobbigt med att höra sanningen
2021-02-12, 20:34
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Har någon av dessa hundratals vittnen upprepat sina anklagelser inför en federal utredare? På så sätt skulle det öka deras trovärdighet. Om inte så väljer jag att lita på mainstreammedia
Det förutsätter förstås att vittnen tillåts vittna.
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Stämmer bra. Fusket är övertydligt.
I allegheny county,PA var det en far som stal sin sons röstkort och röstade på trump åt honom. Sonen anmälde detta till valnämnden
Pappan ska åtalas för röstfusk.
Bravo! Du har börjat vägen till din första miljon, som det brukar heta när det gäller pengar och rikedom.
2021-02-12, 20:35
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Lindell och Powell blev utslängda och portade från Vita Huset. Källa är Team Trump
Du verkar ha jobbigt med att höra sanningen
Svar nej. Varken Lindell eller Powell blev utslängda. Så jag får citera dig: "Du verkar ha jobbigt med att höra sanningen"
2021-02-12, 20:36
Avslutad
Citat:

Bravo! Du har börjat vägen till din första miljon, som det brukar heta när det gäller pengar och rikedom.

Det fick man. Men Rudy påpekade att det inte rörde sig om valfusk och man hade inga sådana vittnen.
2021-02-12, 20:40
Avslutad
Citat:
Svar nej. Varken Lindell eller Powell blev utslängda. Så jag får citera dig: "Du verkar ha jobbigt med att höra sanningen"

Haha jo det blev man

Vi kan ju diskutera detta också. Kan du berätta varför dina kompisar anser att det inte ska tas som fakta och är så livrädda för att bli stämda att man har en stor fet disclaimer på "bevisen"?

Before MyPillow CEO Mike Lindell’s documentary aired on the One America News Network, a disclaimer rolled slowly across the screen:

"The statements and claims expressed in this program are presented at this time as opinions only and are not intended to be taken or interpreted by the viewer as established facts."

https://twitter.com/atrupar/status/1357713334313902080

Läs disclaimern , för även en apa på Skansen inser att Lindells film är fabler
2021-02-12, 20:42
Medlem
Citat:

Vad jag sa är att Trump har inte något samarbete med Lindell i valfuskfrågan. Han uteslöt Sidney Powell ur sitt team också. Så jävla dåliga är dem. De är stämda bägge två nu också. Trump är expert på att låta andra ta fallet, allt från sina advokater till sina fans som kletar bajs i federala byggnader och vill hänga hans vice president.
2021-02-12, 20:43
Bannlyst
Citat:

Nej vem som helst kan avlägga sitt vittnesmål till en federal utredare. Det är bara att ringa
1-800-CALLFBI (225-5324) och tala om vad man sett.
Ljuger man för en federal utredare så får man 6mån fängelse eller husarrest.

Hur många av dessa hundratals vittnen har kontaktat USPIS eller FBI för att rapportera röstfusk?
2021-02-12, 20:47
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Det fick man. Men Rudy påpekade att det inte rörde sig om valfusk och man hade inga sådana vittnen.
Var?
Citat:
Haha jo det blev man

Vi kan ju diskutera detta också. Kan du berätta varför dina kompisar anser att det inte ska tas som fakta och är så livrädda för att bli stämda att man har en stor fet disclaimer på "bevisen"?

Before MyPillow CEO Mike Lindell’s documentary aired on the One America News Network, a disclaimer rolled slowly across the screen:

"The statements and claims expressed in this program are presented at this time as opinions only and are not intended to be taken or interpreted by the viewer as established facts."

https://twitter.com/atrupar/status/1357713334313902080

Läs disclaimern , för även en apa på Skansen inser att Lindells film är fabler
Ja, Aron är säkert på sanningens sida.

Disclaimern är ju från OAN! Deras sponsorer blev nog skitnödiga när dom förstod att dom var illa ute om dom gick emot den globala finanseliten. Det var flera som gick ut med samma skitnödiga ansvarsavtagande. Beror sannolikt på press från sponsorer.

Men en apa på Skansen kan inte motbevisa Lindells film lika lite som du.

Kan du svara på min fråga:

Senast redigerad av BlizzardKing 2021-02-12 kl. 20:49.
2021-02-12, 20:52
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Vad jag sa är att Trump har inte något samarbete med Lindell i valfuskfrågan. Han uteslöt Sidney Powell ur sitt team också. Så jävla dåliga är dem. De är stämda bägge två nu också. Trump är expert på att låta andra ta fallet, allt från sina advokater till sina fans som kletar bajs i federala byggnader och vill hänga hans vice president.
Var har jag påstått att Lindell samarbetat med Trump? Varför ljuger du så ofta?

Nej, de uteslöt inte Powell. De skrev ett memorandum om att hon arbetar på egen hand för att ljugmedia påstod hon tillhörde teamet.

Vilka Trumpfans kletar bajs i federala byggnader och vill mörda Pence?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in