2021-02-11, 20:44
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Hon är så sjukt sexig både till utseende och sätt. Finns ingen snyggare i landet, säg gärna vem? Hon hade fått kissa och bajsa i min mun vilken dag som helst!
Linda Pira
Citera
2021-02-11, 21:39
Medlem
Bianca har definitivt en jävligt go röv. Eller kropp överlag. Det går inte förneka.

Hennes ansikte är också vackert, men jag hade inte orkat med hennes personlighet i en kärleksrelation.

Zara Larsson borde ta diet- och träningstips av Bianca .
Citera
2021-02-12, 14:59
Medlem
Såg ett avsnitt där hon följde med sin kompis att prova brudklänning season 7, avsnitt 1.
Där säger Bianca att hon glömt att ta Dagen efter piller den morgonen.
Det framkommer då att Bianca inte använder något som helst preventivmedel, för hon tål inte hormoner. Och spiral ville hon inte ha då.
Kompisen säger då att Bianca vill ju medvetet bli gravid och att det inte är minsta lilla synd om henne och hennes aborter.
Det kan man ju säga vad man vill om.

Men Biancas graviditeter är ju så gott som planerade.
Jag tror att hon har hoppats att Philippekraken ska bli överlycklig varje gång hon "glömt" Dagen efter piller och presenterat honom för en ny graviditet.
4 gånger liksom.

Dagen efter piller är ju rätt stor hormondos, så att använda det regelbundet efter sex istället för ett lågdos preventivmedel är ju ingen bra ide om man mår dåligt av hormoner.

Jag skulle inte vilja att någon ung tjej i Sverige tar efter Biancas destruktiva beteende.
Och varför stannar Philippe.
Citera
2021-02-12, 18:17
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Såg ett avsnitt där hon följde med sin kompis att prova brudklänning season 7, avsnitt 1.
Där säger Bianca att hon glömt att ta Dagen efter piller den morgonen.
Det framkommer då att Bianca inte använder något som helst preventivmedel, för hon tål inte hormoner. Och spiral ville hon inte ha då.
Kompisen säger då att Bianca vill ju medvetet bli gravid och att det inte är minsta lilla synd om henne och hennes aborter.

Men Biancas graviditeter är ju så gott som planerade.
Jag tror att hon har hoppats att Philippekraken ska bli överlycklig varje gång hon "glömt" Dagen efter piller och presenterat honom för en ny graviditet.
4 gånger liksom.

Dagen efter piller är ju rätt stor hormondos, så att använda det regelbundet efter sex istället för ett lågdos preventivmedel är ju ingen bra ide om man mår dåligt av hormoner.

Jag skulle inte vilja att någon ung tjej i Sverige tar efter Biancas destruktiva beteende.
Och varför stannar Philippe.

Han har ju inte stannat. Han dejtar ju Alice nu säger rykten på insta.
Citera
2021-02-12, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott

Det låter lovande!
Citera
2021-02-12, 20:09
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott

Vem är Alice? Är det någon annan influencer?
Citera
2021-02-12, 21:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Vem är Alice? Är det någon annan influencer?
Alice Stenlöf skulle jag tro det är.
Citera
2021-02-12, 21:12
Medlem
peevishfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Alice Stenlöf skulle jag tro det är.

Alice är tsm med Jireel...
Citera
2021-02-12, 21:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peevishfuck
Okej, fel av mig. Vilken Alice kan det vara då?
Citera
2021-02-13, 00:12
Medlem
buggenbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara

.
Är mänskan allergisk mot kondomer?
Citera
2021-02-13, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buggenbu
Är mänskan allergisk mot kondomer?

Tror att möjligen Philippe är det. Bianca säger nej pga av att hon vill bli gravid så gärna, hon är helt desperat.
Citera
2021-02-13, 12:58
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peevishfuck

Eller....?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto