Citat:
Ursprungligen postat av
ronnebyfredde
NMR har sänkt kraven för att växa som organisation. Numera släpper man in all världens skräpmänniskor.
Nej, vad som har hänt är att Motståndsrörelsen har gjort ett strategiskt beslut, att gå från en organisation som står utanför det parlamentariska systemet till att ingå i detsamma i och med beslutet att ställa upp i val. Precis på samma sätt som Adolf Hitler beslutade efter det misslyckade maktövertagandet 1923 att spela efter de demokratiska spelreglerna. Detta beslut medför förstås en ofrånkomlig breddning av rekryteringsunderlaget, när nya grupper söker sig till partiet.
Sedan skulle en definition av "skräpmänniskor" uppskattas, tillsammans med en förklaring på, vilka egenskaper som utesluter dig ifrån den kategorien.
Citat:
Fråga avhopparna i Nordisk Styrka (som inkluderar grundaren av SMR/NMR....). I deras podcast så slår man fast att NMR blivit en kufmagnet.
Citat:
Gatuaktivismen är totalt ersatt av 10+ olika podcasts som ingen lyssnar på.
Vänta nu, låt mig försöka göra det hela begripligt för mig. NS slår alltså fast i en "podcast" att "Gatuaktivismen är totalt ersatt av 10+ olika podcasts som ingen lyssnar på."
Men mig veterligen har NS till denna dag ännu inte producerat en enda "Gatuaktivism" värd namnet.
Citat:
Som Oskar Laas tidigare sagt så lever NMR på gamla meriter. För personer som lever i nuet så är det en loserorganisation som drar till sig kufar.
Hade detta varit sant så hade du varit hedersmedlem vid det här laget.