2021-02-12, 15:47
Medlem
StenSaxPungs avatar
Jag lägger personligen i stort sett NOLL energi på att hitta en kvinna. Saknar det inte av nån anledning. Räcker gott med att få ligga någon gång då och då, men hade nog klarat mig fint utan det med. Hur vanligt är detta? Antar att det varierar i åldrarna.
Citera
2021-02-12, 15:57
Medlem
ChuchuJellys avatar
Hur gammal är du?

Libidon minskas med åldern. Du är inte så driven eller ambitiös förövrigt, har jag rätt?
Citera
2021-02-12, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StenSaxPung
Jag lägger personligen i stort sett NOLL energi på att hitta en kvinna. Saknar det inte av nån anledning. Räcker gott med att få ligga någon gång då och då, men hade nog klarat mig fint utan det med. Hur vanligt är detta? Antar att det varierar i åldrarna.

Måste kännas rätt skönt, eller? Avundas dig nästan lite. Hur gammal är du?
Citera
2021-02-12, 16:00
Medlem
Ensamhushållen är många i Sverige och i proportion till befolkningsmängd toppar Sverige listan.

Ut och res och upplev andra kulturer. Sverige är väldigt fyrkantigt men samtidigt bra på andra sätt.

Framtiden är till för den internationelle. Jag kommer personligen att satsa på att ha flera baser spritt ut över världen. Det här med att ha en fast punkt på ett ställe i världen är old school.
Citera
2021-02-12, 16:03
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuchuJelly
Hur gammal är du?

Libidon minskas med åldern. Du är inte så driven eller ambitiös förövrigt, har jag rätt?

Runt 30. Inte särskilt driven nej.
Citera
2021-02-12, 16:05
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonComplianze
Ensamhushållen är många i Sverige och i proportion till befolkningsmängd toppar Sverige listan.

Ut och res och upplev andra kulturer. Sverige är väldigt fyrkantigt men samtidigt bra på andra sätt.

Framtiden är till för den internationelle. Jag kommer personligen att satsa på att ha flera baser spritt ut över världen. Det här med att ha en fast punkt på ett ställe i världen är old school.

Precis. Det är lite så jag tänker att jag ska göra med mitt liv eftersom det sannolikt inte kommer vara något som håller mig kvar på en plats, typ familj.
Citera
2021-02-12, 16:07
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeSoros
Måste kännas rätt skönt, eller? Avundas dig nästan lite. Hur gammal är du?

Ja. Måste va ett helvete för dom som känner sig ensamma.
Citera
2021-02-12, 16:08
Medlem
Du skrev ovan att du inte är särskilt driven. Hur ska du uppnå det här utan resurser?

Citat:
Precis. Det är lite så jag tänker att jag ska göra med mitt liv eftersom det sannolikt inte kommer vara något som håller mig kvar på en plats, typ familj.
Citera
2021-02-12, 16:09
Medlem
ChuchuJellys avatar
Citat:
Runt 30. Inte särskilt driven nej.

Din hormonprofil är nog ganska rubbad, du är alldeles för ung för att inte vara driven av sex eller aggression. Kan vara låga testosteronnivåer.
Citera
2021-02-12, 16:13
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonComplianze
Du skrev ovan att du inte är särskilt driven. Hur ska du uppnå det här utan resurser?

Allt är relativt. Måste ju inte vara typ en villa i varje världsdel. Men lite mer driv behövs ja.
Citera
2021-02-12, 16:14
Medlem
Citat:

efter som mitt ex vart en jävla gold digger så har jag tröttnat på att jaga brudar då många är sådana så lite tröttsamt så lika bra att säga som min farsa brukar säga (( fruntimmer är bara bekymmer ))
Citera
2021-02-12, 16:16
Medlem
För det första är det inte i celibat om du får ligga då och då. För det andra är det inte frivilligt bara för att du inte tycker att det är värt ansträngningen.

Att leva i frivilligt celibat innebär att man har som mål att inte ligga, att man har bestämt sig för att tacka nej till alla eventuella sexuella erbjudanden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in