Citat:
Ni som besöker forumet eller besökt länge har sett mina inlägg, varit grov spelberoende orkar inte gå in i detaljerat. Även efter stor vinst kände jag fortfarande att jag vill spela, och jag är 90% säker att jag vill sluta helt och inte 100% men tror det kommer snart då suget bara försvinner mer och mer. (spelfri nästan 3 månader nu)
Börjat med aktier/fonder där jag har verkligen spridit mitt innehav stort och stabila företag. Vill inte tjäna snabba pengar vill tjäna stabila pengar som sakta sakta växer och man ser verkligen hur det växer mer och mer.
Blir onödiga utgifter om man säljer/köper hela tiden så man undviker det och låter pengarna vara, speciellt fonder som tar tid att sälja/köpa så undviker jag helt att röra dom, dom ska ligga 20-30 år.
Marknaden har varit sjuk senaste tiden men man märker vilken KRAFT ränta på ränta är!
Istället för att spela bort testa lägg summor i fonder och bygg din pengar maskin. Det tar TID ja men så mycket säkrare. Man tränar på sin tålamod också och ser att det gynnas så mycket med tiden.
Vinnare investerar, förlorare gamblar bort därför säger man rika blir rikare fattiga fattigare.
LYCKA TILL!
Börjat med aktier/fonder där jag har verkligen spridit mitt innehav stort och stabila företag. Vill inte tjäna snabba pengar vill tjäna stabila pengar som sakta sakta växer och man ser verkligen hur det växer mer och mer.
Blir onödiga utgifter om man säljer/köper hela tiden så man undviker det och låter pengarna vara, speciellt fonder som tar tid att sälja/köpa så undviker jag helt att röra dom, dom ska ligga 20-30 år.
Marknaden har varit sjuk senaste tiden men man märker vilken KRAFT ränta på ränta är!
Istället för att spela bort testa lägg summor i fonder och bygg din pengar maskin. Det tar TID ja men så mycket säkrare. Man tränar på sin tålamod också och ser att det gynnas så mycket med tiden.
Vinnare investerar, förlorare gamblar bort därför säger man rika blir rikare fattiga fattigare.
LYCKA TILL!
Det är ingen som lyssnar till dina inlägg längre då du är det största trollet här som blandar ihop dina historier varje gång och nu kommer du med tips om aktierinvestering som du lyckats bli proffs på i din frånvaro på forumet sedan sist? Skrattretande. Jag kan iaf erkänna att jag är sämst, speltorsk och allmänt en väldigt dålig människa och känner för att prata av mig med likasinnade härinne. Du behöver inte svara kommer inte svara dig tillbaka ville mest visa nya användare härinne att just dina äldre inlägg är en bit...ja osammanhängande. Ledsen du har brännt din bro här på fb redan.