Citat:
Ursprungligen postat av
nomis.1
Han sade nej hundratals gånger, blockade mig när jag ringde m.m, jag åkte hem till honom och tjatade. Så omfattande har mitt missbruk varit och det är så långt ifrån hans fel det kan bli. Vi umgås dagligen i andra syfte än att jag spelar, det är en kille jag kan lita på och ringa när som i natten så jo han är en bra vän.
Med det sagt hör jag vad du säger. Problemet är mitt beroende som alltid hittar vägar. Och hittar jag inte vägar så skapar jag det på ett eller annat sätt ändå, alltid. Jag spelar för att jag tycker livet är meninglöst. Vinna eller förlora är knappt relevant längre, sorgligt nog.
Gå till nån grupp då, var bor du? Jag gick i Göteborg, räckte 3 gånger sen så blockade ja mig i allt, men vet vad du menar med kompisen, var likadant med min kusin, jag kunde spela med han, tyvärr så drog jag in honom i skiten när ja var yngre, visste inte att ja var spelberoende då, han har blockar sig med nu då han spelat bort pengar med.
Man förstör för andra med, så sök hjälp eller grupp, det är inte pinsamt alls o de är inga korkade människor där alls, vanliga Svenssons, vet att en la sig på spåret o skulle ta sitt liv men så insåg han att han inte kunde göra de för att han har familj, går bra för han nu, men han får inte hålla i sin ekonomi, så hade jag det ett tag oxo, fick skicka min lön till min mor, bara för jag hade spelat bort det annars.
Blocka dig från zimpler, thrustly o spelpaus, om du använder MasterCard så kan du be din kompis gå in i banken o aktivera det åt dig, sen låt han skrapa bort de 3 sista siffrorna på kortet o så kan du inte spela längre på nån sida