2021-02-12, 14:16
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
https://nyheter24.se/bloggbevakning/2021/02/11/amilia-stapelfeldt-om-varfor-hon-inte-gar-in-i-big-brotherhuset-idag/

HAHAHAHAHA

Ja det är så synd om tjockisen, fattar inte hur denna fläskfia kan ha något att säga till om överhuvudtaget.
Hoppas fett Amilia läser här. DU ÄR FET OCH FUL!!!! Stäm mig!!

Nä jag tror mer att broder Manzizila sa lite fel valda ord så ställde BB in. Fett Amilia ska INTE ha cred för detta. Fan kan folk inte bara ignorera hon????
2021-02-12, 14:24
Medlem
BlackBookss avatar
Och som någon kommenterade på artikeln ovan så överbokat av gamla deltagare är mer troligt. Att de sen bråkades i bakgrunden är ju helt klart pga Amilias fetta ego. JAG JAG JAG
Hon var ju fan inte populär fattat människan inte det??
2021-02-12, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
HAHAHAHAHA

Ja det är så synd om tjockisen, fattar inte hur denna fläskfia kan ha något att säga till om överhuvudtaget.
Hoppas fett Amilia läser här. DU ÄR FET OCH FUL!!!! Stäm mig!!

Nä jag tror mer att broder Manzizila sa lite fel valda ord så ställde BB in. Fett Amilia ska INTE ha cred för detta. Fan kan folk inte bara ignorera hon????

är ju firma armstrong/manzizilla som gjort bort sig amilia kunde ju bara sitta helt lugnt å se när dem själva gjorde bort sig.

jassa är en attentionwhore som inte kan ta att amilia är mer populär en henne

fan när även amilias största haters vet hur det ligger till och försvarer henne då är det fan illa från den andra parten
2021-02-12, 14:30
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är ju firma armstrong/manzizilla som gjort bort sig amilia kunde ju bara sitta helt lugnt å se när dem själva gjorde bort sig.

jassa är en attentionwhore som inte kan ta att amilia är mer populär en henne

fan när även amilias största haters vet hur det ligger till och försvarer henne då är det fan illa från den andra parten

Jo jag vet att det är armstrong/manzizilla, dessa är inte oskyldiga, men jag tror ändå det är fröken Blåval som initierat bråket med just armstrong/manzizilla.
Asså Alex brossa som inte ens var med i BB måste ju blivit provocerad till att yttra ordet TJOCKIS, eller har jag fel??
2021-02-12, 14:32
Medlem
Snälla, kan ni sluta prata om blåvalen? Hon är så jävla vidrig, diskutera gärna nya deltagare men låt oss lämna denna vidriga tjockis bakom oss.
Senast redigerad av Silentrunner 2021-02-12 kl. 14:37.
2021-02-12, 14:40
Medlem
Citat:
Jo jag vet att det är armstrong/manzizilla, dessa är inte oskyldiga, men jag tror ändå det är fröken Blåval som initierat bråket med just armstrong/manzizilla.
Asså Alex brossa som inte ens var med i BB måste ju blivit provocerad till att yttra ordet TJOCKIS, eller har jag fel??

hur skulle hon initieratat det menar du? allt började ju i livestreamen när yannick helt oprovecarat kläckte ur sig TJOCKIS klart att amilia svara på det påhoppet som fullständigt får jasmine att gå i taket å lägga ut 6-7 stories där hon åter igen (utan bevis) påstår grejer som blåvalen skulle utsatt henne för

det bästa som jassa kan göra är att totalt skita i amilia å inte ens kommentera saker men hon kan inte hålla sig ifrån jag tror hon älskar dramat och all uppmärksamhet det ger denna gången slog det dock helt fel
2021-02-12, 14:41
Medlem
"Jag är den galna i gänget" - Lär känna ännu en deltagare i Big Brother Sverige

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/jag-%C3%A4r-den-galna-i-g%C3%A4nget-l%C3%A4r-l%C3%A4nna-%C3%A4nnu-en-deltagare-i-big-brother-sverige /13320514
2021-02-12, 14:46
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
hur skulle hon initieratat det menar du? allt började ju i livestreamen när yannick helt oprovecarat kläckte ur sig TJOCKIS klart att amilia svara på det påhoppet som fullständigt får jasmine att gå i taket å lägga ut 6-7 stories där hon åter igen (utan bevis) påstår grejer som blåvalen skulle utsatt henne för

det bästa som jassa kan göra är att totalt skita i amilia å inte ens kommentera saker men hon kan inte hålla sig ifrån jag tror hon älskar dramat och all uppmärksamhet det ger denna gången slog det dock helt fel

Vilken jävla livestream?? För helvete presentera alla bevis innan så man har nåt att gå på.

Men hon är en tjockis så där har han rätt.....

Sedan Jasmine, Vad vet vi om det som pågått mellan dessa 2 i det privata??? Tror mer på Jasmine än fläskossan efter vad vi såg i BB 2020.
Senast redigerad av BlackBooks 2021-02-12 kl. 14:50.
2021-02-12, 14:48
Medlem
Citat:
Vilken jävla livestream?? För helvete presentera alla bevis innan så man har nåt att gå på.

ja dem körde ju live på instagram när yannick kläckte ur sig tjockis kolla artikeln från nyheter 24 du kommenterade innan så ser du bevis

å ja jag hatar också amilia men denna gången har hon gjort minst fel
2021-02-12, 14:53
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
ja dem körde ju live på instagram när yannick kläckte ur sig tjockis kolla artikeln från nyheter 24 du kommenterade innan så ser du bevis

å ja jag hatar också amilia men denna gången har hon gjort minst fel

Jo må så vara, men varför stoppar BB ALLA gamla deltagare?? De som Inte gjort något blir ju straffade nu ju, eller är det Amilias förtjänst det med eller de andra i bråket.
Typ Mergim Anty Lisa och PW hade ju kunnat "testa" huset.... Ja jag vet inte och det är så skönt att Inte följa dessa trumpetmongon på sociala medier, dom är nollor allihopa... Hahaha

På måndag får vi nya nollor att höja till skyarna för att de är med i TV, JIPPI
2021-02-12, 14:56
Medlem
Citat:
Jo må så vara, men varför stoppar BB ALLA gamla deltagare?? De som Inte gjort något blir ju straffade nu ju, eller är det Amilias förtjänst det med eller de andra i bråket.
Typ Mergim Anty Lisa och PW hade ju kunnat "testa" huset.... Ja jag vet inte och det är så skönt att Inte följa dessa trumpetmongon på sociala medier, dom är nollor allihopa... Hahaha

den officiella förklaringen är ju att det tog för mycket fokus från den nya säsongen sen om amilia eller nån annan satt krav på produktionen vet vi ju ej

jag personligen skoter i vilket men alla parter gör ju bara bort sig
2021-02-12, 14:57
Medlem
Nya deltagare:

https://www.instagram.com/luis_andrea/

https://www.instagram.com/katti_goransson/

Det bådar inte så gott hittills.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem