2021-02-12, 10:03
Medlem
Thax21s avatar
Riktigt uselt av Rosenberg och Bångman att vara så långt ner faktiskt, var ännu sämre än jag trodde när jag skrev förra inlägget. Utklassade av tvillingarna Kaasiku som de själva brukar utklassa.
Citera
2021-02-12, 10:04
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thax21
Synd att Hansson och Ingesson avslutade så svagt.

Både Bergane och ryskorna var rejält underskattade av mig. Tror det blir väldigt svårt att tas med dem på söndag också. Övriga norskor svaga dock. Rosenberg och Bångman svaga igen också. Bångman bör inte åka stafetten.

Apropå stafetten kommer väl Ryssland vinna tämligen enkelt, men silverchans för Sverige. Schweiz skuffar ju rejält här också.
Obegripligt att man inte tog ut Tove E verkar vara i bra form och hade varit en förstärkning i stafetten
Citera
2021-02-12, 10:04
Medlem
Ostrobothnias avatar
Helt pk av Haapala, tänkte 5 km var i koryaste laget för henne.
Citera
2021-02-12, 10:06
Medlem
Ajaj, Hanssons svaga ranking kostade nog medaljen även om hon såklart åkt max. Hon är iaf på helt rätt väg igen. Ingesson runt topp-6 förväntade jag mig, även om det ändå ska levereras och det var hennes första JVM-lopp. Bra utveckling får man ändå säga.
Citera
2021-02-12, 10:07
Medlem
Bra av Hansson och Ingesson. Väldigt dåligt av Rosenberg och Bångman. Det hade varit bättre att låta Lisa Eriksson åka istället för Bångman som inte har imponerat i år.

Nu blir det väl Hansson, Ingesson, Eriksson och hon som fick Toves plats som får åka 15 km.
Citera
2021-02-12, 10:08
Medlem
ackefoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thax21
Synd att Hansson och Ingesson avslutade så svagt.

Både Bergane och ryskorna var rejält underskattade av mig. Tror det blir väldigt svårt att tas med dem på söndag också. Övriga norskor svaga dock. Rosenberg och Bångman svaga igen också. Bångman bör inte åka stafetten.

Apropå stafetten kommer väl Ryssland vinna tämligen enkelt, men silverchans för Sverige. Schweiz skuffar ju rejält här också.
Eriksson-Rosenberg-Ingesson-Hansson är mitt lag.
Citera
2021-02-12, 10:08
Medlem
rainbowias avatar
Ryssföre!
Citera
2021-02-12, 10:10
Moderator
Hjv9s avatar
Bergane åkte bra i norska mästerskapen så jag är inte särskilt förvånad över hennes prestation. Ska vara bättre i fristil, även enligt henne själv när NRK intervjuade henne under NM.

Som väntat bra av Hansson & Ingesson men mycket svagare av Bångman & Rosenberg.

Stafettlaget: Rosenberg - Eriksson - Ingesson - Hansson ?
Citera
2021-02-12, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ackefoley
Eriksson-Rosenberg-Ingesson-Hansson är mitt lag.

Det blir en åkare för mycket 😎😎😎😎😎
Citera
2021-02-12, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ms-X
Bra av Hansson och Ingesson. Väldigt dåligt av Rosenberg och Bångman. Det hade varit bättre att låta Lisa Eriksson åka istället för Bångman som inte har imponerat i år.

Nu blir det väl Hansson, Ingesson, Eriksson och hon som fick Toves plats som får åka 15 km.

Jag tror att det är läge att vaska den svaga medaljchansen på 15km för Hansson för att fokusera på stafetten. Tippar att Bångman och Hansson ställs över, för Bångman är det färdigåkt på JVM och Hansson laddar upp för slutsträckan.

Edit: Jaha, stafetten går först. Då spelar det mindre roll.
Senast redigerad av frankkk 2021-02-12 kl. 10:16.
Citera
2021-02-12, 10:15
Medlem
ackefoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErrkaP
Det blir en åkare för mycket 😎😎😎😎😎
Dåliga mattelärare i Dalarna också?
Citera
2021-02-12, 10:18
Medlem
ackefoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
JVM/U23VM-produktionerna brukar inte vara bättre än så. Snarare tvärtom. Och live time fungerar så jag är inte missnöjd.
Och nu ligger live time nere...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in