2021-02-10, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Finns det någon med faktiskt intresse för det sociala experimentet här? Ser mest lättriggade som vill rösta ut någon enbart pga sexuell läggning eller härkomst

Jag är jätteintresserad av det sociala experimentet som Big brother är..Att se hur det sociala spelet påverkas osv
2021-02-10, 22:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Big brother skulle bli så mycket skönare att följa om de sa till/gav varningar till deltagare som vrålar/skriker för allt o ingenting rakt in i mikrofonen...Jag förstår inte att de tilltåter att de gallskriker rakt ut, öronen blöder.

Fan jag minns albanens ooooaaaah. Har fortfarande mardrömmar.
2021-02-10, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Herregud ja! Men produktionen uppmuntrade ju till och med Skriket genom att ge henne en jävla megafon! Herregud alltså! Hoppas årets deltagare är lite tystare. Då är jag ändå en person som skriker en del själv men i jämförelse med folk i BB2020 uppför jag mig som en stum person.
2021-02-10, 22:15
Medlem
Citat:

halmstadskriket var 1000 gr värre
2021-02-10, 22:24
Medlem
Citat:

Jaa och Jasmines gallskrikande, även Julia ibland..Men Mergim och Jasmine var ju helt klart värst....usch ryser vid minnet...
2021-02-10, 22:34
Medlem
haha borgmästarens bror har tydligen kallat amilia för tjockis i en kommentar i en livesändning alex&jasmine hade. så nu är det drama igen mellan jassa&amilia å deras fans😀.

passande tidpunkt inför insläpp till huset imorgon

jassa är grym på att alltid spela oskyldig men är alltid den som hamnar i drama undra varför

#attentionwhore
2021-02-10, 22:36
Medlem
PulladSorks avatar
Citat:

Jag hade precis kommit över det. Nu är det tillbaka.
2021-02-10, 22:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Herregud ja! Men produktionen uppmuntrade ju till och med Skriket genom att ge henne en jävla megafon! Herregud alltså! Hoppas årets deltagare är lite tystare. Då är jag ändå en person som skriker en del själv men i jämförelse med folk i BB2020 uppför jag mig som en stum person.

Fasen, nu börjar det också komma tillbaka... det stämmer Jassa var nog nästan värre...

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
halmstadskriket var 1000 gr värre
Du har nog rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Jaa och Jasmines gallskrikande, även Julia ibland..Men Mergim och Jasmine var ju helt klart värst....usch ryser vid minnet...

Citat:
Ursprungligen postat av PulladSork
Jag hade precis kommit över det. Nu är det tillbaka.

2021-02-10, 23:46
Medlem
PulladSorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varje dag kommer inledas med obligatoriskt knästående

Det är inte troligt. Minst två av deltagarna skulle inte ta sig upp igen.
2021-02-11, 00:05
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Ajdå. Vi får väl helt enkelt gå ihop oss här på Flashback och rösta ut bögar, araber och negrer. Vänsterpacken kan jag stå ut med om de är snygga tjejer som blottar sig ofta.

Alltså vem fan är du att använda dig av dessa ord? Hur fan är du uppfostrad?? Skäms du inte? Jag kommer se till att du bli avstängd innan big brother är igång om du fortsätter.
2021-02-11, 00:15
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Haha mycket bra inlägg. Riktigt sjuka lirare som kliver fram här när det är BB, men jag ska inte sticka under stolen med att det underhåller mig lika mycket som programmet.

(favoritinlägget hittills, tillsammans ska vi fucking sänka svinet! Vi har ju trots allt sett EN bild på henne)
Ja, nu har grott mynningen öppnat upp sig ser man!

Jag kommer att vänta med att kasta åsikter och fördomar tills deltagarna har gått in i huset i alla fall, varför hata redan nu när vi har hela våren på oss att gnälla?
2021-02-11, 00:15
Medlem
PulladSorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Alltså vem fan är du att använda dig av dessa ord? Hur fan är du uppfostrad?? Skäms du inte? Jag kommer se till att du bli avstängd innan big brother är igång om du fortsätter.

First time?

Kan lätt bli känslosamt härinne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in