2021-02-10, 21:16
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Idag tog jag första klivet ner i detta fördärv när jag utnyttjade cmore erbjudandet som gick ut i dag. Halva priset i 3 månader (så räcker ej till slutet...)

Må denna säsong leverera, hoppas detta år har använts till att få till en bra upplaga.

Såg att killen som presenterats kom ut som gay inför sina föräldrar nyligen för att kunna vara sig själv i huset.
Mergim borde gjort desamma innan han klev in, så detta kanske är nya Mergim.

Dock jävligt pissig reaktion från killen farsa. "DU ÄR DÖD FÖR MIG' "DU HAMNAR I HELVETET"
https://www.instagram.com/p/CK3_TlFJ9uL/?igshid=13o57sxqywcuf
Han vill bara ha uppmärksamhet tror jag varför lägga ut sådant på Insta"Titta på mig det är så synd om mig för jag är Homo"Snyft.Pappan borde väl ha misstänkt något för inget svårt att urskilja Hetero/Homo
2021-02-10, 21:18
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Finns det någon med faktiskt intresse för det sociala experimentet här? Ser mest lättriggade som vill rösta ut någon enbart pga sexuell läggning eller härkomst

Vilket sociale experiment???

Det är ju bara massa wannabe kändisar med ex antal följare på Instagram som är med ju. Inga totalt okända nollor överhuvudtaget.
Dessa miffon kommer bara vara med för att boosta sina konton så de kommer att "tänka" på allt de gör.

Visst man kan alltid hoppas på ett megafail som myridioten förra året. Totalt stolpskott, trodde sig kunna bete sig som smuts för denne hade 300000 följare som backar.

OKÄNDA NOLLOR UTAN INSTAGRAM FÖLJARE!!! Ja Tack....till TV4 produktionen, jag vet att ni läser här.

OKÄNDA NOLLOR vill vi ha Folk som inte har något att förlora om de skiter ner sig i direktsänd tv.
2021-02-10, 21:23
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Han vill bara ha uppmärksamhet tror jag varför lägga ut sådant på Insta"Titta på mig det är så synd om mig för jag är Homo"Snyft.Pappan borde väl ha misstänkt något för inget svårt att urskilja Hetero/Homo

Klart ett bra sätt att få en flygande start på BB-tiden. Sen är det klart att föräldrar ser sådant tidigt men i vissa kulturer är det ett sånt jävla big nono så farsan hoppades nog in i det sista att det inte var så.

En gissning är att Judith är flata? Så en flata, en bög och en influencer-liknande tjej med samma innehåll men inte så mycket följare.
2021-02-10, 21:24
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Finns det någon med faktiskt intresse för det sociala experimentet här? Ser mest lättriggade som vill rösta ut någon enbart pga sexuell läggning eller härkomst

Haha mycket bra inlägg. Riktigt sjuka lirare som kliver fram här när det är BB, men jag ska inte sticka under stolen med att det underhåller mig lika mycket som programmet.

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ett fetto är vad hon är och säkert flata, större arsle än blåval.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
100% lebb och feminazi som hatar vita män hon och den feta negern kommer nog bli bästa kompisar i huset

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon ska ut med huvudet före med sitt rediga arsle, hon är blåval 2.0.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
håller med tidigare postare om att judith ska ut fort som fan även bögen ska ut på 3 röda

Citat:
Ursprungligen postat av PulladSork
Tillsammans kan vi sänka henne.
(favoritinlägget hittills, tillsammans ska vi fucking sänka svinet! Vi har ju trots allt sett EN bild på henne)
2021-02-10, 21:26
Medlem
BlackBookss avatar
Min personliga åsikter om de presenterade:

Judith??? Jaha en fet homosexuell kvinna eller är det en "HEN". Totalt ointressant i alla avseenden. Personen får 0 russin av 5.

Joel??? Jaha vem är detta, en nolla av utländsk härkomst som Helt plötsligt dagarna innan BB går ut med att denne är Homo. Ok Whatever du får bara för det 0 russin av 5.

Therese?? Hade passat bättre i Farmen, är en sån som kommer skrika hela tiden när det blir äckligt, Jasmine 0.2 typ.... Kan kanske gå långt 2 russin av 5....

Jag skiter i om folk är HOMO, men när de hela tiden skall skylta med det så blir dom utan russin....så är det bara.
2021-02-10, 21:27
Bannlyst
Bara idioter än så länge 🤮🤮🤮🤮😡🤮🤮🤮🤮😡
2021-02-10, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Vilket sociale experiment???

Det är ju bara massa wannabe kändisar med ex antal följare på Instagram som är med ju. Inga totalt okända nollor överhuvudtaget.
Dessa miffon kommer bara vara med för att boosta sina konton så de kommer att "tänka" på allt de gör.

Ja, det var längesen Big-Brother var ett socialt experiment. Hela underhållningsfaktorn är ju att de ska utsättas för psykiska och fysiska påfrestningar som leder till smärre trauman som i sin tur leder till underhållning. Vilket innebär att deltagarna måste bli styrda och manipulerade av en totalitär maskin a.k.a. Storebror (dvs produktionen).

Nu för tiden springer man in i bikten interagerar med produktionen så fort det uppstår ett "problem" eller kräver saker som ett gäng kravmaskiner, och får gehör för det

Rena rama barnprogrammet.
2021-02-10, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hoppas hon har lika go GÖTT också.
Men ugh. Sluta vara sådär snubbig, passar inte dig.

Tänkt att säsongen inte ens börjat än och ni har redan visat var nivån ligger. Osar lika mycket högskolepoäng i tråden som det gör i en förskoleklass. Vilka härliga månader man har framför sig nu va.

Det här med Amilia gnäller om mobbning för att hon inte får gå in i huset imorgon, förresten?
Hycklare? Inte? Nej, okej.
2021-02-10, 21:44
Medlem
EasyJoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Idag tog jag första klivet ner i detta fördärv när jag utnyttjade cmore erbjudandet som gick ut i dag. Halva priset i 3 månader (så räcker ej till slutet...)

https://www.instagram.com/p/CK3_TlFJ9uL/?igshid=13o57sxqywcuf

HUR ?

Jag ska prova 2 veckor fritt och kolla om deltagarna är nått att följa.
2021-02-10, 21:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bhagavan
Smidigt att lägga upp en grynig ”screenshot” lagom till programmet. Ädelt att använda människors smärta för att skaffa publicitet och en snyfthistoria.

Jovisst, människan kommer nu att få batikkärringar och småflickor att smälta. Tror inte ens att hard-core-bögar tycker detta är lämpligt att köra en snyftpropaganda endast pga att han kommer ut och påpassligt när BB kör igång. Den nya blåvalen är ett intressant stycke som förmodligen kommer tjöta sönder de andra med sina BLM feminazi åsikter. Aja nu börjar snart skiten på allvar och lättlurad idiot som man är fastnar man i detta som vanligt
2021-02-10, 21:51
Medlem
Kan ingen länka discorden här? Eller i värsta fall skicka pm
2021-02-10, 22:01
Medlem
Big brother skulle bli så mycket skönare att följa om de sa till/gav varningar till deltagare som vrålar/skriker för allt o ingenting rakt in i mikrofonen...Jag förstår inte att de tilltåter att de gallskriker rakt ut, öronen blöder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in