2021-02-10, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Mitt enkla tips blir då att du bör titta på Mike Lindells sammanfattning. Bevisen är solklara. Man hade preparerat maskinerna (bla. Dominion med Smartmatics mjukvara) redan innan valet, men Trump fick så många röster att systemet kollapsade och det var då räkningen stoppades mitt i natten och mjukvaran fick kalibreras och dumpar med, sannolikt mängder med ogilitga röster, döda, icke röstberättigade m.m. Specifikt mest i de stater som kallas 'swing states'.
Det är alltså BEVISAT och vill du inte se Lindells sammandrag så missar du ju hela sakfrågan!

Allt är fabler och fantasier. Återkom när Lindell varit uppe i rätten. Krya på dig!!
2021-02-10, 22:58
Medlem
siisters avatar
Citat:
Du fick ett namn och en länk. Lite jobb kanske du kan göra själv?

Men jag frågar vad du tycker. En länk med många olika namn på domstolar hjälper inte mig så mycket, inte heller att du nämner ett rykte som bevis på att domarna är korrupta.

Om du anser att domstolarna har slängt ut alla fall trots solklara bevis måste du kunna nämna två domare/domstolar? Om du läst stämningsansökningar, kollat igenom bevisen samt reagerat på besluten är det väl inte en så svår fråga, jag menar något baserar du väl din åsikt på? Eller läser du bara vad andra skriver och baserar din åsikt på det?
2021-02-10, 23:04
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Men jag frågar vad du tycker. En länk med många olika namn på domstolar hjälper inte mig så mycket, inte heller att du nämner ett rykte som bevis på att domarna är korrupta.

Om du anser att domstolarna har slängt ut alla fall trots solklara bevis måste du kunna nämna två domare/domstolar? Om du läst stämningsansökningar, kollat igenom bevisen samt reagerat på besluten är det väl inte en så svår fråga, jag menar något baserar du väl din åsikt på? Eller läser du bara vad andra skriver och baserar din åsikt på det?
Vet du överhuvudtaget hur man argumenterar i sak?

Du har fått den hjälp du behöver, men du vill inte erkänna att saken inte förhåller sig som du drömmer om. Du kanske hade förstått om du tittat vad som finns på sidan jag länkade till i stället för att skriva en ny substanslös kommentar med mer personangrepp än saklighet.

Titta på Lindells video och bemöt i sak!!! Tack!
2021-02-10, 23:17
Medlem
Citat:

Du har fått den hjälp du behöver, men du vill inte erkänna att saken inte förhåller sig som du drömmer om. Du kanske hade förstått om du tittat vad som finns på sidan jag länkade till i stället för att skriva en ny substanslös kommentar med mer personangrepp än saklighet.

Lindell går inte att bemöta i sak för att han svamlar på om saker som aldrig har hänt. Det finns som inget att säga om svamlar från hans sida.

Valfusket som Trump försökte med avslöjas i dag obamhärtigt.
2021-02-10, 23:18
Medlem
siisters avatar
Citat:

Mike Lindell tar upp saker som redan avhandlats i domstolar, olika forum, på twitter och här i tråden. Han kommer inte med något nytt. Men istället för att läsa dokumenten som finns väljer du att okritiskt upprepa andras grundlösa påståenden.
2021-02-10, 23:20
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ja, jag har tyvärr märkt att det är många tomtar här. Konspirationen är det ju du/ni som tror på.

För skitibyxonde gången:

Ingen har vågat titta på bevisen pga. rädsla eller hot - ja, vittnen, advokater och deras famniljer har blivit hotade - vilket visar hur korrupt systemet är i USA. Att du inte vill begripa det är inte mitt problem.

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.
Hahahahaha, next level projicering märker jag.

Hörru lillkillen du är två månader efter alla andra, dina kompisar har redan gett upp och ligger väl och grinar hos mamma.

Här ber domaren Trumpetens advokat att lägga fram sina bevis om valfusk, vi kan säga att det gick sådär.

Om du inte förstår så fråga närmsta vuxen.

Bitch please.
2021-02-10, 23:25
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Mike Lindell tar upp saker som redan avhandlats i domstolar, olika forum, på twitter och här i tråden. Han kommer inte med något nytt. Men istället för att läsa dokumenten som finns väljer du att okritiskt upprepa andras grundlösa påståenden.
Jaså? Vilka saker då?

Det Lindell presenterar är ren fakta! Om du inte vill acceptera det så är det helt i sin ordning från min sida. Sköt om dig.
2021-02-10, 23:53
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Märkligt hur vissa kämpar med blodiga näbbar och variga klor för att inbilla folk att det inte förekommit valfusk, när bevisen talar sitt tydliga språk.

Vad händer när vi bestämt oss för att Mike Lindell har bevisat omfattande valfusk?

Mike Pence
Senast redigerad av DonaldTrummp 2021-02-10 kl. 23:56.
2021-02-10, 23:59
Medlem
siisters avatar
Citat:
Hahaha! Ja, du får gärna tro att det du anför har bäring på mina poster. När du växt upp kanske du fattar. Som sagt, se Lindells video, bemöt eventuella felaktigheter - nej, det mesta av det Lindell anför har INTE behandlats av domstol - sakligt utan personangrepp och kolla själv upp vilka mål som behandlats:

http://wiseenergy.org/Energy/Election/2020_Election_Cases.htm

Faktum är att dina hänvisningar understryker det jag sagt hela tiden. Snacka om att skjuta sig själv i foten.

Var kan vi läsa Lindells stämningsansökan/polisanmälan angående alla nyfunna bevis?
2021-02-11, 00:00
Medlem
Citat:
LOL! Vilken lustigkurre!

Som sagt och redovisat, dina tomteposter UNDERSTRYKER det jag anfört tråden igenom. Stämningarna har avfärdats på de mest konstiga grunder, dock inte alla, vilket bevisats i tråden och det kanske inte är slut ännu, vi får se.

Märkligt hur vissa kämpar med blodiga näbbar och variga klor för att inbilla folk att det inte förekommit valfusk, när bevisen talar sitt tydliga språk.

Ja Trump har försökt sig på allt för att ändra valresultatet. Till slut med våld. Han tänkte sig att de skulle skjuta upp rösträkningen så att han kunde hota stater att ändra sitt resultat.

Och det läggs fram bevis på det i dag.
2021-02-11, 00:00
Avslutad
Citat:
LOL! Vilken lustigkurre!

Som sagt och redovisat, dina tomteposter UNDERSTRYKER det jag anfört tråden igenom. Stämningarna har avfärdats på de mest konstiga grunder, dock inte alla, vilket bevisats i tråden och det kanske inte är slut ännu, vi får se.

Var kan vi läsa Lindells stämningsansökan/polisanmälan angående alla nyfunna bevis?
2021-02-11, 08:07
Medlem
Bevis igen.

6% start för demokrater.

https://www.thegatewaypundit.com/2021/02/huge-development-hand-recount-finds-dominion-voting-machines-shorted-every-republican-windham-new-ha mpshire-300-votes/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in