2021-02-10, 20:01
Medlem
Bhagavans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
OMFG. Släppte denna bomb för 6 dagar sedan
Rätt så lagom till BB. BLM kommer säkert att bli prisade i huset.
Smidigt att lägga upp en grynig ”screenshot” lagom till programmet. Ädelt att använda människors smärta för att skaffa publicitet och en snyfthistoria.
2021-02-10, 20:10
Medlem
PulladSorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Happ, folket på instagram verkar redan älska Judith.

Tillsammans kan vi sänka henne.
2021-02-10, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PulladSork
Tillsammans kan vi sänka henne.
Hon ska ut med huvudet före med sitt rediga arsle, hon är blåval 2.0.
2021-02-10, 20:25
Medlem
Jag tror det ligger till såhär att dom går ut med namnen på deltagarna men att det står i kontraktet att dom inte får prata med varandra innan de går in i huset, annars är det helt efterblivet. nåväl, den som skall ut först är judith blåval 2.0. stör mig redan på henne!!
2021-02-10, 20:25
Medlem
__Alez__s avatar
Idag tog jag första klivet ner i detta fördärv när jag utnyttjade cmore erbjudandet som gick ut i dag. Halva priset i 3 månader (så räcker ej till slutet...)

Må denna säsong leverera, hoppas detta år har använts till att få till en bra upplaga.

Såg att killen som presenterats kom ut som gay inför sina föräldrar nyligen för att kunna vara sig själv i huset.
Mergim borde gjort desamma innan han klev in, så detta kanske är nya Mergim.

Dock jävligt pissig reaktion från killen farsa. "DU ÄR DÖD FÖR MIG' "DU HAMNAR I HELVETET"
https://www.instagram.com/p/CK3_TlFJ9uL/?igshid=13o57sxqywcuf
Senast redigerad av __Alez__ 2021-02-10 kl. 20:35.
2021-02-10, 20:33
Medlem
Nu har han med Samis fankonto bestämt sig för att göra om Samis fankonto till bigbrother konto med nya deltagares ansikten. Väldigt ledsen för det. Man förstör inte nåns fankonto. Sen ska han byta namn. Så Samis fankonto blir förstör. Väldigt ledsamt
2021-02-10, 20:44
Medlem
PulladSorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon ska ut med huvudet före med sitt rediga arsle, hon är blåval 2.0.

Borde inte vara svårt att få henne ur balans, psykiskt då alltså, fysiskt går hon inte att rubba.

Fan jag är taggad ändå. Hoppas produktionen är bättre i år.
Senast redigerad av PulladSork 2021-02-10 kl. 20:47.
2021-02-10, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag tror det ligger till såhär att dom går ut med namnen på deltagarna men att det står i kontraktet att dom inte får prata med varandra innan de går in i huset, annars är det helt efterblivet. nåväl, den som skall ut först är judith blåval 2.0. stör mig redan på henne!!

Håller med. Måste vara så. Jättekonstigt annars. O även trist
2021-02-10, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Nu har han med Samis fankonto bestämt sig för att göra om Samis fankonto till bigbrother konto med nya deltagares ansikten. Väldigt ledsen för det. Man förstör inte nåns fankonto. Sen ska han byta namn. Så Samis fankonto blir förstör. Väldigt ledsamt

vem bryr sig det är ny säsong nu sami brydde sig ju knappt heller vill man följa sami kan man göra det på hans egna konto

håller med tidigare postare om att judith ska ut fort som fan även bögen ska ut på 3 röda
2021-02-10, 20:56
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten

Äsch då. Nu är det dags även för dig att gå vidare och inse att TjackSampa spelade skjortan av oss allihopa.

Sami vann 1 miljon, Lennie vann våra hjärtan, men den värdiga vinnaren 2020 var utan snack Julia.
2021-02-10, 20:59
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hoppas Woodies syster är lika go som Woodie själv.

Hoppas hon har lika go GÖTT också.
2021-02-10, 21:03
Medlem
Finns det någon med faktiskt intresse för det sociala experimentet här? Ser mest lättriggade som vill rösta ut någon enbart pga sexuell läggning eller härkomst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in