Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstertrollet
Fan var det inte du som sa att det bara är onödigt att värva ersättare till skadade spelare?

Hehe skämt åsido.
Stoa är nog en sån som är beroende av att ha ett lok som drar med övriga snarare än att han är loket själv. Något sådant lok fanns inte riktigt i HV. Nej, sommarträningen verkar inte ha varit prio ett där direkt. Dom har tagit bort texten nu, men i artikeln på Sportbladet stod det tidigare att han hade lagt upp en massa fiskebilder på sin Instagram under sommaren

Ganska tydlig pik.
Han lär väl få en framskjuten roll till en början åtminstone?
Ja Jocke börjar nog bli lite nervös att vi ska bli indragna i nåt fort av bottenträsk. Annars skulle vi nog inte värvat. Jag tycker nog det är en onödig kostnad att dra på sig även fast det jag hör är han väldigt billig. Priset har gått ner från det redan rätt billiga HV pröjsar.
Sen är det väl så att när några lag börjar värva blir det en snöbollseffkt och de som inte är helt säkra hakar på. Vi verkar inte heller göra en så stor förlust som så många andra lag gör heller. Snackas om runt 3-5 mille av det jag hör.Brynäs snackar väl om 20 mille minus som exempel väl?
Han borde få en stor roll i början iaf när Strandberg och Josefson är borta. Men det är endast tre matcher innan landslagsuppehållet och sen bör de väl vara tillbaka. Han breddar laget iaf och gör oss inte lika känslig för skador i slutet av säsongen. Annars har jag väl inga jätteförhoppningar även fast potentialen finns.