2021-02-09, 17:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det är heller inte den första lögnen som skrivits av användaren du citerar. Troligen en mycket sjuk person som vi hädanefter ignorerar i tråden och låter admins göra sitt.
OnT: Vilka mer än Judith Nodby och Joel Kosari fick vi se i trailern? Stämmer ryktet att trailern spred sig av misstag?

Du har helt rätt, naturligtvis. 👍
2021-02-09, 17:41
Medlem
Pastelclouds avatar
Funderade på en sak. Jag var inne och skulle kolla hur ansökningsformuläret såg ut. Där skulle du länka sociala medier, och det stod ”det är viktigt för oss att få reda på dina följarsiffror” typ.
Kan tolkas på följande sätt:
* bara folk med större följarantal
* bara folk med mindre än låt säga.. 400 följare.

Jag ber till gud på det sista.
Förra året blev katastrof med att fiska röster hos kändisar osv. Jag skulle vilja se Magnus 45 tvåbarnsfarsa och Lina 19 med småstadsaura i samma säng. Inte folk som skriker för följare.. host.. Jasmine
2021-02-09, 18:24
Medlem
Zingo2s avatar
Hoppas inte årets BB, blir som senast! Min önskan är att de tar in ”vanligt” folk och inga jävla influincier!!!!!!!
2021-02-09, 18:35
Medlem
Verkar som ni vill se trailern igen. Varsågod, ny länk:
https://streamable.com/ltvtpg
Senast redigerad av whoisthedreamer 2021-02-09 kl. 18:37.
2021-02-09, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hoppas inte årets BB, blir som senast! Min önskan är att de tar in ”vanligt” folk och inga jävla influincier!!!!!!!

Håller med. Kommer inte kolla om massa patetiska influnsers kommer in
2021-02-09, 20:54
Medlem
Judith är vän med https://www.instagram.com/sarasongbird/?hl=sv som ska ha en podd om BB. Hmmf.
2021-02-09, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Vilket påhopp!

Det var inget önsketänkande utan mer de facto att han gör det. För min del får Pattan vara hur stor som helst bara han är med ett år till.
Skulle jag påhoppa menar du? Lägg av.

Otippat att du har dålig smak på vilka deltagare du vill se igen.

Skönt att det inte verkar vara någon kändis med från start i alla fall. Men kommer kanske senare. Hur ska de annars locka tittare efter förra året, liksom.
2021-02-09, 22:15
Medlem
Har fortfarande inte kunnat släppa omständigheterna som ledde fram till att Amilia fick sitta som lilla sjöjungfrun i en immunitetstävling.
2021-02-09, 23:41
Medlem
PulladSorks avatar
Vem är den fagra damen i trailern?
2021-02-10, 09:57
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Har fortfarande inte kunnat släppa omständigheterna som ledde fram till att Amilia fick sitta som lilla sjöjungfrun i en immunitetstävling.
Resultatet av att majoriteten av tittarskaran är hjärndöda får som inte kan tänka själva.
2021-02-10, 12:18
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skulle jag påhoppa menar du? Lägg av.

Otippat att du har dålig smak på vilka deltagare du vill se igen.

Skönt att det inte verkar vara någon kändis med från start i alla fall. Men kommer kanske senare. Hur ska de annars locka tittare efter förra året, liksom.

https://youtu.be/boJGzlwri4M

Men du kanske vill se din favo Lisa Engh istället?

Med tanke på att Hoffa kaos (som otroligt nog har 80.000 subs) var klar för programmet så förvånar det mig inte ett dugg om någon "kändis" kliver in.

Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats

Hahahahaha men sjöjungfrun var minst lika ansträngande som de andras pga fick sitta med foten i kläm.. ju!
2021-02-10, 14:02
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whoisthedreamer
Verkar som ni vill se trailern igen. Varsågod, ny länk:
https://streamable.com/ltvtpg
Går ju inte att få stopp på denna!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto