2021-02-09, 21:02
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Märy inser att hon failade bigtime som storbonde och nu har hon hemlängtan helt plötsligt Sopa.

Daniel jävla mespropp och pudlar.

Ja fy fan vilken hemsk jävla människa . Hade jag varit på farmen hade jag ägnat hela min tid på att förstöra för henne . Hoppas hon mår dåligt av att se sig själv
Citera
2021-02-09, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
orkar inte följa exakt

Sluta kalla mig för dement kossa - fast du kanske är en avdankad tjur? Sluta kalla folk för olika tillmälen det talar bara för låg intelligens ... men det fattar du kanske inte.

Det är väl skit samma - jag orkar inte kolla exakt vem som gjort vad - men Wincent klagade på att spikar stack ut i bygget = ingen belöning. Sedan hade det varit bra om drängarna = icke Storbonde kunde ha gjort korvarna i 3 smaker ... som uppdraget var.

1. Ska man snickra något == INGA spikar ska sticka ut = Punkt! Oavsett vad man har för namn.

2. 3 st olika smaker på korv skulle vara klart varav en skulle vara pärakorv. Om inte drängarna har fattat uppdraget = ingen belöning. ELLER -så har Storbonden inte berättat det = det vet vi inte!

Så sluta bete dig som en drummel när du pratar med mig - ta och kamma till dig - Tack!

Är du fucking trög? De två fjollorna snickrade som sopor eftersom att Märy ville att fjollorna skulle få lära sig snickra, istället för att ha den naturliga fördeningen som den har varit. Men ändå får du det till att det är männens fel. Kvinnorlogik
Citera
2021-02-09, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Nej hon hade inte riktigt längden för att få rätt grepp för släggan.
Lilly var ju annars en riktig stjärna, öppen och duktigt läraktig o tuff tjej. Om lilly läser här, så lycka till, du varit vår favorit.
Tror hon väljer Allan till storbonde.

Någon som vet vad släggan väger? Tjocka kinesen orkade knappt lyfta den, medan vikinga-kvinnan/mannen/hybriden dängde på utav bara fan
Citera
2021-02-09, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vet inte vem jag stör mig mest på Erik Steffen, Linnea eller Mary.

Tror jag helst ser Mary åka ut på söndag ändå och att de skickar Erik och Linnea till torpet. De kan skicka med anonyma Pernilla dit med.

Satt och kollade på lite bråk från farmen på youtube. Synd att de tog in två tråkiga deltagare från tidigare säsonger. Hade varit roligare om de tagit in några som inte var så gråa. En jag skulle vilja se igen är Jean-Pierre Marques. Var så roligt när han bråkade med svenska hobby-turken

https://www.youtube.com/watch?v=jB6R6ads8uw

Det måste vara svårt att rekrytera folk, hur psyko kommer de här personerna att kunna bli liksom.

Hade gärna sett en "best off" säsong med massa gamla galna deltagare från tidigare. Då skulle jag vilja se både JP och hobby-turken i den

Finns ingen den här säsongen som är i närheten av den nivån.

Den där säsongen du snackar om var en av de mest underhållande på flera år. Mulle, Blygdläppen, Fucking, Kristi Brud, Patatis, Big Loser Alexandra, JP, Norrbaggen och Sheldon. Vilket gäng. Där snackar vi bra tv. Misshandel, hot, mobbning och sabotage.

Denna säsong kramas dom bara och väljer andrekämpe som de vill ge medalj till.
Citera
2021-02-09, 21:18
Medlem
Citat:
Vet inte vem jag stör mig mest på Erik Steffen, Linnea eller Mary.

Tror jag helst ser Mary åka ut på söndag ändå och att de skickar Erik och Linnea till torpet. De kan skicka med anonyma Pernilla dit med.

Satt och kollade på lite bråk från farmen på youtube. Synd att de tog in två tråkiga deltagare från tidigare säsonger. Hade varit roligare om de tagit in några som inte var så gråa. En jag skulle vilja se igen är Jean-Pierre Marques. Var så roligt när han bråkade med svenska hobby-turken

https://www.youtube.com/watch?v=jB6R6ads8uw

Det måste vara svårt att rekrytera folk, hur psyko kommer de här personerna att kunna bli liksom.

Hade gärna sett en "best off" säsong med massa gamla galna deltagare från tidigare. Då skulle jag vilja se både JP och hobby-turken i den

Finns ingen den här säsongen som är i närheten av den nivån.

Gustav anemak. Vilken tönt. White-knightar och hoppar på Jean-Pierre med "fucking, facking facking" för att i nästa stund säga till en av tjejerna: häll käft och gå in i köket.

Riktigt psycho
Citera
2021-02-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Gustav anemak. Vilken tönt. White-knightar och hoppar på Jean-Pierre med "fucking, facking facking" för att i nästa stund säga till en av tjejerna: häll käft och gå in i köket.

Riktigt psycho

nån som vet vad denna fakking krigare gör idag? riktig luffare var det
Citera
2021-02-09, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nån som vet vad denna fakking krigare gör idag? riktig luffare var det

Musik tror jag, enligt hans instagram. Ihop med nåt sprutluder
Citera
2021-02-09, 21:45
Medlem
Streethouses avatar
Sju möjliga vinnare i dagsläget.
Citera
2021-02-09, 21:49
Medlem
Citat:
Jaså? Det visste jag inte. Men tycker det är ok om man tackar nej innan så någon annan får chansen men måste vara svårt o veta om det är några ” roliga” som man tar ut till programmet. Det här är nog den lugnaste versionen av farmen jag sett.

Hade varit kul om man gjorde ett farmen med typ 24-28 gamla deltagare och helst de mer extrema.

Vem är brännis?
Brännis är han på torpet med skållat ansikte.
Citera
2021-02-09, 21:59
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siggerullstol
Den där säsongen du snackar om var en av de mest underhållande på flera år. Mulle, Blygdläppen, Fucking, Kristi Brud, Patatis, Big Loser Alexandra, JP, Norrbaggen och Sheldon. Vilket gäng. Där snackar vi bra tv. Misshandel, hot, mobbning och sabotage.

Denna säsong kramas dom bara och väljer andrekämpe som de vill ge medalj till.

jo den var sjukt rolig. Många som jag ogillade då men var så roligt. Satt och tittade på jp bråk idag. Den här säsongen är de mest sådär falska som människor är mest och vågar inte stå för någonting. Ungefär som Daniel som kröp lite mary eller linnea som går o gömmer sig när det blir jobbigt.

Sämsta vinnaren som jag kommer ihåg var trista fredrik.
Citera
2021-02-09, 21:59
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19

Riktigt psycho

haha ja faktiskt plus att han försöker spela rinkebyinvandrare. Visade det för en med invandrarbakgrund och sa att Gustav talar sämre svenska än du

fast det var riktigt underhållande.
Citera
2021-02-09, 22:01
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Pernilla.
Nej, Richard är Brännis.

Jag tror Malin och Helena samt Daniel kanske skulle kunna vara de som stannar längst alternativt hamnar i finalen. Känns som två starka tjejer som är streetsmarta och företagsamma, plus en fles till kille som kommer räkmacka sig in.
Senast redigerad av EdKemper 2021-02-09 kl. 22:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in