2021-02-08, 22:34
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Oj då!! då är du inte bara en govänn till fastighetsmäklaren som övervärderar fastigheter utan även håller du till bland krogen och dricker mm då förstår jag dina svårigheter att förstå ibland.
Eller har du en källa annars blir det lika trovärdigt som din värdering i mina öron.

(Jag kanske kör taxi hm typ säpo så lite insyn kanske jag har i alla fall )

Det börjar faktiskt framstå som LN6 stalkar Ebba. Hen påstår sig veta saker om henne som bara den som följer efter henne mer eller mindre dag och natt kan veta. Inte ens SÄPO lär ju ha sådan koll så länge de inte skulle sammanställa alla olika agenters kännedom. Jag tror Ebba fått en liten stalker på halsen. En som aldrig någonsin skulle släppas ens i närheten av henne. Åsså släpps frustrationen över den obesvarade kärleken ut här på FB. Ett riktigt monogamt hat-kärleksförhållande tror jag minsann att det är vi ser här.

Ja, det hade ju varit klädsamt med lite referenser från den här stalkern. Men helvetet lär frysa över innan det händer. Fast det är klart, det räcker att Maggan 80 år trillar av pinn, så lär helvetet frysa över illa kvickt, när den ishäxan dyker upp där. Så det skulle ju kunna hända vilken dag som helst faktiskt
2021-02-08, 22:38
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Så nu vill de sälja helt pötsligt eller vadå?

Du anklagar andra för att ha "för lätt att missuppfatta"

Men du har ju inte bara lätt att inte fatta, du har ju extremt svårt att fatta något alls.

Att du inte förstår att läsa lagtexter, det har du redan visat prov på flera gånger. Att du inte heller känner till lagen och dess olika tillämpliga delar i ett fall som detta, har du nu också visat prov på ett flertal gånger.

Du pratar i nattmössan hela tiden. Det gör du för du vet ju inte ett skit vad du talar om.

Vi kan väl vända på saken då, så får vi se. Om det är psykisk störning som är försvaret. Vilken paragraf är då tillämplig, anser du?
2021-02-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation
Om följande inlägg stämmer, talar då Ebba sanning?

Ursprungligen postat av nantale
Spelar det någon roll var Esbjörn bor? Ebba har förklarat att hon ville köpa Esbjörns tomt för att hennes exman bor i närheten och att det därför skulle vara bra att barnen fick bo nära av båda föräldrarna. Men oavsett var Ebbas exmake är folkförd så bor han ändå inte i närheten av Esbjörns tomt utan i Luthagen i Uppsala så att för barnens skull så kunde Ebba köpa en lägenhet där så att barnen kunde vara riktigt nära sin pappa.

Johann Binninge har fullständigt rabiat tjatat om Ebba:s tidigare make och var denne bor .
Binninge har helt enkelt tappat greppet
Senast redigerad av Analias 2021-02-08 kl. 22:59.
2021-02-08, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Det börjar faktiskt framstå som LN6 stalkar Ebba. Hen påstår sig veta saker om henne som bara den som följer efter henne mer eller mindre dag och natt kan veta. Inte ens SÄPO lär ju ha sådan koll så länge de inte skulle sammanställa alla olika agenters kännedom. Jag tror Ebba fått en liten stalker på halsen. En som aldrig någonsin skulle släppas ens i närheten av henne. Åsså släpps frustrationen över den obesvarade kärleken ut här på FB. Ett riktigt monogamt hat-kärleksförhållande tror jag minsann att det är vi ser här.

Ja, det hade ju varit klädsamt med lite referenser från den här stalkern. Men helvetet lär frysa över innan det händer. Fast det är klart, det räcker att Maggan 80 år trillar av pinn, så lär helvetet frysa över illa kvickt, när den ishäxan dyker upp där. Så det skulle ju kunna hända vilken dag som helst faktiskt

Ja de kan du fundera på om jag stalkar henne eller om jag kan ha sett henne i mitt jobb, vem vet, jag kanske t.o.m bytt en vänlig fras med henne då...
Men däremot ett som är säkert, jag killgissar inte allt jag skriver somdu gör.
2021-02-08, 22:42
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Binninge verkar ha en svaghet för strumpor sprit och mat om man ser på vad han postar mest.
Han kanske ska höja blicken lite och titta efter vad som sker på Höganäsgatan 6 i stället.

Ja, han förefaller mest vara en glupsk fotfetischist som åker förbi domstolens foajé var och varannan dag för att fotografera sina strumpor och deras kaffemaskin

Det är väl gratis kaffe där kanske, så han kan snylta en kopp, läsa lite på tavlorna, låtsas att han är en jurist och känna sig viktig
2021-02-08, 22:47
Avslutad
Citat:

Du anklagar andra för att ha "för lätt att missuppfatta"

Men du har ju inte bara lätt att inte fatta, du har ju extremt svårt att fatta något alls.

Att du inte förstår att läsa lagtexter, det har du redan visat prov på flera gånger. Att du inte heller känner till lagen och dess olika tillämpliga delar i ett fall som detta, har du nu också visat prov på ett flertal gånger.

Du pratar i nattmössan hela tiden. Det gör du för du vet ju inte ett skit vad du talar om.

Vi kan väl vända på saken då, så får vi se. Om det är psykisk störning som är försvaret. Vilken paragraf är då tillämplig, anser du?

Jag har redan hänvisat till den lagen, men du kanske har lässvårigheter?

Lag (1924:323)
2021-02-08, 23:07
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Ja de kan du fundera på om jag stalkar henne eller om jag kan ha sett henne i mitt jobb, vem vet, jag kanske t.o.m bytt en vänlig fras med henne då...
Men däremot ett som är säkert, jag killgissar inte allt jag skriver somdu gör.

Nej, all din information kommer från Mållgan och Mållgan, det vet vi redan

Till skillnad från dig så tar jag min information från kända källor och när jag spekulerar så är jag tydlig med det. Inte heller sprider jag medvetet en massa lögner som du gör hela tiden. Att du tror att det du säger som kommer från Mållgan och Mållgan är sanning, gör det inte mindre lögnaktigt.
2021-02-08, 23:08
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analias
Johann Binninge har fullständigt rabiat tjatat om Ebba:s tidigare make och var denne bor .
Binninge har helt enkelt tappat greppet
Möjligt att Niklas Thor har en övernattningslägenhet i Uppsala, liksom att Ebba har det i Stockholm, via riksdagen.
Men de flesta borde fatta, att de bägge helst ser barnen växa upp i en lantlig idyll.
2021-02-08, 23:09
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag har redan hänvisat till den lagen, men du kanske har lässvårigheter?

Lag (1924:323)

jamensedär, du har till sist lärt dig något. Vad trevligt.

Då tar vi nästa steg.

Var i Esbjörns svaromål nämns denna lag till hans försvar?
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
eh, vad har det med kostnaderna att göra? Har du inte ägandeskap kan du inte köra bilen nånstans...
Det är en helt annan fråga.

Jo det kan du få skrotat men kostar som sagt 5.000:- - 10.000:- per bil.
Först kronofogden, sen bärgningsbil, sen transportstyrelsen och slutligen skrotning.
Hur skulle annars Ebba få bort bilarna tror du?
Avslutad
Citat:
jamensedär, du har till sist lärt dig något. Vad trevligt.

Då tar vi nästa steg.

Var i Esbjörns svaromål nämns denna lag till deras försvar?

Var i rättegångsbalken finner du att ett yttrande måste innehålla laghänvisning för att domstolen ska döma enligt denne?
2021-02-08, 23:12
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Jo det kan du få skrotat men kostar som sagt 5.000:- - 10.000:- per bil.
Först kronofogden, sen bärgningsbil, sen transportstyrelsen och slutligen skrotning.
Hur skulle annars Ebba få bort bilarna tror du?

Alltså, grejen är ju den, att vissa av de där elementen i den här tråden på fullt allvar tror att Ebba är antikrist, och att det därför räcker att hon tittar på bilarna och önskar bort dem, så börjar de brinna och går upp fullständigt i rök. Helt knäppt, jag vet. Men dom tror ju på det, idioterna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in