2021-02-07, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Han blev kvar på farmen.

ja det är sista gången man litar på kuksugare som hanssonvetallt på instagram tvi...
Citera
2021-02-07, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det är sista gången man litar på kuksugare som hanssonvetallt på instagram tvi...
Okej, han har inte skrivit nytt på sitt instagramkonto vad jag sett nu, så vart läste du det?
Citera
2021-02-07, 21:17
Medlem
bombaccis avatar
Vilket uselt val av lillith, Hon skulle ha valt tanten eller den lata lesbiska kvinnan, men nej istället valde hon den starkaste tjejen.

Hoppas hon väljer phillip eller Alan till storbonde men tror hon kommer välja
Citera
2021-02-07, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Okej, han har inte skrivit nytt på sitt instagramkonto vad jag sett nu, så vart läste du det?

story
Citera
2021-02-07, 21:19
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Lily fick inte ens ner en. ”Jag kan komma långt”. Pinsamt!

Världens sämsta teknik hade hon. Tror hon kanske ville åka ut.
Citera
2021-02-07, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
story
Okej, det stod på Facebook också på farmen sidan där såg jag nu.
Citera
2021-02-07, 21:20
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Vågar man gissa på att Phillip blir storbonde?

Tror på "
Citera
2021-02-07, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Hennes "feministiska" arbetsfördelning var tydligen inte så lyckad. Precis som lika dåligt som det funkar i samhället i stort med kvoteringar och diverse woke-politik.

Man förstår varför inget funkar i Sverige längre när kvotering ska gå före kompetens.
Tänk att ha Määäry som chef, kan inte ta några stora beslut själv. Istället drabbas hon av beslutsångest och blir manipulerad av Erik. Sedan ska hon spela offer nu också.

Gillade inte Dag riktigt, men han som storbonde var ljusår i skillnad.
Citera
2021-02-07, 21:29
Medlem
Havartis avatar
Slå i spik som går igenom och ut på andra sidan och i det här fallet spelar det ingen från vilket håll så att de hade kunnat skada djuren handlar inte om kunskap eller utbildning. Nä, det handlar om vanligt sunt förnuft, engagemang och fantasi. Oerhört klantigt och ansvarslöst så det var rätt åt dom. De verkar ju dessutom ha gott om tid, vilar, solar och pratar skit i s f att göra jobben ordentligt.
Citera
2021-02-07, 21:32
Medlem
Korv Märry gjorde ju stoooor succé med kvotering vad det gäller arbets fördelningen.. Ridå o pannkaka.
Tänk när tandläkaren och hjärnkirurgen byter jobb med varandra för en dag....
Citera
2021-02-07, 21:36
Medlem
ChiCoLas avatar
Det värsta är att määäry verkligen tycker att hon gjorde det bra. Hon skulle styra upp dåliga stämningen och skapade ännu sämre . Hon tror att man kan vara lite konsultig och kramas. Jävla sopa, undrar om hon är lika värdelös som mamma och medmänniska...
Citera
2021-02-07, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Men NÄSTA Storbonde (eller Gårdsfru/-karl) ska tydligen utse hela 4 st ... Gårdskämpar

Då är det de som möter de fyra torparna i hästskokastning.
Detta var detta scenario som Helena skulle tyckt varit en kul twist och hoppades på.
Jag hoppas torparna tränar som fan och utklassar i gårdskampen, det skulle röra om lite i grytan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in