2021-02-06, 13:43
Medlem
Jag har läst att moderatorer kan se vilka inlägg som man fått bortraderade(bortplockade på forumet. Jag undrar om jag skulle kunna få se om jag fått något inlägg bortplockat igår fredag eller idag lördag. Jag undrar varför jag fått inlägget bortplockat i så fall.

Det är alltså under fredagen(igår) eller lördagen(idag) jag undrar och frågar efter, och inte inlägg som raderats tidigare. Går det att få hjälp med det?
Citera
2021-02-06, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xzogia
Jag har läst att moderatorer kan se vilka inlägg som man fått bortraderade(bortplockade på forumet. Jag undrar om jag skulle kunna få se om jag fått något inlägg bortplockat igår fredag eller idag lördag. Jag undrar varför jag fått inlägget bortplockat i så fall.

Det är alltså under fredagen(igår) eller lördagen(idag) jag undrar och frågar efter, och inte inlägg som raderats tidigare. Går det att få hjälp med det?
Du vet ju själv vilka inlägg du gjort och kan du inte se dessa så vet du att de är raderade så du har ju infon som behövs på egen hand tänker jag.
Citera
2021-02-06, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
Du vet ju själv vilka inlägg du gjort och kan du inte se dessa så vet du att de är raderade så du har ju infon som behövs på egen hand tänker jag.

Men jag är osäker. Jag skulle ärna vilja se om jag fått inlägg raderat senaste 24 timmarna. Jag skrev många senaste dygnet.
Citera
2021-02-06, 13:54
Bannlyst
Citat:
Men jag är osäker. Jag skulle ärna vilja se om jag fått inlägg raderat senaste 24 timmarna. Jag skrev många senaste dygnet.
Kolla vilka moddarna är som har ansvar för de trådar du anser dig ha raderade inlägg.
Citera
2021-02-06, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
Kolla vilka moddarna är som har ansvar för de trådar du anser dig ha raderade inlägg.

Ok. Men jag tror att alla kan se. Någon borde ju kunna se snabbt här tycker man.
Citera
2021-02-06, 13:55
Medlem
Trollfeeders avatar
Jag tycker att det här är en stor brist faktiskt, om man ser det i ett större perspektiv. Man borde få någon form av automatisk notifiering när ett inlägg tas bort. Hur ska man annars kunna lära sig något av det?
Citera
2021-02-06, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ok. Men jag tror att alla kan se.
ingen aning, men tror inte mod raderar inlägg som i trådar de inte moddar i
Citera
2021-02-06, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Jag tycker att det här är en stor brist faktiskt, om man ser det i ett större perspektiv. Man borde få någon form av automatisk notifiering när ett inlägg tas bort. Hur ska man annars kunna lära sig något av det?

Precis. Ibland varnas man och ibland inte.
Citera
2021-02-06, 13:58
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Sist jag frågade en mod så hade jag tusen raderade inlägg. Han kunde inte se fler än så i sin lista.
Citera
2021-02-06, 14:21
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:

Inga inlägg raderade varken igår eller idag.
Citera
2021-02-06, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Inga inlägg raderade varken igår eller idag.

hmmm ok. Tack för hjälpen då.
Citera
2021-02-06, 15:36
Bannlyst
Citat:
hmmm ok. Tack för hjälpen då.
så du sitter bara och ljuger här att du har raderade inlägg?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in