2021-02-06, 11:02
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Den censureras friskt på YouTube och på MSM medier kan jag lova dig!
Detta beror på att det fortfarande är survival mode hos Democrat party. De försöker stoppa alla former av lagliga utredningar. Detta är det största politiska hotet mot deras existens som någonsin funnits, eftersom det hotet inte är en konspirationsteori utan på riktigt.
Time magazine och Fox News rapporterar också att det nu är bevisat att oegentligheter begåtts på massiv skala. Detta kan bara sluta på ett sätt.

Huruvida detta rör sig om endast valfusk eller inget valfusk alls spelar mindre roll. Det är vad som begåtts som är på tapeten och hur det gick till.
2021-02-06, 11:14
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Nu så har Mike Lindell släppt den utlovade bomben!! 2 timmar med videomaterial innehållande expertintervjuer och vittnesmål.

Mike Lindell - Absolute Proof: Exposing Election Fraud and the Theft of America
https://rumble.com/vdlebn-mike-lindell-absolute-proof-exposing-election-fraud-and-the-theft-of-americ.html

Här finns mer bevis:

https://theamericanreport.org/2021/01/03/proof-positive-coordinated-cyberwarfare-attack-against-us-by-china-russia-iran-iraq-pakistan-to-stea l-election-from-trump

Ojojojoj vilken " Bomb"

Det var en schysst disclaimer i början.
https://twitter.com/revrrlewis/status/1357707959808241666?s=09

Citat:
just some of the conspiracy theories that have been credibly mentioned in the pillow man's "docufilm" so far:

-frankfurt server
-chinese-controlled voting machines
-domestic collaborators w/china
-dead people voting
-undoc. immigrants voting
-out-of-state votes
-double-voters

Mein Pillow Mike tog upp att det fuskades i Antrim County, men som jag har skrivit tidigare så var det givetvis Fake News och hittepå från MAGA-kulten.
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Vi vet sen tidigare att du har en minst sagt ansträngd relation till verkligheten.
2021-02-06, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Detta beror på att det fortfarande är survival mode hos Democrat party. De försöker stoppa alla former av lagliga utredningar. Detta är det största politiska hotet mot deras existens som någonsin funnits, eftersom det hotet inte är en konspirationsteori utan på riktigt.
Time magazine och Fox News rapporterar också att det nu är bevisat att oegentligheter begåtts på massiv skala. Detta kan bara sluta på ett sätt.

Huruvida detta rör sig om endast valfusk eller inget valfusk alls spelar mindre roll. Det är vad som begåtts som är på tapeten och hur det gick till.
Exakt! Till och med Bidens nationelle säkerhetsrådgivare Jake Sullivan erkänner att han är en lumpen lögnare och Bidens "lögnaktige fotsoldat":

https://www.thegatewaypundit.com/2021/02/bidens-national-security-advisor-jake-sullivan-bragged-ben-rhodes-liars-lying-footsoldiers
2021-02-06, 11:20
Medlem
Citat:
Exakt! Till och med Bidens nationelle säkerhetsrådgivare Jake Sullivan erkänner att han är en lumpen lögnare och Bidens "lögnaktige fotsoldat":

https://www.thegatewaypundit.com/2021/02/bidens-national-security-advisor-jake-sullivan-bragged-ben-rhodes-liars-lying-footsoldiers

De sitter ju bara och garvar sinsemellan åt de absurda epiteten de fått:-).
2021-02-06, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Ojojojoj vilken " Bomb"

Det var en schysst disclaimer i början.
https://twitter.com/revrrlewis/status/1357707959808241666?s=09

Mein Pillow Mike tog upp att det fuskades i Antrim County, men som jag har skrivit tidigare så var det givetvis Fake News och hittepå från MAGA-kulten.

Vi vet sen tidigare att du har en minst sagt ansträngd relation till verkligheten.
Dock "failar" du att bemöta innehållet i videon. Lite lustigt att du kritiserar mig när jag kallar den oseriösa clownpropaganda du delar med dig av vid dess rätta ord, nämligen "piss", när du själv sen gör samma sak! Fast att vara hycklare vet vi ju redan att ni är exåerter på. Troligtvis er enda "talang". Märk väl att disclaimern fortfarande framhärdar att valfusk kan ha begåtts.
2021-02-06, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
De sitter ju bara och garvar sinsemellan åt de absurda epiteten de fått:-).
Mmm och det intalar du dig själv. Framstår snarare som skryt och att man hånar "de dumma väljarna" som inte fattat vilka rövhål de valt in.
2021-02-06, 11:27
Medlem
BREAKING NEWS:

ÄNTLIGEN så kommer Sidney Powell, Mike Kelly och Lin Woods mål nu upp till SCOTUS! Det gäller denna omgång Michigan (Powell), Pennsylvania (Kelly) och Georgia (Wood). Den 19:e februari går allt av stapeln!Detta är dock enbart en konferens för att avgöra huvuvida man tänker behandla ärendena ytterligare. Om man bestämmer sig för att gå vidare, kommer detta att förbli liggandes tills tidigast i oktober.

https://www.washingtonexaminer.com/news/supreme-court-election-challenge-february
2021-02-06, 11:41
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Dock "failar" du att bemöta innehållet i videon. Lite lustigt att du kritiserar mig när jag kallar den oseriösa clownpropaganda du delar med dig av vid dess rätta ord, nämligen "piss", när du själv sen gör samma sak! Fast att vara hycklare vet vi ju redan att ni är exåerter på. Troligtvis er enda "talang". Märk väl att disclaimern fortfarande framhärdar att valfusk kan ha begåtts.

Lider du av någon form av förståndshandikapp?
Jag skriver samma sak igen då,

Här kommer fler bemötanden.
Citat:
.No, foreign countries did not interfere with voting machines.
Mr. Lindell interviewed retired Army Col. Phil Waldron, another member of the movement that fought to overturn the election. Mr. Waldron, who said his military background involves “information warfare,” pushed the unfounded claim that the Chinese government invested money in Dominion and therefore has access to its files and data.
Citat:
3. No, votes for Biden were not counted multiple times.
Melissa Carone, an information technology worker who said she was contracted by Dominion for the election, was brought on the show to tell Mr. Lindell that she watched thousands of ballots run through voting machines without ever seeing a single vote for Mr. Trump.

Ms. Carone, whose testimony was ruled “not credible” by a Michigan judge in November
https://www.nytimes.com/2021/02/05/technology/three-false-claims-about-the-election-made-in-mike-lindells-new-film.html?action=click&module=Top%20Stories&pgtype =Homepage
Om du inte förstår eller inte kan läsa kortare texter så ta hjälp av närmsta vuxen.
2021-02-06, 12:02
Medlem
siisters avatar
Citat:
BREAKING NEWS:

ÄNTLIGEN så kommer Sidney Powell, Mike Kelly och Lin Woods mål nu upp till SCOTUS! Det gäller denna omgång Michigan (Powell), Pennsylvania (Kelly) och Georgia (Wood). Den 19:e februari går allt av stapeln!Detta är dock enbart en konferens för att avgöra huvuvida man tänker behandla ärendena ytterligare. Om man bestämmer sig för att gå vidare, kommer detta att förbli liggandes tills tidigast i oktober.

https://www.washingtonexaminer.com/news/supreme-court-election-challenge-february

Feb 03 2021 DISTRIBUTED for Conference of 2/19/2021
https://www.supremecourt.gov/search.aspx?filename=/docket/docketfiles/html/public/20-815.html

Och som du säger, det innebär inte så mycket. Alla mål som kommer in får ett sådant datum satt så småningom. Majoriteten av fallen tas inte upp
2021-02-06, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Lider du av någon form av förståndshandikapp?
Jag skriver samma sak igen då,

Här kommer fler bemötanden.

https://www.nytimes.com/2021/02/05/technology/three-false-claims-about-the-election-made-in-mike-lindells-new-film.html?action=click&module=Top%20Stories&pgtype =Homepage
Om du inte förstår eller inte kan läsa kortare texter så ta hjälp av närmsta vuxen.
Nä, gör DU? Jag påpekade attt det finns en DJÄVLA massa (faktiskt de viktigaste sakerna) som du inte alls bemöter. Du grundar hela ditt resonemang på ETT ENDA inlägg du tidigare gjort som inte ens är av avgörande vikt! Vilken värdelös debattaktik, fy fan för dig alltså!!

Och vadå New York Times? De använder cirkulära argument! Lindell påstår att det förekommit valfusk och lägger upp bevis för det. NYT svarar med "det finns inga bevis för att valfusk förekommit". Men hallå?? Goddag yxskaft liksom!!! Man säger mao. att bevis kan inte godtas eftersom det inte redan finns bevis. Ok, med det argumentet kan vi lägga ned samtliga domstolar, för det är ingen idé att presentera bevis, för det finns ingen befintlig bevisning innan det första beviset avlagts! Så djälva dumt att klockorna stannar!!!

Många av uppgifterna är direkt motstridiga. Det finns uppgifter om att Kina faktiskt donerat $400M till Dominion. NYT väljer att avförda detta utan vidare, men man kan lika gärna hävda motsatsen.
2021-02-06, 12:11
Avslutad
Citat:

Precis allt i den videon har bemötts dag ut och dag in. Med samma resultat, att det är inget annat än fantasier. Hur mycket du än ältar samma saker fram och tillbaka, så blir det inte sanning för det. I alla fall inte hos oss normala som lever i verkligheten. Nu vet jag inte om du får betalt för att sitta här dagarna ut med att sprida samma bajs varje dag, men om du inte skulle vara det, så är det nästan synd om dig att du har såna problem med verkligheten.
2021-02-06, 12:14
Avslutad
Citat:
Nä, gör DU? Jag påpekade attt det finns en DJÄVLA massa (faktiskt de viktigaste sakerna) som du inte alls bemöter. Du grundar hela ditt resonemang på ETT ENDA inlägg du tidigare gjort som inte ens är av avgörande vikt! Vilken värdelös debattaktik, fy fan för dig alltså!!

Och vadå New York Times? De använder cirkulära argument! Lindell påstår att det förekommit valfusk och lägger upp bevis för det. NYT svarar med "det finns inga bevis för att valfusk förekommit". Men hallå?? Goddag yxskaft liksom!!! Man säger mao. att bevis kan inte godtas eftersom det inte redan finns bevis. Ok, med det argumentet kan vi lägga ned samtliga domstolar, för det är ingen idé att presentera bevis, för det finns ingen befintlig bevisning innan det första beviset avlagts! Så djälva dumt att klockorna stannar!!!

Många av uppgifterna är direkt motstridiga. Det finns uppgifter om att Kina faktiskt donerat $400M till Dominion. NYT väljer att avförda detta utan vidare, men man kan lika gärna hävda motsatsen.

Allt i videon är ju fabricerade fantasier. Vad finns det för anledning att bemöta samma sagor gång efter gång? Inget av det i videon är ens bevis eller har kunnat framföras som bevis i en domstol. Team Trump själva skrattade hela vägen till banken åt allt i denna video.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in