Citat:
Därför att han är en burdus otrevlig djävel så klart. Samma sort som Jan E och Frank och Clark och Svarten med flera. En alkoholiserad hebefil med. Gnälla hallå sätt igång och jobba som vanligt folk får göra.
Var har du varit sista året? Under en sten i skogen eller?
Det är massor med folk som står arbetslösa, företag går i konkurs pga av PANDEMIN!
Det finns inga jobb, folk är desperata och många kan inte betala sin hyra eller få mat för dagen.
Det är nog du som behöver snuttefilten nu när du har krupit fram under din sten och du inser att du inte är en kändis som har gjort något unikt, vilket Patrik har gjort
Vad vet du om vad för pris det är satt på bilen?
Det är nog satt likadant som för andra bilar av den modellen och det skicket.
Det är många dyra bilar till salu nu när folk inte kan betala lånen.
Byta lägenhet. Varför då? Han har inte en speciellt hög hyra så det är inte det som är problemet.
Googlade hans gata och nummer och det är modesta hyror där. Inga skyhöga hyror.
Problemet är för honom är som för så många andra, inget jobb pga pandemin och han har utgifter precis som alla andra.
Räkningar in men inga pengar in är det som gäller för många nu.
Undrar hur många som kommer att gå under ekonomiskt pga pandemin?
Patrik har det inte annorlunda än icke kända.
Förstår faktiskt inte varför folk ska reta sig på precis ALLT han gör och säger
Ja jag tar honom i försvar för jag tycker mycket av det ni skriver stinker av avund.
Men jag försvarar inte hans krock härom dagen för det var väldigt dumt, där får han ta skit och stå sitt kast.
Det är massor med folk som står arbetslösa, företag går i konkurs pga av PANDEMIN!
Det finns inga jobb, folk är desperata och många kan inte betala sin hyra eller få mat för dagen.
Det är nog du som behöver snuttefilten nu när du har krupit fram under din sten och du inser att du inte är en kändis som har gjort något unikt, vilket Patrik har gjort
Vad vet du om vad för pris det är satt på bilen?
Det är nog satt likadant som för andra bilar av den modellen och det skicket.
Det är många dyra bilar till salu nu när folk inte kan betala lånen.
Byta lägenhet. Varför då? Han har inte en speciellt hög hyra så det är inte det som är problemet.
Googlade hans gata och nummer och det är modesta hyror där. Inga skyhöga hyror.
Problemet är för honom är som för så många andra, inget jobb pga pandemin och han har utgifter precis som alla andra.
Räkningar in men inga pengar in är det som gäller för många nu.
Undrar hur många som kommer att gå under ekonomiskt pga pandemin?
Patrik har det inte annorlunda än icke kända.
Förstår faktiskt inte varför folk ska reta sig på precis ALLT han gör och säger
Ja jag tar honom i försvar för jag tycker mycket av det ni skriver stinker av avund.
Men jag försvarar inte hans krock härom dagen för det var väldigt dumt, där får han ta skit och stå sitt kast.
Skulle 100 gånger hellre betala för att se Patrik än Anna Book och Gunilla Persson