Inga opinionsundersökningar i världen kan rädda det här landet längre ,inte ens om Sd får 51% i nästa val! Lägg ner opinionsundersökningar!
Jag har varit pessimistisk ända sedan valet 2010 att det här landet aldrig mer kommer resa sig och röstar inte längre sedan dess.
Demografin håller för fullt på att målas om till det sämre .Det började redan för ca 40 år sedan och kommer accelerera.
Ju fler mena-avkommor det produceras desto mindre kommer svenska kvinnor föda barn.
En ytterligare faktor är att man inte får kritisera de svenska kvinnor som utnyttjar aborträtten till höger å vänster med ytterligare nedåtgående spiral som resultat , en aborträtt som få mena-kvinnor får eller vill utnyttja.
"Islam om abortfrågan.
Variationen är stor inom islam men i allmänhet ses preventivmedel som acceptabla. Abort anses som ett sämre alternativ än att använda preventivmedel. Enligt muslimsk tradition anses fostret få en själ 120 dagar efter befruktningen (cirka 19 veckor). Gemensamt för de fatwor som lämnats under senare delen av 1900-talet är att abort är förbjudet efter 120 dagar, om inte aborten är till för att rädda moderns liv. När det gäller skälen för abort före 120 dagar varierar inriktningarna mellan att vara förbjudet till att det är accepterat om familjen önskar det".
Valet 2022 kommer gå till så här:
Sjuklöverpartierna kommer bedriva sherry picking med SD:s invandringspolitik för att få över osäkra SD:are till sitt respektive parti endast för att neutralisera SD , och de kommer lyckas återigen.Precis som de gjorde med Ny demokrati när det begav sig.
Svensken har blivit tillräckligt indoktrinerade och dum i skallen för att gå på det ytterligare en andra gång tyvärr ,
många röstar förmodligen efter opinionsundersökningsresultat också.
Därför är opinionsundersökningar bara ett stort j-la fett skämt för mig.
Jag stannar hemma på valdagen och gör nåt nyttigare ist.