2021-02-01, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
https://www.nrk.no/norge/xl/pa-innsiden-av-hagens-hus-1.15206175

På illustrasjonen fra badet er buksen til AE synlig, og muligens en truse. Det er ny informasjon. Dette er antakelig buksen der Tom Hagens DNA ble funnet i knehasene.

AEs sandaler ble funnet slengt i gangen. På minst en av sandalene ble det funnet DNA fra Tom Hagen, ved låsen eller remmen eller borrelåsen.

Det ble også funnet et saueskinn i gangen, som normalt ikke lå der. Det lå med pelssiden opp, og på undersiden av skinnet, lærsiden, ble et av skosåleavtrykkene fra Sprox-sko str 45 funnet.

Det er fotografi av bordet der AEs mobil ble funnet. Det står noe som ligner medisinglass eller medisinpakninger der. Noen som kan se hva det er?
Citera
2021-02-01, 17:37
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
At hun hadde fri tilgang til THs kontoer er hans ord. Han er tatt i løgn før ved en rekke tilfeller, så han kan vi ikke stole på.
Det at han skulle styre at de 200.000 skulle stå på en konto til at hun var 67, er uansett sykt, selv om du prøver å normalisere det. Jeg kan tenke meg at kontoen var slik at TH måtte skrive under før at hun skulle kunne ta ut penger hvis det skulle være veldig nødvendig. Hvis hun fritt kunne disponere denne kontoen, så ville jo ikke ektepakten ha noen makt.
Det er ikke til å legge under en stein at TH er en kjip jæ#ve%l.
Han kan ikke hjelpe sin egen sønn engang sånn at han har sin egen leilighet. Når vi vet hvor mye det koster å leie i omrdet sammenliknet med resten av landet, så kan vi tenke oss hvor lite penger sønnen sitter gjenn med hver mnd.
Det har vært snakk om dette tidligere, og TT har prøvd seg med at TH kanskje ville at han skulle lære seg å stå på egne bein. Men dette er trossalt i en alder av 38 at sønnen leier leilighet, mens faren er god for over 2 milliarder. Jeg hadde skjemtes som en hund hvis jeg hadde vært sønn av Tom Hagen.
Og jeg skjønner godt at TH tryglet og ba om at privatlivet ble holdt hemmelig. For det er ganske stygge detaljer som kommer frem etterhvert. Han skjems nok han også.
At AE hadde vært utro, er dine ord. Det er ikke noe rykte engang. Da må det være noe som har blitt plantet av sinte Hellsculls isåfall.
Å prøve å forsvare ekteskapskontrakten slik du gjør, ser bare dumt ut. Det er ikke vanlig å ha en slik kontrakt slik som du påstår.
Også han som tilsynelatende skal ha laget kontrakten, sier at "han ikke kan ha skrevet noe slikt".
Advokat BB.
En annen ting som sto i kontrakten var at ved en skilsmisse, så skulle hun få borett i huset livet ut. TH skulle altså eie huset, og hun kunne bo der sammen med han etter en skilsmisse. Har du hørt om noe slikt før?
Psykopater kalles slike som holder på slik.

Å få borett ut livet, selv etter en evnt. skillsmisse var jo enormt generøst, og kan jo tyde på at de regnet med å være beste venner fortsatt. hm?
Det kan være ukjente og uventede årsaker til den særeie kontrakten, som andre ikke har peiling på.
Citera
2021-02-01, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Selvfølgelig tiltrekkes ikke menn av det samme, men det finnes da nok av menn som roter seg borti damer med både psykisk sykdom, lav IQ og mye mer bare de tilbyr sex eller noe annet, det er ikke spesielt mye smartere. For ikke å snakke om menn som godtar å bli pisket av en sjefete kjerring et helt liv. Kvinner ønsker instinktivt noen som kan beskytte dem, men å bli sammen med en drapsmann er vel ganske dumt om du først skal fokusere på overlevelse og biologi?

Hellsculls setter seg ikke fast heller, det er vel en av de bedre debattantene her inne.

Takk, Floriss! Skaanseth har fått klar beskjed om at jeg ikke ønsker videre diskusjoner med hen. Ved å forsøke å dra meg inn i nye diskusjoner, viser hen at hen ikke har respekt for andre brukere.
Citera
2021-02-01, 17:47
Medlem
Noen kommentarer til artikkelen i VG 31. januar 2021.
De siste avhørene
"I avhør blir Hagen spurt om hvordan ekteparets økonomi har fungert. Han sier det har fungert sånn at Lisbeth alltid har hatt tilgang til hans konto. Han har aldri spurt henne om hva hun har brukt penger til."
Dette er lett å etterprøve, det er bare å sjekke i banken, om AE hadde fullmakter til å disponere konto med penger på. Eller ikke.

Om planlagt ferie på Gran Canaria:
"Han sier at det er flere år siden de var i «Syden». Men kort tid før forsvinningen hadde de snakket om å dra til Gran Canaria, muligens første uken i november. Han hadde ordnet plass i avtaleboken.

Han sier at kona hadde planlagt ferien, siden han var sliten. Han ønsket seg et sted med sol.

«Hun kunne bestemme og han ble med», sier Hagen."
Lett å etterprøve. Politiet har funnet ut at AE googlet leiligheter, men fant de spor etter planlegging av ferie på Gran Canaria første uken i november? Eller, er dette ren løgn?

Om høyrentekontoen, lett å sjekke i banken. Om det faktisk var ordnet, og hvordan det eventuelt var ordnet.
Citera
2021-02-01, 17:48
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Her viser du at du ikke evner å se helheten i diskusjonen. Jeg diskuterer trådsannhetene, tar disse til etterretning og peker på det jeg ikke synes henger sammen eller omvendt. Jeg påstår aldri noe som helst, imotsetning til deg.

Når det gjelder THs påstand om at AEH disponerte hans kontoer, så synes jeg du vrir på det vel mye. De to angivelige beløpene TH refererer til, angående penger AEH hadde brukt på seg selv, og som han hadde hatt innvendinger imot, bør fortelle deg at AEH ikke behøvde THs underskrift ifm disponering av disse kontoene.

Det har blitt sagt at det var AEH som betalte regninger, foretok nødvendige innkjøp ifm bil, hjem og familie.
Idag er det slik at man må disponere konto for å benytte minibankkort, i tilfelle transaksjonen krever underskrift og fremvisning av bildet på minibankkortet.
I tilfelle AEH ikke disponerte THs kontoer, så må hun altså ha foretatt uttak i minibank hver gang hun var i butikken, mao at hun også kun benyttet kontanter.
Vi har fått vite at TH foretrakk kontanter, og at det var AEH som sørget for at TH fikk disse kontaktene.
Det vil i såfall være merkelig om media beskriver TH preferanser slik, hvis realiteten var at også AEH kun benyttet kontanter.

Når det gjelder hvor vidt TEH leier eller eier eiendom, så har DrSniffer konkludert annerledes enn deg.
Hva som er tilfellet gjenstår å se.

Utifra alle påstander du fremlegger om meg her i tråden, så vekker du ingen tillit hos meg. Du må være klar over at jeg sitter på fasiten i det anliggende, og derfor kan jeg konkludere med at det du skriver er mest sannsynlig vås også i andre sammenhenger.

Dine påstander er ikke verdt en klype salt, sånn jeg ser det.

Drsniffer skreiv at TEH antakeligvis hadde solgt tre leiligheter for å kunne betale 10 millioner.
Men når vi gikk dette nærmere i sømmene, så så vi at den ene av leilighetene var lagt ut på visning lenge før at AE ble borte. Når vi gikk enda dypere i sømmene, så så vi at ingen av leilighetene var eller hadde vært registrert i TEHs navn. TEH hadde altså registrert adresse på disse tre forskjellige plassene, men hadde aldri stått som eier. Etter denne avsløringen, så ble Drsniffer borte fra forumet.
Datoene som leilighetene ble solgt på, stemmer med datoene som Drsniffer oppga, men TEHs navn dukket ikke opp i eiendomsregisteret som selger.

Når det gjelder resten av innlegget ditt, så består det bare av ordsalat uten mål og mening, så det er ikke noe poeng å bruke så mye tid på.
Citera
2021-02-01, 17:50
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Takk, Floriss! Skaanseth har fått klar beskjed om at jeg ikke ønsker videre diskusjoner med hen. Ved å forsøke å dra meg inn i nye diskusjoner, viser hen at hen ikke har respekt for andre brukere.

Helt rett og riktig, noen her oppfører seg langt fra voksent. Sånt lager baredenne tråden såå kjedelig,useriøs og uinteressant gjesp
Citera
2021-02-01, 17:55
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Å få borett ut livet, selv etter en evnt. skillsmisse var jo enormt generøst, og kan jo tyde på at de regnet med å være beste venner fortsatt. hm?
Det kan være ukjente og uventede årsaker til den særeie kontrakten, som andre ikke har peiling på.

Årsaker som..?
Citera
2021-02-01, 17:56
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Helt rett og riktig, noen her oppfører seg langt fra voksent. Sånt lager baredenne tråden såå kjedelig,useriøs og uinteressant gjesp

Har opplevd før at 2 profiler er samme person, håper det er koll her inne
Citera
2021-02-01, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Drsniffer skreiv at TEH antakeligvis hadde solgt tre leiligheter for å kunne betale 10 millioner.
Men når vi gikk dette nærmere i sømmene, så så vi at den ene av leilighetene var lagt ut på visning lenge før at AE ble borte. Når vi gikk enda dypere i sømmene, så så vi at ingen av leilighetene var eller hadde vært registrert i TEHs navn. TEH hadde altså registrert adresse på disse tre forskjellige plassene, men hadde aldri stått som eier. Etter denne avsløringen, så ble Drsniffer borte fra forumet.
Datoene som leilighetene ble solgt på, stemmer med datoene som Drsniffer oppga, men TEHs navn dukket ikke opp i eiendomsregisteret som selger.

Når det gjelder resten av innlegget ditt, så består det bare av ordsalat uten mål og mening, så det er ikke noe poeng å bruke så mye tid på.
Ja, dette; " (...) ordsalat (...)", er et stadig tilbakevendende svar jeg får fra deg, når du ikke klarer å argumentere imot.
Citera
2021-02-01, 17:57
Medlem
Her er bildet av bordet i gangen

https://imgur.com/a/ul47RI1
Citera
2021-02-01, 18:00
Medlem
Det saueskinnet, var det tiltenkt Tassen, enten på Kvitfjell, baki bilen eller annet?
Citera
2021-02-01, 18:05
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, dette; " (...) ordsalat (...)", er et stadig tilbakevendende svar jeg får fra deg, når du ikke klarer å argumentere imot.

Argumentere mot hva da? Du prater jo bare i ring med usammenhengende svada. Prater deg selv tilbake til utgangspunktet som var at man ikke kan stole på TH. Han har vist seg å være en løgner.
Det er ikke mere å diskutere. Tom Hagen er kjip, gjerrig, maktsyk og kontrollerende. Det er ikke går ikke ann å skjule dette på noe vis etter alle detaljene som har kommet fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in