Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Her viser du at du ikke evner å se helheten i diskusjonen. Jeg diskuterer trådsannhetene, tar disse til etterretning og peker på det jeg ikke synes henger sammen eller omvendt. Jeg påstår aldri noe som helst, imotsetning til deg.
Når det gjelder THs påstand om at AEH disponerte hans kontoer, så synes jeg du vrir på det vel mye. De to angivelige beløpene TH refererer til, angående penger AEH hadde brukt på seg selv, og som han hadde hatt innvendinger imot, bør fortelle deg at AEH ikke behøvde THs underskrift ifm disponering av disse kontoene.
Det har blitt sagt at det var AEH som betalte regninger, foretok nødvendige innkjøp ifm bil, hjem og familie.
Idag er det slik at man må disponere konto for å benytte minibankkort, i tilfelle transaksjonen krever underskrift og fremvisning av bildet på minibankkortet.
I tilfelle AEH ikke disponerte THs kontoer, så må hun altså ha foretatt uttak i minibank hver gang hun var i butikken, mao at hun også kun benyttet kontanter.
Vi har fått vite at TH foretrakk kontanter, og at det var AEH som sørget for at TH fikk disse kontaktene.
Det vil i såfall være merkelig om media beskriver TH preferanser slik, hvis realiteten var at også AEH kun benyttet kontanter.
Når det gjelder hvor vidt TEH leier eller eier eiendom, så har DrSniffer konkludert annerledes enn deg.
Hva som er tilfellet gjenstår å se.
Utifra alle påstander du fremlegger om meg her i tråden, så vekker du ingen tillit hos meg. Du må være klar over at jeg sitter på fasiten i det anliggende, og derfor kan jeg konkludere med at det du skriver er mest sannsynlig vås også i andre sammenhenger.
Dine påstander er ikke verdt en klype salt, sånn jeg ser det.
Drsniffer skreiv at TEH antakeligvis hadde solgt tre leiligheter for å kunne betale 10 millioner.
Men når vi gikk dette nærmere i sømmene, så så vi at den ene av leilighetene var lagt ut på visning lenge
før at AE ble borte. Når vi gikk enda dypere i sømmene, så så vi at ingen av leilighetene var eller hadde vært registrert i TEHs navn. TEH hadde altså registrert adresse på disse tre forskjellige plassene, men hadde aldri stått som eier. Etter denne avsløringen, så ble Drsniffer borte fra forumet.
Datoene som leilighetene ble solgt på, stemmer med datoene som Drsniffer oppga, men TEHs navn dukket ikke opp i eiendomsregisteret som selger.
Når det gjelder resten av innlegget ditt, så består det bare av ordsalat uten mål og mening, så det er ikke noe poeng å bruke så mye tid på.