2021-02-01, 12:33
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Löjligt att inte utmanarna fick vara med på festen, kunde väl lagt festen dagen efter tinget istället.

Jo så brukar det vara att kämparna går miste om att vara med på belöningen - trist. Fast jag såg att de faktiskt var snälla och packade ner lite god mat till dem innan de skulle till kämpestugorna
Citera
2021-02-01, 13:07
Medlem
Senast redigerad av virr82 2021-02-01 kl. 13:19.
Citera
2021-02-01, 14:19
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82

Inte så smart - en del tycks få hybris av makt ser det ut som och drar det till motsatt ytterlighet. Mindre bra då man på Farmen ska visa sin sociala sida och att man kan samarbeta.
Citera
2021-02-01, 15:11
Medlem
greta75s avatar
Det var en lite trött vecka, det får man säga. De är ju så sjukt duktiga och samarbetar så bra, men tyvärr är det lite tråkigt att titta på.

Just nu ser jag fram mer mot törpet än farmen.
Citera
2021-02-01, 15:25
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Det var en lite trött vecka, det får man säga. De är ju så sjukt duktiga och samarbetar så bra, men tyvärr är det lite tråkigt att titta på.

Just nu ser jag fram mer mot törpet än farmen.

Jag känner likadant - att Törpet är lite roligare än Farmen. Där har de i varje fall kul när de gör sina uppdrag och de går inte och gnäller över varandra om hur de är som personligheter även om de verkligen är olika som personer och har olika kunskap!
Citera
2021-02-01, 15:35
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82

Citera
2021-02-01, 16:34
Medlem
.-.-.s avatar
Vilken död säsong, alla är vänner och goda och glada. Dom borde skicka in nån riktig mördare för att röra om i grytan lite. Skicka in Mattias Flink och Hagamannen som jokrar.
Citera
2021-02-01, 16:54
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Vilken död säsong, alla är vänner och goda och glada. Dom borde skicka in nån riktig mördare för att röra om i grytan lite. Skicka in Mattias Flink och Hagamannen som jokrar.

Släng in Fikri och Dawkins.
Citera
2021-02-01, 18:05
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havarti
Läs hela hennes namn, Lili Thu Huong Pham och det är knappast kinesiskt (inte heller typiskt utseendet) utan snarare Vietnam.

Jo visst, fast nu har vi ju egna namn på deltagarna som är allmänt kända i tråden. För din upplysning så var det inte en minion heller som blev andrekämpe.
Citera
2021-02-01, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jo visst, fast nu har vi ju egna namn på deltagarna som är allmänt kända i tråden. För din upplysning så var det inte en minion heller som blev andrekämpe.
Nej det var en "Herr Böna".
Citera
2021-02-01, 19:30
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Haha, ja det vore onekligen en kioskvältare! 😂
Jag tror det kommer intriger inom en snar framtid, hoppas iaf!
Citera
2021-02-01, 19:32
Medlem
Selle var väl bra kompis med Märy så troligen bli hon ny storbonde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in