Citat:
Ursprungligen postat av
Mapping
Jo, chatten mellan Goldfinger och Uzi ska finnas i en av aktbilagorna till det målet, kolla i tråden där en person nämner det även jag är med och kort diskuterar det.
ah okej jag förstår, trodde det var 2 olika FUP så att säga!
en sista sista fråga då, lite offtopic men ändå inte eftersom det handlar om MGM i detta fall, vet du vad som hände till slut alltså vad det blev för dom, i fallet med Bilals vapenbrott i Limhamn där hans vän ångrade sig och tipsade polisen?
dvs Mue*en och Fl*nd, vad hände med dom? har läst FUPen och försökt hitta dom/inlägg/artikel om vad som hände i rätten men ej lyckats, tack ännu en gång !
edit: vad jag förstår blev Bilal först frikänd från vapenbrottet men senare dömd för det trots allt pga teknisk bevisning som kunde knyta honom till vapnen på nåt sätt?
det är allt jag kan få fram från en artikel på svt.se, men undrar om domen finns länkad nånstans eller åtminstone en artikel, eller inlägg här på forumet som förklarar vad som hände i rätten?
först där Bilal blir frikänd (vad hände med Fl*nd och Mou*men där?) och senare där Bilal blir fälld pga teknisk bevisning?
sorry för huvudvärken förresten, det är det sista frågetecknet jag har tror jag !