2021-01-31, 10:03
Medlem
madsolars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Varför kommuntjänsteman i rubriken? Finns ju allt för många. Brukar väl aldrig skriva snickare utpressade flickor. Svin är han hur som helst.

För att hans levebröd kommer ut skattebetalarens Ficka. För att som kommunaltjänsteman, en offentlig person som har långt större samhällspåverkan än va du och jag har, ta större personligt ansvar.

Det är tjänstemännens uppförande som i slutändan representerar vårt land. Vad skulle du tycka om massa politiker och kommunaltjänstemän var korrupta? Hur skulle det se ut på oss som land?

Vem fan ens kommer på tanken att försvara en sån här människa om man inte är dennes offentliga försvarare. Jag tror til å med deras advokat mår illa när de läser vad denna man har gjort.
Citera
2021-01-31, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbirSaid
Så oskyldig kan hon inte ha varit pga screenshots på konversationer. Kan tom vara så att hon visste vad hon gjorde och att det var hon som hade uppsåt att utpressa tjänstemannen.

Du är ju nästan lika osmaklig som tjänstemannen. När man läser den här typen av inlägg så förstår man att det finns fler personer där ute som har potential att utsätta småflickor för sånt här.
Citera
2021-01-31, 10:24
Bannlyst
Jag tycker vi ska chilla lite med anklagelserna för han är ju inte dömd än. Extremt många tjejer, särskilt svenska tjejer har gjort det till en affärsmodell att sälja nakenbilder på sig själva. Som vanligt så ska svenska tjejer ha kakan och äta den också. Jag tycker det är okej att dom anmäler honom, iallafall om han utpressat dom för att få mer bilder. Tjejerna har ju här inledningsvis frivilligt skickat nudes, så där får dom skylla sig själv.
Citera
2021-01-31, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Jag tycker vi ska chilla lite med anklagelserna för han är ju inte dömd än. Extremt många tjejer, särskilt svenska tjejer har gjort det till en affärsmodell att sälja nakenbilder på sig själva. Som vanligt så ska svenska tjejer ha kakan och äta den också. Jag tycker det är okej att dom anmäler honom, iallafall om han utpressat dom för att få mer bilder. Tjejerna har ju här inledningsvis frivilligt skickat nudes, så där får dom skylla sig själv.

Han har dock utgett sig för att vara 18 år i de fallet med 15 åriga flickan.
Citera
2021-01-31, 10:30
Medlem
Citat:
Vad har det att göra med hot och trakasserier?
Citera
2021-01-31, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbirSaid
Så oskyldig kan hon inte ha varit pga screenshots på konversationer. Kan tom vara så att hon visste vad hon gjorde och att det var hon som hade uppsåt att utpressa tjänstemannen.

Jag ser det som positivt att hon försöker försvara sig. Om hon hade uppsåt, TOPPEN! locka fram alla äckelgubbar som tänder på barn och häng ut dom.
Är det ok för gubben att pressa barn och synd om honom för att ett av barnen käftar tillbaka?
Citera
2021-01-31, 10:39
Medlem
Citat:

Nu handlar det inte om tjejer utan barn. Polisen säger att dom har bra bevismaterial samlat från hans egen telefon. Några flickorna är så små som 11 år och en del har diagnoser. Det är fel på honom som ens vill ha bilder på barn från början men absolut, lägg skulden på offren.
Citera
2021-01-31, 10:39
Medlem
Citat:

Hur kan man säga så om 11-åriga tjejer? Att de frivilligt skickat nudes som att omständigheterna var frid och fröjd. Det är svårt nog för kvinnor och tjejer när de blir utpressade i äldre ålder men du tycker att man som 11-åring som blivit grovt utnyttjad av en pedofil ska "skylla sig själv".

Helt jävla sanslöst.
Citera
2021-01-31, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1982A
Hur tänker du nu? En vuxen människa ska väl för fan inte hålla på med småflickor

Citat:
Ursprungligen postat av siouxie
Det är ett barn för fan!!

Citat:
Ursprungligen postat av Pruttjesus
En av tjejerna är 11 år? är du helt jävla efterbliven eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Är du helt hjärndöd?? Det är inte bara ETT barn det handlar om!! Försvara inte pedofiler tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Likeawreckingball
Är du seriös?! Jävla pajas.

Citat:
Ursprungligen postat av JKDSLNU
Kan anmälan vara från ett offers föräldrar tex eller kompis på en polisstation i mellan Sverige? Då stämmer det så med GM kan ju bo i tex Vänersborg.

Det här är ett diskussionsforum - hen fällde bara en kommentar om ett möjligt scenario
Citera
2021-01-31, 10:49
Avslutad
Inga arbetskollegor som vill skvallra, lite väl tyst vem det är, eller jobbar/de Kummuntjänstemannen ensam?

https://www.facebook.com/aftonbladet/posts/4359568200720015
Citera
2021-01-31, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beckbrallan
Tvivlar på att det är rätt ärende. Vänersborg är inte direkt mellansverige....

I mitt region ritande genom åren har det alltid tillhört Väst. Så nej, det är absolut inte mellan.
Citera
2021-01-31, 10:58
Medlem
Detta gäller garanterat Bollnäs. Finns en påbörjad tråd angående detta.
https://www.flashback.org/t3287453p3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in