2021-01-31, 09:28
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Måste man vara inloggad för att kunna se oddsen? Eller går jag in på fel länk? https://www.betsson.com/sv/odds/ovrigt/sverige/ovrigt
Kan inte tänka mig att det skulle kunna finnas spel på detta då det ju finns folk som vet resultatet - helt uteslutet. Däremot har ICA ett gratisspel med 10k i mat som första pris men som måste skattas. 2a till 5e får också pris 1k med ev skatt.

Men var ser man ledtrådarna?
Citera
2021-01-31, 09:30
Medlem
Geta Lööf (gula gubben) enligt hans privata fb.
Citera
2021-01-31, 09:30
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Marie Göranzon...
Citera
2021-01-31, 09:32
Medlem
Ni som tycker gubben i reklamen är lik Staffan Ling, får beklaga era grova synfel!
Citera
2021-01-31, 09:33
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Kan inte tänka mig att det skulle kunna finnas spel på detta då det ju finns folk som vet resultatet - helt uteslutet. Däremot har ICA ett gratisspel med 10k i mat som första pris men som måste skattas. 2a till 5e får också pris 1k med ev skatt.
Enligt Betsson kan man spela på nya ICA-Stig. Länken på deras egen sida fungerar dock inte: https://www.betsson.com/sv/blogg/politik-noje/har-ar-nya-ica-stig-enligt-oddsen/
Citera
2021-01-31, 09:38
Medlem
FrankieStubbss avatar
Jag i egen hög person har faktiskt redan avslöjat de nya Ica Stigorna nämligen bröderna Sedin i denna tråd så jag förstår inte varför ni dividerar vidare?

Mvh.
Citera
2021-01-31, 09:41
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Egentligen känns det som att det kan vara vem som helst, gissar på att många av dessa "ledtrådar" som folk stirrat sig blinda på egentligen inte är ledtrådar, samtidigt som andra detaljer ingen tänkt på är tänkta som hjälp.
Blir det t.ex. Magnus Uggla så finns det säkert några av ledtrådarna som stämmer in på honom.

Lite som att spå framtiden i kaffesumpen.
Citera
2021-01-31, 09:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Egentligen känns det som att det kan vara vem som helst, gissar på att många av dessa "ledtrådar" som folk stirrat sig blinda på egentligen inte är ledtrådar, samtidigt som andra detaljer ingen tänkt på är tänkta som hjälp.
Blir det t.ex. Magnus Uggla så finns det säkert några av ledtrådarna som stämmer in på honom.

Jo och det är ju bara plus för ICA. Att folk spekulerar och tom bettar om vem det kan bli. Mer reklam för dom.
Citera
2021-01-31, 09:46
Medlem
Soterns avatar
Har någon föreslagit Carl XVI Gustaf?
Citera
2021-01-31, 09:47
Medlem
gamlingen66s avatar
Citat:

Ja ledtrådarna passar säkert in på halva Sveriges befolkning, troligen t om kungen.
Citera
2021-01-31, 09:52
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo och det är ju bara plus för ICA. Att folk spekulerar och tom bettar om vem det kan bli. Mer reklam för dom.

Detta har jag hävdat länge men åkte på så mycket mothugg att jag släppte diskussionen. Det var allt från att ICA i så fall skulle luras och att det bryter mot lagar etc... Tröttsamt

Jag tror precis som er att många så kallade ”ledtrådar” bara är sidospår, de riktiga ledtrådarna avslöjas som sagt när vi vet vem/vilka det blir.

Jag tror fortfarande på 2 nya, i mitt fall Reuter och Kjellman.
Citera
2021-01-31, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Om det blir två personer så hoppas jag på Claire Wikholm och Rolf Skoglund.
Vore helt underbart.

"Gun, lilla Gun!"
"Men Gösta, här står det att köttfärsen blev gammal igår?"
"De får bära eller brista - nu ska vi göra affär i alla fall!"

https://youtu.be/KqKjlMye5p0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in