2021-01-30, 12:58
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Frågan har säkert varit uppe förut men.. Finns det någon android app som liknar MYTVOnline 2 eller Apple tv appen iplaytv? Använder iptv extreme pro idag, men är inte riktigt nöjd med VOD informationen. Har bara kollat på en polares Apple tv. Den visar bra mycket mera info än min app, med samma leverantör.

Tivimate. Men du ska lägga till din playlist via Xtream Codes login, inte m3u. Uppgifterna för det finns i din m3u-länk. (Username, password, server).

Då kommer du få omslag, beskrivning på filmen/serien samt betyg på dom.
Citera
2021-01-30, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Tivimate. Men du ska lägga till din playlist via Xtream Codes login, inte m3u. Uppgifterna för det finns i din m3u-länk. (Username, password, server).

Tack, även till Instagam. Jag hittar inte IMplayer appen i Play butiken, så det blir att testa Tivimate.
Tack igen
Citera
2021-01-30, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Tack, även till Instagam. Jag hittar inte IMplayer appen i Play butiken, så det blir att testa Tivimate.
Tack igen

IMplayer:

https://www.reddit.com/r/iMPlayer/co...m_source=share
Citera
2021-01-30, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoddas10
Elgruvan säljer Tvip

ok tack men bor inte i Uppsala eller sverige.

tvip ar sa sällsynta har att jag inte ens hort talas om de innan jag började hänga har.

Hittat de pa kines sidorna med abonnemang men inte vågat sla till. orkar inte vänta i månader och sen fa en fejk box som sist jag köpte därifrån.
Citera
2021-01-30, 16:16
Medlem
Apropa Implayer, hur funkar det nar man koper licensen. Ar det som tivimate att man kan byta ut vilka apparater man använder den pa?
Citera
2021-01-30, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorDuISkapetEller
Apropa Implayer, hur funkar det nar man koper licensen. Ar det som tivimate att man kan byta ut vilka apparater man använder den pa?
Japp.. Du kan byta via dashboarden på sidan:

https://implayer.tv/dashboard
Senast redigerad av instagam 2021-01-30 kl. 16:35.
Citera
2021-01-30, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Japp.. Du kan byta via dashboarden på sidan:

https://implayer.tv/dashboard

Nice, tack.
Citera
2021-01-30, 17:50
Medlem
Fråga, finns möjligheten att köpa sk. Tvillingsabb. Alltså 1 m3u som fungerar till flera enheter samtidigt. Säger inte leverantörens namn men ni vet vilken.

Jag undrar då jag hört att den funktion inte längre finns, vill bars veta ifall det stämde.
Citera
2021-01-30, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Fråga, finns möjligheten att köpa sk. Tvillingsabb. Alltså 1 m3u som fungerar till flera enheter samtidigt. Säger inte leverantörens namn men ni vet vilken.

Jag undrar då jag hört att den funktion inte längre finns, vill bars veta ifall det stämde.

Jag försökte beställa ett tvilling abbonemang. Det stämmer att den leverantören slutat med det. Så jag fick köpa två abbonemang i stället, med rabatt på abbonemang nr 2.
Citera
2021-01-30, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klosso
Jag försökte beställa ett tvilling abbonemang. Det stämmer att den leverantören slutat med det. Så jag fick köpa två abbonemang i stället, med rabatt på abbonemang nr 2.

Tusen tack för svaret!
Citera
2021-01-30, 18:18
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi

Jag fattar inte att ni rekommenderar Tivimate hela tiden, för att köpa premium så kostar det 249 spänn om året, och det är den fanimig inte värd.
Citera
2021-01-30, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Jag fattar inte att ni rekommenderar Tivimate hela tiden, för att köpa premium så kostar det 249 spänn om året, och det är den fanimig inte värd.

Huh? Jag kopte den for $5 forra aret. Har de höjt priset eller blandar du ihop ars och livstids priset kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in