2021-01-30, 10:50
Avslutad
[quote=Freducation|74498092][quote=Enydrion|74497544]
Ni som vill ge en felaktig bild av Ebba skulle tjäna på att bara ljuga om sådant som har ett icke binärt svar...
Citat:

Angående den "felaktiga" bilden av fröken Usch är det komiska med denna tråd att det förhåller sig precis tvärtom.

Det som Ebba-klanen hela tiden försöker göra är att förbättra Ebbas person o anseende men det dom inte fattar är att de drar ner henne djupare o djupare i eländet.

De kommer aldrig förbi hennes Facebookinlägg om att inte driva igenom affären om Esbjörn inte vill.

Finns svart o vitt på det!

Snacket de kört med om att ingen är intresserad av denna affär, bara några stycken här i tråden, kommer nu på skam med Svt-nyheter o Svenska Nyheter som säkert många fler ser än läser denna tråd.

Folkets domstol dömer också, inte bara tingsrätten, o här går det inte att överklaga.

Helt rätt, detta med att hon lovat backa ur affären kommer hon aldrig undan.

Sedan måste man kunna förstå för att kunna förstå så försvarandet här av Ebba kommer att fortsätta som vanligt, dvs in i absurdum.
2021-01-30, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBobby
Låter bra. Har ingen koll på stället. Tack för input. Jag svarade på en fråga. Skrev att lagen är på gång att ändras.
Eftersom det handlar om ett specifikt ställe och en namngiven sjö så hade du iofs kunnat följa din egen uppmaning och kollat upp vilket ställe det handlar om innan du spred felaktigheter i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av MissBobby
Du verkar ha internet. Använd google.
2021-01-30, 10:58
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix

Sedan måste man kunna förstå för att kunna förstå så försvarandet här av Ebba kommer att fortsätta som vanligt, dvs in i absurdum.

Ja hon har ju det men som vanligt så tror du att bara för hon sagt det så är affären över.
När du läst på lite om att bryta ett kontrakt så återkom.

För andra som vill veta så är det flera saker som ska redas upp.
betalningsansvar ersättningar mm mm.
och då är det passande med ett möte och då inte genom en tidning som Expressen utan med kunnig personal som vet hur man gör tex en jurist eller advokat helst en till var part.
Vilket EB upplyste Esb om och sa att han skulle skaffa sig en som tog tillvara på hans intresse inte den inre kretsen som gamar efter pengar.
Senast redigerad av braattha 2021-01-30 kl. 11:19.
2021-01-30, 11:02
Medlem
Citat:

När tror du att vi kan få se värderingar från mäklarna?

Tror du Esbjörn kände till vad som diskuterades i byggnadsnämnden i Uppsala eller ångrade han försäljningen när han fick reda på vad som pågår genom Lülmaa och Majgård och sen ångrade sig?
2021-01-30, 11:05
Medlem
braatthas avatar
Citat:

Sedan måste man kunna förstå för att kunna förstå så försvarandet här av Ebba kommer att fortsätta som vanligt, dvs in i absurdum.[/quote]

Vad anser du om att man går in på andras tomter mm och gör hemfridsbrott, tycker du Binninge gjorde fel där?
Senast redigerad av braattha 2021-01-30 kl. 11:21.
2021-01-30, 11:11
Medlem
vittne-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Du menar att sidan var uppe nyss ? tio min innan jag skrev,
Nej.

Jag minns hur sidan såg ut för ett par veckor sedan.
2021-01-30, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Nej, då var det 3 bilder på personer inom "firman" med namn och telefon-nr, vilka nog inte ville bli indragna i detta, så hemsidan kanske kommer tillbaka efter att dom har fallit i målet.....
Låter ju seriöst..
2021-01-30, 11:14
Medlem
Reimers avatar
Men kan ni som svarar och skriver i tråden använda funktionen förhandsgranska?

Ni måste ju se att citaten är helt felaktiga nu!

Kan någon som modererar i tråden möjligen försöka rätta till felen?

Ber om ursäkt för detta helt offtopic inlägg men en skärpning behövs för att få ordning på tråden igen.
2021-01-30, 11:16
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Men kan ni som svarar och skriver i tråden använda funktionen förhandsgranska?

Ni måste ju se att citaten är helt felaktiga nu!

Kan någon som modererar i tråden möjligen försöka rätta till felen?

Ber om ursäkt för detta helt offtopic inlägg men en skärpning behövs för att få ordning på tråden igen.

Tack. Jag såg det rätade till mitt senaste nu
2021-01-30, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen

När jag läser om ditt inlägg till Ebbas försvar tänker jag att vi inte är skonade i Sverige från konspirationsteorier, som börjar med att någon sår frön. I tidigare inlägg från dig var det också om pedofili, gäng, sexbrottsling och nu igen mår du illa av pedofila rättshaverister. Du nöter in detta. Varför?

Du är just den hjälp Esbjörn behöver när du beskriver med en utmärkt förklaringsmodell hur man kan hamna i klorna på hänsynslösa typer från klaner och grannar, när man inte kan värja sig. Din slutsats om vem ha ska akta sig för, är däremot fel.

Du låter som en följare av Qanon. Dricker, enligt dig, svenska pedofiler också blod likt de i U.S.A?

Jag hörde igår på cnn om anklagelser mot motståndare från en republikansk senator. Det var fantasier som man bara inte kunde tro var möjliga från en folkvald, i ett demokratiskt land. Men det var sant. Det var en intervju som man chockas av. En politiker som understödde galningar om hur pedofila skådespelare i Hollywood samlar in blod från kidnappade barn som de dricker tillsammans med demokratiska partiets politiker och Soros. Det strunt vi trodde det var och inte tog på allvar, slutade med att de gick till väpnad attack mot Capitolium.

Tror du Ebbas advokat blir tacksam, över din information?

Det är oerhört intressant med dina tankar om liknande rörelser, och löst sammansatta grupperingar med pedofiler i Sverige nu framförs för att undergräva Binninge. Du måste hata honom.

Ännu mer intressant är att du tycker detta är viktig för fallet och att du varnar oss, om vika rättshaverister det är som nu förföljer Ebba, och hindrar Esbjörn från att sälja sitt hus till henne. Vilken nytta tror du Ebba har av det du framför?
Vad är det som är osant i inlägget? Billinge är tidigare dömd och det finns en direkt koppling mellan Majkgård, kvinnan som beskrivs som Esbjörns närmaste anhörig, till familjen Lülmaa via Binninges byrå. Majkgård har tidigare fått ärva fastigheter från ensamstående äldre herrar.

Var är teorin i denna konspiration, för mig förefaller den väldigt praktisk?

En testamentsjägare som slår sig ihop men en mäklarfamilj med politiskt inflytande där frun dessutom jobbar hos Binninge. Det känns som en match made in heaven och långt ifrån en konspirationsteori.
Senast redigerad av N.Armstark 2021-01-30 kl. 11:19.
2021-01-30, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
När tror du att vi kan få se värderingar från mäklarna?

Tror du Esbjörn kände till vad som diskuterades i byggnadsnämnden i Uppsala eller ångrade han försäljningen när han fick reda på vad som pågår genom Lülmaa och Majgård och sen ångrade sig?
Maffiamäklarna Lüllmaa skulle jag aldrig någonsin befatta mig med

Hur var det med sanering av tomten?
2021-01-30, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Nej.
Det är via Juridikkonsulterna som han företräder EsB, Binninge har alltså flera "juristbolag".
Det är Juridikkonsulterna som hastigt raderade sin hemsida helt:

Raderat: https://www.juridikkonsulterna.se/about samt https://www.juridikkonsulterna.se
Wayback: https://web.archive.org/web/20180816234118if_/http://www.juridikkonsulterna.se/

Tittar du på Binninges brevpapper, ser du att han har ett klientmedelskonto på Nordea......
Han har "kontor" på Klostergatan 15 i Örebro, det är Behrns fastigheter och på Hitta.se finns inte hans firma registrerad där, däremot Björn Hurtig advokatbyrå, vilket har gett en del rykten i tråden...
https://www.docdroid.net/UqRaGlG/uppsala-tr-t-8555-20-aktbil-28-kompletterande-svaromal-pdf

https://www.docdroid.net/UqRaGlG/uppsala-tr-t-8555-20-aktbil-28-kompletterande-svaromal-pdf
Kompisen Hurtig har och har haft flera från Rättssäkerhetsorganisationen och pedofilen
Johann Binninges gäng anställda
En ljusskygg verksamhet som tidvis inte vill synas.
För vem vill sammankopplas med ett gäng pedofilvurmare?

https://www.aftonbladet.se/a/wEnW2G

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in