Citat:
Ursprungligen postat av
tunnelgatan
Planerar på att bli en blivande torsk.
Kan ni ge mig tips på hur man ska göra för att undvika att åka dit av snuten? Outcalls är uteslutet för min del eftersom jag inte har egen lägenhet. Ska man endast söka efter svenska tjejer för att vara på det säkra? Jag är mest sugen på utländska via hemsidan ST. Men dessa ser ut att vara riktiga kopplerifall eftersom de bor i lägenheter i innerstaden. Är det en lögn när tjejerna skriver i sina beskrivningar att de är "independent" och har "secure apartments"? Är det lugnt om jag ringer med mitt registrerade telefonnummer via whatsapp? Polisen kan ju inte veta vad jag sagt i samtalet om de beslagtar min telefon och ser att jag ringt upp horan. Så länge man ej SMS:ar så är det väl lugnt? Är man helt säker om man besöker horan sent på kvällen och nära inpå midnatt? Simon Häggström och hans övriga 3-4 pers inom prostitutionsgruppen lär väl inte jobba sent på kvällen en vanlig veckodag för att spana på lägenheter?
Ge mig tips gärna.
Incall (även hos svenska tjejer som kör hemma hos sig) är ofta bevakade. Undvik dem. I många fall är det mycket spring och grannarna kan bli misstänksamma, om inte polisen redan snappat upp lokalen. Nu under coronan är hotellrum billiga, se det som om du betalar för en försäkring att inte åka fast. Två nyckelkort, möt tjejen utanför och ge henne det, gå in och ut var för sig. Klart. Behöver ju inte va Grand hotell liksom, anpassa rummet efter din budget. Gör du flera träffar så variera vilka hotell du bokar. Den där utbildningen du oroar dig för att hotellpersonalen ska ha är oftast från kristna fanatiska organisationer som Talita som tipsar personalen att kolla efter det mest stereotypa, tänk scenarion hämtade direkt ur Simons fantasinoveller. Jag har träffat tjejer på hotell både i Norge och Sverige (två länder där sexköpslagen härjar), vi har till och med checkat in ihop, och det har aldrig varit något problem. Om hon är vettig, fräsch och proffsig såklart.
Googla bilderna i annonsen för att se att dom inte är snodda från någon annan. Se om hon har sociala medier, typ Twitter, där kan man ofta få en känsla för att allt stämmer och inte är en scam. Lägger hon upp olika bilder på sig själv, stämmer de överens med de bilder hon har i annonsen, verkar hon gilla det hon gör, ger hon ett proffsigt intryck osv. Be om att få prata i telefon, ett telefonsamtal kan avgöra mycket och de är ofta lättare att planera och bekräfta än via mail. Varningsflagga om hon inte går med på det någon gång under bokningsprocessen. Läs allt hon skriver i annons, på hennes hemsida (stort plus om hon har en sån trevlig sådan) osv. De seriösa eskorerna sållar ofta ut män som inte är läskunniga eller som inte kan följa instruktioner. Presentera dig, glöm inte bort att skriva när, hur och var du vill ses. Visa lite hyfs. Slappna av, njut och va inte så spattig, de är de nervösa som åker fast. Bjud på ett glas vin, snacka lite. Då blir det ett gott knull.