2021-01-22, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Lennart lever tydligen under ny identitet enligt hans mor . Det var en del av slutskedet i behandlingen att ge honom en ny identitet då det fanns en stärkt hotbild mot honom och risk för nytt sjukdomsfall om han tvingades att leva kvar under Lennart Bladh.

Ja, numera är han lård med tröjan, på en ort jag tidigare nämn här, men den blev bortrensad av okänd orsak.

Ingen postöppningsvideo idag heller... Ingen fejkpost. Det vore kul att höra hans åsikter om vad som hände vid capitolium.
2021-01-27, 23:15
Bannlyst
Är han slutligen bortglömd, gamle Lennart?
2021-01-28, 08:38
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenLennartBladh
Är han slutligen bortglömd, gamle Lennart?
Han blir nog aldrig bortglömd. Men aktiviteten här i tråden blir mindre, då det ijte finns så mycket att diskutera och inga nya filmer heller av naturliga orsaker.
2021-01-28, 08:59
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Han blir nog aldrig bortglömd. Men aktiviteten här i tråden blir mindre, då det ijte finns så mycket att diskutera och inga nya filmer heller av naturliga orsaker.
Nä, han har verkligen gjort avtryck - åtminstone i mitt liv. Tänker på honom om jag ser en fedora-hatt, hör Klintehamn, ser ett tält, hör ett "hi!", om någon nämner gympalärare, om någon heter Lennart och så vidare. Herregud vilken resa han bjöd på...
2021-01-28, 09:04
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nä, han har verkligen gjort avtryck - åtminstone i mitt liv. Tänker på honom om jag ser en fedora-hatt, hör Klintehamn, ser ett tält, hör ett "hi!", om någon nämner gympalärare, om någon heter Lennart och så vidare. Herregud vilken resa han bjöd på...
Precis, han glöms nog aldrig bort. Han bjöd på många skratt och hans liv var väldigt tragiskt.
2021-01-28, 09:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Precis, han glöms nog aldrig bort. Han bjöd på många skratt och hans liv var väldigt tragiskt.
Enorm tragik (för anhöriga) men fullständigt unikt - att i realtid följa hans sjukdom. Många som reflekterade kring sin egen person, sexualitet, meningen med livet med mera, tack vare honom. Det märktes inte minst i denna tråd - mycket kloka tankar som tecknades ner och empati/sympati som uppvisades. På så sätt gjorde han nytta...
2021-01-28, 09:13
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Enorm tragik (för anhöriga) men fullständigt unikt - att i realtid följa hans sjukdom. Många som reflekterade kring sin egen person, sexualitet, meningen med livet med mera, tack vare honom. Det märktes inte minst i denna tråd - mycket kloka tankar som tecknades ner och empati/sympati som uppvisades. På så sätt gjorde han nytta...
Visst intressant att följa honom och se hur han blev mer galen med tiden. Han gav även en härlig känsla av total frihet att göra precis vad som helst och helt oberäkneligt.
Säkert att en del som fått reflektera över sina egna liv tack vare honom.
Sedan fanns de dom bara ville trolla honom och jävlad för egen njutning skull. Och även de som ville hjälpa honom att bli "frisk" och få den vård som han verkligen behövde.
2021-01-28, 17:54
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=FAba9q9cCU4

Det är nästan exakt fyra år sen utomjordingarna tog hans viktiga papper!
2021-01-28, 23:08
Medlem
Förlåt om detta besvarats tidigare i tråden.
Men är det någon här som kan besvara vad Lennart mest troligt led av?
Fick han någonsin en diagnos?

Så jävla sjuk värld vi lever i.
Lennart dokumenterar hela sitt sjukdomsförlopp från start till slut. Flera år av noll hjälp och trakasserier av 14 åringar på nätet.

Tillslut går att för långt. och när han sedan ska få "hjälp" så resulterar det i döden.

Vad fan ska det här landets sjukvård likna?
Fyfan skrämmande, tänk om detta skulle ske någon i ens närhet själv.. Sverige i ett jävla nötskal
Senast redigerad av superbiran 2021-01-28 kl. 23:11.
2021-01-29, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av superbiran
Förlåt om detta besvarats tidigare i tråden.
Men är det någon här som kan besvara vad Lennart mest troligt led av?
Fick han någonsin en diagnos?

Så jävla sjuk värld vi lever i.
Lennart dokumenterar hela sitt sjukdomsförlopp från start till slut. Flera år av noll hjälp och trakasserier av 14 åringar på nätet.

Tillslut går att för långt. och när han sedan ska få "hjälp" så resulterar det i döden.

Vad fan ska det här landets sjukvård likna?
Fyfan skrämmande, tänk om detta skulle ske någon i ens närhet själv.. Sverige i ett jävla nötskal

Inget som släpptes offentligt. Men han fick antipsykotisk medicin "i arslet" som han så målande uttryckte det.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Perfenazin

"Trilafon dekanoat tillhör en grupp läkemedel som används vid behandling av psykoser.

Trilafon dekanoat blockerar vissa signalsubstanser i centrala nervsystemet och verkar därigenom med uttalad antipsykotisk effekt (dämpar vanföreställningar, sinnesvillor, störning i tankeförlopp, förvirring, medvetandestörning) och verkar även dämpande vid psykomotorisk oro (psykiskt betingade rörelsemönster).

Trilafon dekanoat används vid vanföreställningar, tankesprång, medvetandestörning, bristande sjukdomsinsikt, hallucinationer (sinnesvillor), med flera symptom vid psykisk sjukdom."

I fass finns det blad ovanliga biverkningar:

Har rapporterats (förekommer hos ett okänt antal användare):

fall av plötslig död, som kan orsakas av allvarliga hjärtproblem, har rapporterats med den här typen av läkemedel.

Trilafon dekanoat kan i sällsynta fall påverka de vita blodkropparna så att infektionsförsvaret försämras. Om du får en infektion med symtom såsom feber med kraftigt försämrat allmäntillstånd eller feber med lokala infektionssymtom såsom exempelvis ont i halsen/svalget/munnen eller vattenkastningsbesvär, ska du snarast uppsöka läkare så att man via blodprov kan utesluta en brist på vita blodkroppar (agranulocytos). Det är viktigt att du då informerar om din medicinering.

2021-01-29, 19:39
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Jesus levde och dog för att ge oss alla en möjlighet till frälsning och Lennart levde och dog för att roa oss. Jag finner det otroligt intressant att flera nu börjat tro att Lennart fortfarande lever. Tycks symptomatiskt med kända personer i allt ifrån Hitler till Elvis och nu Lennart.

Jag talar nog dock för majoriteten här när jag säger att han nog hade roligare under de sista åren i livet än de övriga 50-någonting åren han levde innan. Han lämnade den objektiva verkligheten och trivdes med det.

Kommer aldrig glömma denna: https://www.youtube.com/watch?v=lzdigj4eDdw
Vila i frid Lennart!
2021-01-30, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Jesus levde och dog för att ge oss alla en möjlighet till frälsning och Lennart levde och dog för att roa oss. Jag finner det otroligt intressant att flera nu börjat tro att Lennart fortfarande lever. Tycks symptomatiskt med kända personer i allt ifrån Hitler till Elvis och nu Lennart.

Jag talar nog dock för majoriteten här när jag säger att han nog hade roligare under de sista åren i livet än de övriga 50-någonting åren han levde innan. Han lämnade den objektiva verkligheten och trivdes med det.

Kommer aldrig glömma denna: https://www.youtube.com/watch?v=lzdigj4eDdw
Vila i frid Lennart!

Den var faktiskt ganska fin, och visade en av hans bättre sidor. han sjunger Life on Mars, falskt och ur takt, hans mamma stör honom lite i badkaret. Väldigt Lennart, samtidigt som det inte är nån större galenskap i videon. Fin! Tack!

Fram till slutet så levde han nog ut fullt ut. Men han fick aldrig utöva najs posischönns med några tonårstjejer, stackarn. Det får inte jag heller, för jag är lika gammal som Lennart och har accepterat det. Han blev nog lite tonåring igen på slutet. Tonåring med grått getskägg, ibland sminkat med mammas mascara...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in