Citat:
Ursprungligen postat av
Sverigegrabben
Jesus levde och dog för att ge oss alla en möjlighet till frälsning och Lennart levde och dog för att roa oss. Jag finner det otroligt intressant att flera nu börjat tro att Lennart fortfarande lever. Tycks symptomatiskt med kända personer i allt ifrån Hitler till Elvis och nu Lennart.
Jag talar nog dock för majoriteten här när jag säger att han nog hade roligare under de sista åren i livet än de övriga 50-någonting åren han levde innan. Han lämnade den objektiva verkligheten och trivdes med det.
Kommer aldrig glömma denna:
https://www.youtube.com/watch?v=lzdigj4eDdw
Vila i frid Lennart!
Den var faktiskt ganska fin, och visade en av hans bättre sidor. han sjunger Life on Mars, falskt och ur takt, hans mamma stör honom lite i badkaret. Väldigt Lennart, samtidigt som det inte är nån större galenskap i videon. Fin! Tack!
Fram till slutet så levde han nog ut fullt ut. Men han fick aldrig utöva najs posischönns med några tonårstjejer, stackarn. Det får inte jag heller, för jag är lika gammal som Lennart och har accepterat det. Han blev nog lite tonåring igen på slutet. Tonåring med grått getskägg, ibland sminkat med mammas mascara...