Citat:
Ursprungligen postat av
skillnad
Förnekar du seriöst att big tek påverkade valet?
Förnekar du att demokraterna med Biden i spetsen försöker förklara alla trumpsupporters som extremister?
Förnekar du att demokraterna och hela det massmediala etablissemanget försökte sätta dit Trump i 4 år men utan att lyckas?
Förnekar du att Biden är korrupt?
Big tek med Twitter i spetsen var nog en stor spelare för att Trump gjorde så bra ifrån sig som han gjorde, absolut.
Biden har varit väldigt tydlig med att han är president för hela USA och inte som Trump som alltid ville skilja på blå och röda stater. Men igen, du har säkert belägg för ditt påstående:
citera Biden, ett enda citat i kontext där han anklagar alla trumpsupportrar som extremister?
Nej. Massmedia har absolut varit anti-trump. Där håller jag med. Men allt de skriver är inte falskt heller. Man får helt enkelt vara källkritisk.
Nja, Huntergrejen är ju under utredning. Får se. påverkar inte om Trump är sönderkorrupt eller inte, men ska inte whataboutisma här - det jag menar är att om Biden är korrupt har han hållit det bättre dolt än Trump så isf har fler "gått på" vad Biden säljer - vilket valresultatet och approvalratings visar. Biden kan säkert vara en skitstövel även om jag inte tycker det verkar så men tar gärna emot info om skit han gjort (som tål granskning).