Citat:
Ursprungligen postat av
KennethRothman
Jag har handlat frekvent på darknet. Vissa varor som jag behöver är jävligt dyra dock. Försöker hålla mig till svenska apoteksvaror och just då b de lir det ibland dyrt på darknet.
Svenska apotektsvaror är inte precis någon kvalitetsstämpel, stesolid, actavis var väldigt ojämna när det var brist på apoteken. Jag minns när det var brist på stesolid och jag åt 10st som helt saknade diazepams smak. Smaken på just benzo är lätt att känna , inte mängden kanske och det är bara på apoteket jag fått helt verknigslösa benzo. Berusar mig dock inte på det jag får utskrivet även om jag flummat på samma substanser.
Vissa mediciner är ju tokdyra på apoteket, oftast inte de rusgivande grejerna utan tyå D-vitamin och Melatonin kostar extremt mycket trots att det inte är några droger utan ett kosttillskott...
Men det som är billigt är i regel inte citodon och andra mindre eftertraktade rusmedel. Läkemedlen produceras ju ändå sällan inrikes, svenska märken är mest dyra för att de inte är många som säljer sin medicin så de finns små mängder så t.ex. stesolid som enligt mig är bland de sämre märkena diazepam kostar ju massor svart och är inte bättre för det.
Sedan är det klart att man bör hitta en säljare som faktiskt säljer direkt från produktionsledet och inte pressar kopior etc så visst är darknet knepigare. Men det som finns och funnits på clearnet höll usel kvalité jämfört med dagens mörka marknad.