2021-01-26, 16:01
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Du då som tror att det nödvändigtvis är just den personen som visas. Sedan var själva frågan vilka tidigare medverkande som finns. Markoolio har varit med tidigare som praktikant.

För att det kanske är i Ulfs dröm.

Ulfs dröm? Var har du fått det ifrån? Varför skulle man dölja hans ansikte hela tiden och klippa bort exakt när han ska vända upp huvudet?
Citera
2021-01-26, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Tänkte inte på det.
Om jag sätter på mig en "stig" mask blir jag också kallad för stig ,,,, nåt annat namn kan man inte kalla mig eftersom man inte vet vem jag är .... man kallar en clown för en clown
Citera
2021-01-26, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svulken
Såg den nya reklamen nyss där man ser kropp och lite hår på Stig. Nån mer än jag som tycker det ser ut som Staffan Ling? https://youtu.be/IharWtHu2HI
Jag var först i tråden med att gissa på Ling. E det en bluff och dom istället presenterar en kvinna så var jag först i tråden med att föreslå Suzanne Reuter.
Citera
2021-01-26, 16:19
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Ulfs dröm? Var har du fått det ifrån? Varför skulle man dölja hans ansikte hela tiden och klippa bort exakt när han ska vända upp huvudet?

Men tänk till lite nu. I reklam är allt möjligt och i denna tråd är det fullständigt adekvat att spekulera om möjliga knep som reklambyrån använder.

Det kanske är så platt att de med senaste avsnittet avslöjar att det är en man eller så vill de bara få alla att tro det. Där skulle en dröm kunna vara möjlig även om jag själv tycker det är löjligt. Det kanske är så fantasilöst att det är Björn Kjellman eller så har de någon utstuderad plan för att få folk att tro det.

Herregud, man behöver väl inte alltid följa flockens primitiva instinkter?
Citera
2021-01-26, 16:21
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Jag var först i tråden med att gissa på Ling. E det en bluff och dom istället presenterar en kvinna så var jag först i tråden med att föreslå Suzanne Reuter.

Absolut inte. Jag var två dagar före dig med Reuter.

(FB) Vem blir nya Stig i ICA-reklamen ?

Det finns även ytterligare någon som var före mig.
Citera
2021-01-26, 16:25
Medlem
GilGrissom82s avatar
Staffan Ling. Kanske därför som de redan kallar honom för "Stig" i reklamfilmen, tänker bokstäverna:

STAFFAN LING = STIG
Citera
2021-01-26, 16:32
Medlem
Det roligaste vore om det var utförsåkaren Stig Strand.
Citera
2021-01-26, 16:33
Medlem
Soterns avatar
Jag har också föreslagit Staffan Ling längre bak i tråden men börjar tvivla. Är han inte för bortglömd idag för att funka?
Citera
2021-01-26, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Absolut inte. Jag var två dagar före dig med Reuter.

(FB) Vem blir nya Stig i ICA-reklamen ?

Det finns även ytterligare någon som var före mig.
Där ser man. Då var du klokare än mej. Reuter vore ett bra val
Citera
2021-01-26, 16:41
Medlem
GilGrissom82s avatar
Kanske därför som Ulf säger "äntligen ett bekant ansikte" (syftar på Staffan Lings barnprogram Sant och Sånt med Staffan och Bengt. ICA-karaktären Ulf torde väl vara född ca 70-tal och programmet sändes på 70/80-talet).
Senast redigerad av GilGrissom82 2021-01-26 kl. 16:45.
Citera
2021-01-26, 16:41
Medlem
Soterns avatar
Om vi ska prata föredettingar så har vi Sven Melander. Frissan skulle kunna stämma rätt bra.
Citera
2021-01-26, 16:48
Medlem
x-factory-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Reuter var Priz först med i inlägg #17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in