2021-01-20, 10:06
Medlem
bombaccis avatar
Synd att de inte visar det på femman istället. Hade varit roligt o få se sån där äkta kärlek mellan afrikanen och svenskan och mellan den karismatiska norrlänningen och thailändskan. Inte alltid man får se äkta kärlek sådär.
Citera
2021-01-20, 10:07
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Synd att de inte visar det på femman istället. Hade varit roligt o få se sån där äkta kärlek mellan afrikanen och svenskan och mellan den karismatiska norrlänningen och thailändskan. Inte alltid man får se äkta kärlek sådär.
Svenskan har väl afrikanen som negerleksak?
Citera
2021-01-20, 11:12
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Svenskan har väl afrikanen som negerleksak?

usch n ordet.

Var lite ironisk i mitt förra inlägg, givetvis blir afrikanen ihop med den fula kvinnan enbart för att få komma till Sverige och thailändskan vill komma till ett västland. Afrikanen lär lämna efter att han fått sitt medborgarskap, asiatiskan kanske stannar om han inte är för tråkig, men mest pga pliktkänsla, men att hon skulle älska honom ser jag som ganska osannolikt.
Citera
2021-01-21, 10:10
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxLoq
Den ordentliga mannen från Jönköping som tar hit Thailändskan skulle kunna vara en karaktär i filmen torsk på Tallinn

Kunde inte kolla när tjejen skulle hämta hem sin nya pojkvän från hyddan i Afrika
Stackars hennes barn!

Precis min reaktion också. Tanawarn kommer inte behöva oroa sig för att Mattias är ute och super och vänstrar. Mattias vill nog helst bara syssla med trädgårdsarbete, och möjligtvis ligga och fundera över nyansen på navelludden.

Isabella (Göteborg) och André (Brasilien) får nog det tuffast. Tror inte han kommer att uppskatta Sverige och alla 'måsten'.
Citera
2021-01-22, 08:47
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Hojta till om du hittar en annan väg att se det, jag har inte heller discovery+ (Dplay). Provade nyss att registrerar mig på https://www.discoveryplus.se/ men man fick inte tillgång till "Älskar, älskar inte".

Man kan ju hoppas på att någon hjälte laddar upp det på TPB.
Detsamma, den som hittar får gärna posta.

Jag läste att Comhem försöker förhandla så att Dplay blir en del av comhems utbud. Hoppas det går igenom snart
Citera
2021-01-24, 23:30
Medlem
Försöker hitta efternamn på alla personer, någon som vet vart? Vill stalka lite på insta osv hehe
Citera
2021-01-26, 13:14
Medlem
sandra_javisst
Isabellanogf
andrekppa
Citera
2021-01-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkstars
sandra_javisst
Isabellanogf
andrekppa

Instagram-namn på 3 av dom 🙂
Citera
2021-01-26, 20:28
Medlem
Rodjas avatar
Begriper mig inte på alla dessa människor som vill släpa hit pojk- respektive flickvänner hur som helst! De har inte tagit reda på vars och ens kultur eller nånting verkar det som...

Visst, jag önskar alla lycka till, men de verkar inte ha gjort sin research...🧐
Citera
2021-01-26, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Isabella (Göteborg) och André (Brasilien) får nog det tuffast. Tror inte han kommer att uppskatta Sverige och alla 'måsten'.
Frida Kahlo-kopian verkade nästan lite fetischistisk över det "tråkiga" Sverige: här äter vi matlåda, jobbar 9-5 etc, och det ska brassen minsann lära sig! Alltså, man MÅSTE ju inte leva inrutat bara för att man bor i ett civiliserat land, det går ju utmärkt att bo i en sunkig etta och leva på ströjobb om man känner för det. På samma sätt som jag antar att man bör ha en inkomst i Brasilien, om man inte vill bo i favelan och tillbringa sina dagar med att smuggla handgranater i röven.

Annars rätt normalt folk i serien. Jag antar att Sverige är lite för litet (och välutbildat) för att hitta verkliga ras i stil med 90 days. T.o.m massajmorsan verkade ju ha hyfsad koll.
Citera
2021-01-27, 11:23
Medlem
Rekas avatar
Har nu sett avsnitt tre och jag är väl inte speciellt road. De svenska deltagarna är ju vanliga Svenssons, och deras utrikes partners verkar vara rätt vanliga personer de med.

Det hade varit mer intressant om Mattias partner Tarawan haft ett förflutet som bar-tjej, och därmed suktar efter party och rörelse. Eller om hon som tar hem afrikanen varit ett smällfet fläskberg på 64 somrar.

Nä, då är amerikanska 90 Day Fiancé mer underhållande.
Citera
2021-01-27, 17:36
Medlem
TompaOs avatar
Fan vad roligt att negerkuksmorsan blev dumpad i hyddan medans negern gick ut och jagade med de andra negerhanarna, hoppas hon får sitta där hela månaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in