Citat:
Ursprungligen postat av
A-Z.a-z.0-9.och-.
"Diskussionen" har helt dött ut igen ser jag.
Ingen relevans och inga fakta presenteras, påhopp och dumförklaringar känns som dom genomgående "argumenten".
Jsg tackar för mig ett tag och hoppas på diskussioner i seriösare forum.
Och vissa här undrar varför aktieägare håller sig till Discorden och andra mer vänliga forum, sanslöst.
Vi presenterade nyss fakta, att Milad Pormasknourni har samröre med multikriminella pumparen Ibra Kadabra, som FI just nu utreder. Det finner jag märkligt. Att en så seriös och välrenommerad investerare som Milad Pormasknourni har befattning med ett sånt sällskap lämnar en bitter eftersmak i munnen. Vad tycker ni i sekten om detta? Är det helt okej med pumpar, där börsmanipulation sker, så länge man själv skor sig på dem?
Det är väl lite det som skiljer mig från er. Det känns fantastiskt att kunna göra pengar helt lagligt och inom bolag man själv upptäcker, som inte är luftfyllda pumpar, nästintill korthus, som måste föras framåt av analysbolags profetior om riktkurser.
Problemet med SynActs discord-kanal är att den är hårt modererad och minsta lilla skepticism dumförklaras för att sedan resultera i att banna användaren som uttryckte sig negativt. Jag vet inte riktigt varför, är sekten och pumparna så otroligt rädda för att bubblan ska spricka?