2021-01-22, 23:22
Medlem
"Diskussionen" har helt dött ut igen ser jag.

Ingen relevans och inga fakta presenteras, påhopp och dumförklaringar känns som dom genomgående "argumenten".

Jsg tackar för mig ett tag och hoppas på diskussioner i seriösare forum.

Och vissa här undrar varför aktieägare håller sig till Discorden och andra mer vänliga forum, sanslöst.
Citera
2021-01-22, 23:35
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9.och-.

Ingen relevans och inga fakta presenteras, påhopp och dumförklaringar känns som dom genomgående "argumenten".

Och vissa här undrar varför aktieägare håller sig till Discorden och andra mer vänliga forum, sanslöst.

Vi presenterade nyss fakta, att Milad Pormasknourni har samröre med multikriminella pumparen Ibra Kadabra, som FI just nu utreder. Det finner jag märkligt. Att en så seriös och välrenommerad investerare som Milad Pormasknourni har befattning med ett sånt sällskap lämnar en bitter eftersmak i munnen. Vad tycker ni i sekten om detta? Är det helt okej med pumpar, där börsmanipulation sker, så länge man själv skor sig på dem?

Det är väl lite det som skiljer mig från er. Det känns fantastiskt att kunna göra pengar helt lagligt och inom bolag man själv upptäcker, som inte är luftfyllda pumpar, nästintill korthus, som måste föras framåt av analysbolags profetior om riktkurser.

Problemet med SynActs discord-kanal är att den är hårt modererad och minsta lilla skepticism dumförklaras för att sedan resultera i att banna användaren som uttryckte sig negativt. Jag vet inte riktigt varför, är sekten och pumparna så otroligt rädda för att bubblan ska spricka?
Citera
2021-01-23, 11:54
Medlem
Jag är jättenöjd och gosar mig fortfarande åt den fina riktkursen och analysen av ABG sundal Collier. Spännande tider detta här! Nej allt bäst till er alla! Dags att fixa med en del annat och gå ut på en stärkande Lördagspromenad.
Citera
2021-01-23, 12:07
Medlem
Kirobas avatar
Citat:

OK då tar vi det till DMYD tråden som är seriösare
Citera
2021-01-26, 09:06
Medlem
https://synactpharma.com/en/synact-pharma-names-thomas-boesen-as-chief-operating-officer/
Citera
2021-01-26, 10:08
Medlem
Biotechinvs avatar
Tolkar dagens pm som negativt.
Covidstudien blev godkänd att starta för fyra månader sen och ännu har inget resultat presenterats från de första sex patienterna.

Resultatet har troligtvis inte varit tillfredsställande i ARDS så nu anställs en forskare för att starta upp kliniska tester i andra sjukdomar = stora kostnader.
Emission lär komma inom kort och den kan bli väldigt stor om bolaget forskar vidare själva.
Råder alla att vara försiktiga tills denna biten är fixad.
Citera
2021-01-26, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biotechinv
Covidstudien blev godkänd att starta för fyra månader sen och ännu har inget resultat presenterats från de första sex patienterna.

Resultatet har troligtvis inte varit tillfredsställande i ARDS så nu anställs en forskare för att starta upp kliniska tester i andra sjukdomar = stora kostnader.
Emission lär komma inom kort och den kan bli väldigt stor om bolaget forskar vidare själva.

Nu är det så att enligt regelverket skulle misslyckade studier vara tvunget att meddelas marknaden omedelbart och eftersom sådana pressmeddelanden inte publicerats saknar dina spekulationer grund.

Förövrigt har du just skapat kontot, detta är ditt första inlägg. Dina spekulationer lultar Bjänn lång väg.
Jag råder ovanstående att inte ta hänsyn till denna persons baissande.
Citera
2021-01-26, 11:16
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PijtPalt
Nu är det så att enligt regelverket skulle misslyckade studier vara tvunget att meddelas marknaden omedelbart och eftersom sådana pressmeddelanden inte publicerats saknar dina spekulationer grund.

Förövrigt har du just skapat kontot, detta är ditt första inlägg. Dina spekulationer lultar Bjänn lång väg.
Jag råder ovanstående att inte ta hänsyn till denna persons baissande.

Jag råder alla att vara uppmärksamma på det överdrivna bruket av Discord inbjudningar i alla forum när det gäller SYNACT
Citera
2021-01-26, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biotechinv

Ser att du inte förstår hur "börsen" fungerar.
så många motsägelsefulla påståenden utan kunskap.
Du påstår tex. ett lagbrott utan nån som helst grund?

Mitt råd till dig blir att läsa på, och inte lyssna så mycket till lågstadielärare på twitter.

Boesen är givetvis inplockad för sin kompetens nu i slutskedet innan exit, har vi tur blir det RE och breddning av pipen inför försäljning.

Ditt påstående blev dessutom "dödat" av ledningen via mailsvar så då kan vi släppa det, bra va?
Citera
2021-01-26, 12:17
Medlem
Biotechinvs avatar
Vart har jag skrivit att studien är misslyckad?
Om preliminär data har granskats och säkerhet inte kunnat påvisas p.g.a. alla biverkningar som kommer av Covid är resultatet inte tillfredsställande och fler patienter behöver kontrolleras. Knappast något ledningen behöver informera om.
Därmed inte sagt att studien kommer misslyckas.

Synact måste planera för att köra vidare fas2b själva och det kommer inte bli billigt ihop med nya indikationer. Stor emission kommer troligen inom två månader.
Citera
2021-01-26, 12:27
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ser att du inte förstår hur "börsen" fungerar.
så många motsägelsefulla påståenden utan kunskap.
Du påstår tex. ett lagbrott utan nån som helst grund?

Mitt råd till dig blir att läsa på, och inte lyssna så mycket till lågstadielärare på twitter.

Boesen är givetvis inplockad för sin kompetens nu i slutskedet innan exit, har vi tur blir det RE och breddning av pipen inför försäljning.

Ditt påstående blev dessutom "dödat" av ledningen via mailsvar så då kan vi släppa det, bra va?

Det skrivs om att studien ser ut att vara misslyckad och du skriver om hur börsen fungerar.
Är det nu hemliga E-mail som ska rädda synacts BÖRSBUBBLA? efterträdaren till hemliga ABG analysen
Citera
2021-01-26, 13:18
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonkstrader
En misslyckad studie måste kommuniceras. Det är det han menar.

Vad ska rädda diamydbubblan?
Var menar han vad i vilken aktie menar du vad?

Synacts BÖRSBUBBLA sväller
Marknadsvärdet orimligt i förhållande till studier i tidig Fas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in