2021-01-26, 02:38
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
det här är därför jag inte svarar när du taggar mig längre.
du ber om samma bevis du fått förut, och när du får dom ignorerar du dom.

esbbjörn har enligt artikeln försökt tagit kontakt med ebba, men har blivit ghostad.
ord står mot ord och ebba har ljugit flera gånger redan.

lägg ner att tagga in mig nu, du är uppenbarligen inkapabel att ta in fakta som missgynnar EBT.

Det är Esbjörn som har ljugit massvis med gånger. Ebba har inte ljugit någon gång. Det är Esbjörn som har ghostat Ebba. Det har han till och med berättat i Expressen. Så det borde du veta!
2021-01-26, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Det är Esbjörn som har ljugit massvis med gånger. Ebba har inte ljugit någon gång. Det är Esbjörn som har ghostat Ebba. Det har han till och med berättat i Expressen. Så det borde du veta!

ebba har ljugit flera gånger, i första intervjun med expressen och på sin facebook där hon lovar att inte tvinga honom att sälja fast han inte vill, vi pratade om detta för bara minuter sen.

var är bevisen för att esbjörn ljugit?
länkar och citat, precis som dom jag nyss gav, tack
Senast redigerad av Spakur 2021-01-26 kl. 02:44.
2021-01-26, 02:42
Medlem
braatthas avatar
Citat:

esbbjörn har enligt artikeln försökt tagit kontakt med ebba, men har blivit ghostad.
ord står mot ord och ebba har ljugit flera gånger redan.

lägg ner att tagga in mig nu, du är uppenbarligen inkapabel att ta in fakta som missgynnar EBT.

Där har du din lögn! lägg ner att sprida det som bevisligen har framkommit som lögn.
Kom med något som är nytt inte saker som har avhandlats i november och säkert hundra gånger till.

Esb hade skickat brev till EB eller vem sa det jo Esb. inga bevis! bara påstående.
EB hade skickat brev till Esb, vem sa det Esb. beviset har han!

Förklara nu hur du kan få det till ord mot ord eller menar du att Esb pratar med sig själv?
Senast redigerad av braattha 2021-01-26 kl. 02:48.
2021-01-26, 02:43
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Kommunalt/Enskilt sommarvatten
Enskilt avlopp

Det finns möjligen sommarvatten som jag tolkar detta. Och det är ju mycket värt. Och inom några år kanske det uppgraderas och så blir det riktigt avlopp.

Det är nästan 3500 kvadratmeter.

Ja 5 6 miljoner rimligt.

Det får man inte ens ett hus för i dessa trakter och det där är ändå Västerås.

Jahapp, där rann det hoppet ut i sanden.

Västerås ja, det är det va?

Jaja, du vet väl bättre än Esbjörn själv då, och han och hans ombud ljuger för domstolen. För du uttalar väl dig inte om detta utan att ha läst vad de själva säger va?

Plötsligt framstår båda uttrycken pucko och ditt nöt som veckans understatement
2021-01-26, 02:44
Medlem
trngws avatar
Citat:
- jag har inte hotat med advokat
- här är ett brev där du hotar med advokat
- jag har informerat honom om att om han inte gör som jag vill kommer mina advokater se till att han får en massa obehagliga konsekvenser

alltså hotat med advokat.

Lögn 1.

Jag kommer självklart inte tvinga honom att sälja om han inte vill.

Går sen vidare med att försöka tvinga honom att sälja fast han inte vill.

Lögn 2.

Enligt vad jag sett som följt tråden dom enda två bevisade lögner i denna affär.

När ord står mot ord litar jag inte på lögnaren.

Jaha så nu sitter du och hittar på saker som du stoppar i Ebbas mun. Ska du verkligen sänka dig till den nivån? Seriöst?

Snacka om att om ljuga!
2021-01-26, 02:45
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Visst finns det liv men inte efter detta!
om du tar bort det kristna så finns det en del som passar bra på detta.
Att en fastighets affär får gå så här långt är för mig bra då det kommer att sätta nya ramar om att det inte går att smutskasta och förnedra för att få igenom sin vilja.
Vi ska och jag hoppas att även du tycker så annars ger jag inte mycket för dig som person.
Om du är här för ditt eget ego så ska jag ej bemöta dina inlägg mer.

Fast det är ju massor med affärer som trasslar till sig här i världen.
En av dom svåraste affärer en vanlig människa gör, är ju just fastighetsaffären. Det är ju den absolut största anledningen till att vi har mäklare. Man överlåter helt enkelt allt pappersarbete, paragrafer, lagar hit och dit, till någon som är kunnig på området. En person som tar tillvara på både säljaren, och köparens intressen. Mäklaren undersöker även om det kan finnas ev. hinder för en affär.

I det här fallet har alltså två lekmän försökt sig på att göra en fastighetsaffär. Gick som det gick med det.
Det som förundrar mig mest, är ju varför dom valde att köra utan mäklare. Och det har jag redogjort tidigare. Tyvärr hittar jag ju inte dom inlägg, jag hemskt gärna skulle vilja läsa igen angående anteckningar i fastighetsregistret.

Det där med mitt ego fattar jag inte? För att det roar mig att läsa här? För att jag tycker att mora lär viktigare än lag?

Ett tillägg efter att jag postat:
Det där med att sätta nya ramar, det kan ju i så fall sluta med att man inte får göra fastighetsaffärer utan insyn av en övervakare/mäklare.
Senast redigerad av Evig.Ingen.Naken. 2021-01-26 kl. 02:50.
2021-01-26, 02:46
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Jahapp, där rann det hoppet ut i sanden.

Västerås ja, det är det va?

Jaja, du vet väl bättre än Esbjörn själv då, och han och hans ombud ljuger för domstolen. För du uttalar väl dig inte om detta utan att ha läst vad de själva säger va?

Plötsligt framstår båda uttrycken pucko och ditt nöt som veckans understatement
Det ligger nog i Uppsalas kommun men ändå tillhör det Västerås på något vis. Bara ett stenkast från Stockholm.

Inte mindre än 4 5 miljoner!
2021-01-26, 02:47
Medlem
trngws avatar
Citat:
ebba har ljugit flera gånger, i första intervjun med expressen och på sin facebook där hon lovar att inte tvinga honom att sälja fast han inte vill, vi pratade om detta för bara minuter sen.

var är bevisen för att esbjörn ljugit?
länkar och citat, precis som dom jag nyss gav, tack

Du bör känna igen orden...
2021-01-26, 02:48
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Ja ett nykterhets test nu säger han att det är i Västerås med
Uppsala är det. Men det är väl nära Västerås. Priset borde ju inte bli lägre i alla fall.
2021-01-26, 02:49
Medlem
Citat:
Jaha så nu sitter du och hittar på saker som du stoppar i Ebbas mun. Ska du verkligen sänka dig till den nivån? Seriöst?

Snacka om att om ljuga!

suck.

är du åttio år gammal och har dåligt minne, som gubben ebba försöker blåsa på hans gård eller är du bara med i sekten hon är uppfostrad i?

https://www.facebook.com/buschebba/posts/3646433112042744/
Jag kommer inte att genomföra denna affär om det visar sig att Esbjörn verkligen inte vill.

Jag kan inte lägga ord i ebbas mun när hon skriver dom själv på sin facebook.

Tagga mig inte om du inte har bevis för dina påståenden om att Esbjörn ljugit.
Citat och källa till länk, som du fått av mig ett par gånger nu.
2021-01-26, 02:51
Medlem
trngws avatar
Citat:
Uppsala är det. Men det är väl nära Västerås. Priset borde ju inte bli lägre i alla fall.

5 miljoner med VA

4 miljoner utan VA

4 miljoner utan VA i Västerås

3 miljoner utan VA i Uppsala.

Överens?
2021-01-26, 02:51
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Det ligger nog i Uppsalas kommun men ändå tillhör det Västerås på något vis. Bara ett stenkast från Stockholm.

Inte mindre än 4 5 miljoner!

Var var du i skolan på lektionen om svenska städer??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in