Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Försök läsa vad folk skriver innan du svarar..
Jag har inte ens uttalat mig om vad Giuliani eventuellt tror - jag menar att Dominion har stämt Giuliani för att medvetet ha fabricerat och spridit lögner om företaget. Huruvida de har rätt eller ej har jag inte uttalat mig om - vad jury och domare kommer finna får vi vänta och se.
Je, det är ju inte någon som tvivlar på att Dominion har stämd Giuliani för att de påstår att han medvetet fabricerat och spridit lögner om företaget. Om någon skulle tvivla på det hade diskussionen sett annorlunda ut. Och ja, vi får vänta och se, men vi kan ju samtidigt förutse resultatet - en tillbakadragen stämningsansökan.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Nej det handlar inte alls om vilken åsikt jag har.
Jo, eftersom du argumenterar emot mig, genom att exponera dina åsikter, spelar det en stor roll för diskussionen vilken åsikt du har.
Jaha. Men dina åsikter är totalt irrelevanta. Har jag uppfattat dig rätt nu?
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Kanske du finner det uppenbart - det är också totaltirrelevant för stämningen som vi diskuterar.
Och även mina åsikter är irrelevanta. Vad i hela fridens namn håller du då på med här i tråden?
OM vi ponerar att du VET att hon talar sanning och du säger det för att svartmåla henne så kan du givetvis bli fälld för förtal.[/quote]
Ja, det är en möjlighet. Men om Giuliani tror på det han säger kan han inte bli fälld, inte sant? Det finns en uppsjö av anledningar till att tvivla på Dominion och valresultatet. Jag anser själv att Dominion bör släppa sin källkod till allmän beskådan. Det lär de knappast göra. Så...
Det är helt legalt att betvivla Dominion och valresultatet och det är såklart helt lagligt att påpeka att det blev en fake-president vi fick. Det får även Giuliani göra. Stämningen kommer dras tillbaka eller avfärdas. Eller så segrar såklart yttrandefriheten. Annars förlorar vi rätten att kritisera det mesta. Det vill inte du eller jag.