2021-01-23, 20:47
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Känns lite som att det är lite sent att börja med det nu. Typ flera år sent.

hon är ju en efterbliven kärring på 80
år
Citera
2021-01-24, 11:23
Medlem
Händer ju absolut inget i hennes liv just nu. Tuggas samma upp och ner. Tråkigt. Det var ju mitt guilty pleasure att småskratta åt hennes fadäser.
Citera
2021-01-24, 17:11
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsSnigel
Händer ju absolut inget i hennes liv just nu. Tuggas samma upp och ner. Tråkigt. Det var ju mitt guilty pleasure att småskratta åt hennes fadäser.

samma här. jag tror hon inser det själv också, därför hon vill ha barn för att kunna bli en mamma-influencer och dra tillbaka lite folk till sina kanaler. hon borde istället bara inse att hennes glansdagar är över, lägga ner sin tråkiga blogg och ta ett jobb som telefonförsäljare. att se henne klamra sig fast med dessa små dödsryck är tragiskt.
Citera
2021-01-24, 18:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
samma här. jag tror hon inser det själv också, därför hon vill ha barn för att kunna bli en mamma-influencer och dra tillbaka lite folk till sina kanaler. hon borde istället bara inse att hennes glansdagar är över, lägga ner sin tråkiga blogg och ta ett jobb som telefonförsäljare. att se henne klamra sig fast med dessa små dödsryck är tragiskt.
Att bytas ut mot en yngre modell är väl många kvinnors mardröm? Oavsett om det är som "bloggdrottning" eller om ens man lämnar en för en 23-åring.
Citera
2021-01-24, 21:20
Medlem
Klarar inte av att varken se eller höra kossan.
Citera
2021-01-25, 03:05
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Klarar inte av att varken se eller höra kossan.
Förutom väteperoxid-håret och -tänderna och silikonet så håller jag med dig. 😱 klarar till och med skrattet men händerna speciellt fingrarna, tub-fötterna och sex-blicken i ”porr”-filmen där hon ligger i doggystyle-position och försöker le sexigt i fångarna på fortet 😂.
Citera
2021-01-25, 12:32
Medlem
Magictrixs avatar
Idag kommer hon berätta att hon anställt en "säljare". En väldigt ung partykille som verkar gilla mäklarbrickor på Stureplan. Han ska tydligen enligt egen utsago vara en säljare av Guds nåde. Vad han sålt tidigare är oklart. Det enda jag kunde spåra var mat från Eldorado.

Så vad är det Blondinen ska sälja? Jo, sig själv. Vem ska köpa henne? Det återstår att se. Den unge mannen står antagligen inför sitt livs svåraste uppdrag. Att sälja en Blondin med kassar fulla av krämer är en sak. Att sälja en bedagad blonderad tvåbarnsmorsa, med ambitionen att skaffa ett tredje begränsar ju klientelet rätt kraftigt. Kanske kan hon bli ambassadör för Baby Björn?

Bubbelkillen bor tydligen kvar i sin gamla lägenhet. Konstigt att han inte hyr ut den i andra hand? Jag vet inte hur mycket pengar han sitter på, men fotografera luftbubblor i Italien kostar mer än det smakar. Han har ju ingen annan inkomst, så han blöder nog en miljon om året i den här takten. Blondinen själv antar jag blöder det dubbla. Nu när hon får betala för sina Channel-inköp.
Citera
2021-01-25, 16:22
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Idag kommer hon berätta att hon anställt en "säljare". En väldigt ung partykille som verkar gilla mäklarbrickor på Stureplan. Han ska tydligen enligt egen utsago vara en säljare av Guds nåde. Vad han sålt tidigare är oklart. Det enda jag kunde spåra var mat från Eldorado.
Så vad är det Blondinen ska sälja? Jo, sig själv. Vem ska köpa henne? Det återstår att se. Den unge mannen står antagligen inför sitt livs svåraste uppdrag. Att sälja en Blondin med kassar fulla av krämer är en sak. Att sälja en bedagad blonderad tvåbarnsmorsa, med ambitionen att skaffa ett tredje begränsar ju klientelet rätt kraftigt. Kanske kan hon bli ambassadör för Baby Björn?
Bubbelkillen bor tydligen kvar i sin gamla lägenhet. Konstigt att han inte hyr ut den i andra hand? Jag vet inte hur mycket pengar han sitter på, men fotografera luftbubblor i Italien kostar mer än det smakar. Han har ju ingen annan inkomst, så han blöder nog en miljon om året i den här takten. Blondinen själv antar jag blöder det dubbla. Nu när hon får betala för sina Channel-inköp.
Någon måste nog sälja något i alla fall.
Verkar som om Isabella ljög om försäljningssumman, strax över 10 miljoner inte 50 miljoner.
Ingen vet vad som finns kvar idag, gjorde hon inte förlust 2019, och hur slutade Corona-året 2020?
Citera
2021-01-25, 16:25
Medlem
Eckiumbums avatar
https://www.breakit.se/artikel/27703/nya-dokument-avslojar-sa-mycket-fick-isabella-lowengrip-for-skonhetsbolaget
12.7 miljoner fick hon för sitt krämbolog, det är väl inte så illa, motsvarar väl en bättre restaurang. Hon påstår att det bara är en delbetalning, men det är såklart en lögn. I praktiken är väl varumärket nedlagt.
Citera
2021-01-25, 16:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eckiumbum
https://www.breakit.se/artikel/27703/nya-dokument-avslojar-sa-mycket-fick-isabella-lowengrip-for-skonhetsbolaget
12.7 miljoner fick hon för sitt krämbolog, det är väl inte så illa, motsvarar väl en bättre restaurang. Hon påstår att det bara är en delbetalning, men det är såklart en lögn. I praktiken är väl varumärket nedlagt.

Frågan är hur mycket riskkapital som plöjts ner i bolaget genom åren. Hur mycket hon lurat andra att satsa i bolaget genom detta t.ex bevisat om falska följare. Även om det finns andra att skylla på också som höjt henne till skyarna.
Citera
2021-01-25, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Att hon har barn gör henne ju inte mindre attraktiv per se, åtminstone inte för följare över 25. Och för många gör det henne ju MER relevant. Problemet är ju att hon är så korkad, tillgjord och ointressant.
Citera
2021-01-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Frågan är hur mycket riskkapital som plöjts ner i bolaget genom åren. Hur mycket hon lurat andra att satsa i bolaget genom detta t.ex bevisat om falska följare. Även om det finns andra att skylla på också som höjt henne till skyarna.
De som eventuellt plöjt in kapital har ju rimligtvis också sålt sina aktier nu, och fått betalt. Så de är väl nöjda, beroende på vad de betalade för aktierna. Jag trodde iofs att de var ensamma ägare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in