Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Idag kommer hon berätta att hon anställt en "säljare". En väldigt ung partykille som verkar gilla mäklarbrickor på Stureplan. Han ska tydligen enligt egen utsago vara en säljare av Guds nåde. Vad han sålt tidigare är oklart. Det enda jag kunde spåra var mat från Eldorado.
Så vad är det Blondinen ska sälja? Jo, sig själv. Vem ska köpa henne? Det återstår att se. Den unge mannen står antagligen inför sitt livs svåraste uppdrag. Att sälja en Blondin med kassar fulla av krämer är en sak. Att sälja en bedagad blonderad tvåbarnsmorsa, med ambitionen att skaffa ett tredje begränsar ju klientelet rätt kraftigt. Kanske kan hon bli ambassadör för Baby Björn?
Bubbelkillen bor tydligen kvar i sin gamla lägenhet. Konstigt att han inte hyr ut den i andra hand? Jag vet inte hur mycket pengar han sitter på, men fotografera luftbubblor i Italien kostar mer än det smakar. Han har ju ingen annan inkomst, så han blöder nog en miljon om året i den här takten. Blondinen själv antar jag blöder det dubbla. Nu när hon får betala för sina Channel-inköp.
Någon måste nog sälja något i alla fall.
Verkar som om Isabella ljög om försäljningssumman, strax över 10 miljoner inte 50 miljoner.
Ingen vet vad som finns kvar idag, gjorde hon inte förlust 2019, och hur slutade Corona-året 2020?