Citat:
Ursprungligen postat av
-boyakka-
Jag pratar också om ålderdomen och faktum att det lär vara svårt att plötsligt kunna sakna något man levt ett helt liv utan.
Så du växte upp utan föräldrar och syskon som du delade ditt liv med dina första 18 år?
Minns du inte tiden tillsammans med dina farföräldrar du tillbringade som liten?
Att få berätta sina historier till barnbarnen när du blir gammal, vill du inte göra det?
Ska du sitta i ensamhet och prata med dig själv när du är 80? Vem ska lyssna på dig? Vilka skall du bjuda hem på söndagsmiddag när du är 70? Vem skall bry sig om dig när du blir sjuk och gammal? Somalierna från Rinkeby?
Vem ska minnas dig? Vem skall sprida din livshistoria in i nästa generation? Vem skall ringa dig och träffa dig när du är gammal och trött och inte kommer ut i samhället längre?
Många av er svenskar är totalt verklighetsfrånvända och saknar hjärta. Riktigt obehagliga, om jag får säga min mening. Vad lever ni för egentligen?
Själviska är ni, som vägrar dela glädjen med livet till en kommande generation. Tur att dina föräldrar inte är lika själlösa som dig, för då hade du inte kunnat sitta och skriva denna dynga på Flashback ikväll.