2021-01-23, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
Man kan undra om de hade stöttat honom om han hade varit svensk.

Hade aldrig hänt, men svenskar är ju rasister och invandrare lär hålla ihop oavsett vad som hänt pga detta.
Citera
2021-01-23, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Bali stöder INTE honom, lyssna på senaste avsnitt av God ton där de pratar om just detta!
För övrigt tycker jag att kändiseliten är ganska tyst. Tom de förstår att det kanske inte ”ser så bra ut” att uttrycka sin kärlek för ett sånt jävla vrak.

Jag såg det och skiter i vem Bali stödjer eller ej jag uttryckte bara min avsky för honom i största allmänhet MEDAN jag kommenterade. Allt han gör är för att främja sig själv. Han är några dislikes bort från att offentligt stödja Yasin (han kanske redan gör så privat om han vinner på det).

Han förblir likväl den enda namnkunniga personen i det här sällskapet. "Kändisarna som stödjer" är att ta i.

Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar

Läs vad Bali säger inte du skyller honom för saker som han absolut inte har sagt!!!

Läs vad JAG skriver innan du går i taket.

Läskunnigheten här är fanimig under all kritik. Styrningen av forumet är skit och flugor dras till skit. Fattar att det är svårt att läsa med fasettögon men dubbelkolla då innan du skriver dumt.

Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
Zara Larsson, eller har hon fegat ur?

Sammanträffande! Henne har jag faktiskt träffat (skrev kort om det i någon annan tråd) och det skulle förvåna nada.
Senast redigerad av nickduell 2021-01-23 kl. 16:00.
Citera
2021-01-23, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dangho
Hade ni brytt er ifall det var Einar som häktats för kidnappning av Yasin och det var typ Sverrir Gudnason som stöttade den anklagade förövaren (Einar i detta fiktiva fall då)?

Ett tafat försök att styra bort från sakfrågan.
Citera
2021-01-24, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Nej, men om man sitter häktad på sannolika skäl, så är det lite värre.

Dessutom är det ju inte första gången som Yasin sitter häktad. Han har ju faktiskt suttit häktad för mord. Där blev han dock släppt. Betyder det att han var oskyldig? Nej, det betyder bara att polisen inte lyckades hitta tillräckligt många bevis mot honom.

Hur som helst, Yasin har redan tidigare suttit i fängelse för grovt vapenbrott. Där fick han dessutom sitta inne några dagar extra på grund av misskötsel i fängelset.

Så visst är grabben en guldstjärna.

Jag säger inte att han är oskyldig han kan likförbannat vara skyldig till allt dom lägger han till last. De jag säger är att de är en skillnad på att sitta häktad och vara dömd för de som han kommer åtalas för.
Citera
2021-01-24, 18:16
Medlem
BushwickBills avatar
Det riktigt absurda här är ju att även offret är i samma skrå som de som öppet proklamerar att de vill fria Yasin! I vanliga fall brukar man hålla igen lite om man är bekant med brottsoffret eller vet vem det är men i det här fallet så verkar dom skita i allt vad god sed betyder, helt öppet för alla att se dessutom. Vilka tomtar, är Einar öppet hatad i musiksverige eller vad är det som gör att de beter sig såhär?
Citera
2021-01-24, 18:17
Medlem
b00b00s avatar
Bara pack som tar den där "rapparen" i försvar. Låter ju för fan som han har ett talfel eller något annat fel i skallen.
Citera
2021-01-24, 19:16
Medlem
Tydligen har yasin bett om att få permission för att vara med under sitt barns förlossning. Vem är mamman???
Citera
2021-01-24, 19:24
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SOCCOP
Tydligen har yasin bett om att få permission för att vara med under sitt barns förlossning. Vem är mamman???

Är inte han homosexuell? Barnet är väl antagligen gårdagens middag hos valfri somalie-snubbe.
Citera
2021-01-24, 19:58
Medlem
Hahaha läste i tidningen att apäcklet och hans äckliga apbrushor inte kan bete sig i fängelset ens. Vilka jävla odjur. Fyfan!
Citera
2021-01-24, 20:00
Medlem
Om Yasin döms så borde Spotify avsluta samarbetet. Alla andra aktörer likaså.

Under häktningstid/rättegång överväga att tillfälligt stänga av tillgången till materialet.
Citera
2021-01-24, 20:12
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SOCCOP
Är det ens sant? Kanske är en ursäkt för att få permission och sen flyr landet
Citera
2021-01-24, 22:00
Medlem
Vad är han dömd för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in