Citat:
Ursprungligen postat av
kakburk
Jag vet inte om du har problem med läsförståelsen. Vissa har det och det är bara att beklaga.
Först skriver du "Du svarar fortfarande inte på frågan" men du och jag har inte haft något meningsutbyte så du måste ta miste på mig och någon annan.
Du svarade på mitt inlägg tidigare men var lika diffus som snubben innan. Om du inte ville bygga vidare på den argumentationen är det bättre att du skriver ett eget inlägg. Ger du dig in i en diskussion mitt i så utgår jag från att du läst vad som stod innan.
Citat:
Ursprungligen postat av
kakburk
Sen påstår du att "du säger....". Nej, jag hänvisade till vad personen i filmen säger.
Jaha, så du ville inte diskutera innehållet i filmen utan du agerade bara sammanfattande? vad onödigt. Här inne tänker jag att man diskuterar men det var du inte intresserad av alltså?
Citat:
Ursprungligen postat av
kakburk
Sen ställde jag en enkel, mycket enkel, Ja eller Nej-fråga men istället för att göra det enkelt för dig börjar du babbla och ställa motfrågor. Och eftersom vi inte haft ett meningsutbyte och jag ställde första frågan så är det den som gäller inledningsvis. Om du inte kan/vill så säger du bara det utan annat babbel.
Du kan ju inte ens svara på vad de ska utreda så hur ska jag kunna ta ställning till om det är vettigt att göra det eller inte? Som jag svarade så har jag absolut problem med utredningar om de inte kan tillföra något nytt.
Citat:
Ursprungligen postat av
kakburk
Jag resonerade utifrån ett hypotetiskt perspektiv. Du har uppenbarligen problem med det av någon anledning. Det jag hypotetiskt skrev stämmer till 100%.
Nej, du försöker flytta målstolpen. Annars får du förklara hur de fysiska rösterna har hackats in via dominion.