2021-01-23, 00:07
Medlem
lasse-luss avatar
Jag har boken, han erkänner i princip men inte hur det har gått till osv
Citera
2021-01-23, 04:06
Medlem
lasse-luss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-lus
Jag har boken, han erkänner i princip men inte hur det har gått till osv

Nu har jag läst klart boken, han erkänner att han har dödat henne med kniv då hon utdelade honom några örfilar och det svartnade för honom.
Han håller på med en till bok, om de är en fortsättning kommer jag inte ihåg.
Är hyffsat trött just nu
Citera
2021-01-23, 04:34
Medlem
Citat:
Nu har jag läst klart boken, han erkänner att han har dödat henne med kniv då hon utdelade honom några örfilar och det svartnade för honom.
Är hyffsat trött just nu

Tack för att du berättade.
Han låter som alla andra kvinnomisshandlare som påstår att partnern började bråka,och då "svartnade" det för dom.Visst att det kanske kan hända,men oftast är det bara ett sätt för dem att skylla ifrån sig,och kvinnan kan inte berätta för hon är död.
Skriver han något om hur han tänkte när han lämnade det lilla barnet gråtandes i spjälsängen?
Hade det inte blivit blodspår i trapphuset,så hade det kunnat dröja flera dagar innan barnet hittats.
Citera
2021-01-23, 09:44
Medlem
Citat:
Är hyffsat trött just nu

Skulle vara intressant att veta hur han tänkte när han blandade in vänner i brottet. Hur kommer det sig att man efter ett mord ringer polare och ber om hjälp?
Vad säger man till varandra? Vill du hjälpa till o flytta en liten död tjej ifrån mitt hem?
Citera
2021-01-23, 10:19
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvarodalappar
Skulle vara intressant att veta hur han tänkte när han blandade in vänner i brottet. Hur kommer det sig att man efter ett mord ringer polare och ber om hjälp?
Vad säger man till varandra? Vill du hjälpa till o flytta en liten död tjej ifrån mitt hem?

Först och främst så var han säkert skitskraj efter att han började inse vad han hade ställt till med. Att bära ut en hel kropp själv är ju förenat med stora risker.
Någon behöver hålla vakt och någon behöver vara bärhjälp.
Alternativet hade ju varit styckning.
Han ringer sina hjärndöda nazzepolare som enligt deras egna kampord en för alla alla för en naturligtvis ställer upp och hjälper till.
Ingen av dem hade balls att städa ur lägenheten.

Till slut så bör det ju än en gång nämnas att de fräcka grabbarna lämnade den lilla pojken själv i lägenheten.
Citera
2021-01-23, 12:19
Medlem
lasse-luss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Tack för att du berättade.
Han låter som alla andra kvinnomisshandlare som påstår att partnern började bråka,och då "svartnade" det för dom.Visst att det kanske kan hända,men oftast är det bara ett sätt för dem att skylla ifrån sig,och kvinnan kan inte berätta för hon är död.
Skriver han något om hur han tänkte när han lämnade det lilla barnet gråtandes i spjälsängen?
Hade det inte blivit blodspår i trapphuset,så hade det kunnat dröja flera dagar innan barnet hittats.

Han nämner att han har dödat en kvinna och att hon inte hann bli 25 år
Det står inget mera än det.
Nått jag regerar över men är inte förvånad över är att under hans 14-15 års ålder och uppåt drivs han av ett sånt fruktansvärt hat.
Den utländska mannen som han hoppar sönder skallen på, är död idag.
Ganska säker på att jag hörde att han tog livet av sig för en mass årsen.
Jag bodde granne med Andreas när jag var liten för övrigt, ruggig jävel de där
Citera
2021-01-23, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Först och främst så var han säkert skitskraj efter att han började inse vad han hade ställt till med. Att bära ut en hel kropp själv är ju förenat med stora risker.
Någon behöver hålla vakt och någon behöver vara bärhjälp.
Alternativet hade ju varit styckning.
Han ringer sina hjärndöda nazzepolare som enligt deras egna kampord en för alla alla för en naturligtvis ställer upp och hjälper till.
Ingen av dem hade balls att städa ur lägenheten.

Till slut så bör det ju än en gång nämnas att de fräcka grabbarna lämnade den lilla pojken själv i lägenheten.

Apropå den lille. Förjävligt, men ändå tur att de inte tog med honom till 3 älgar ex.v. Vem vet vad de kunde gjort mot denne förutom att ta ifrån honom hans trygghet (mor).
Citera
2021-01-23, 20:21
Medlem
Hans chanser att få ett hedligt arbete när han kommer ut är närmast obefintlig.
Därför går han väll ut och erkänner mordet nu och hoppas att boken blir en bestseller
Så han har pengar till sin frigivning som närmar sig!
Citera
2021-01-23, 20:32
Medlem
fearreapers avatar
Var finns fup ?
Citera
2021-01-23, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken53
Hans chanser att få ett hedligt arbete när han kommer ut är närmast obefintlig.
Därför går han väll ut och erkänner mordet nu och hoppas att boken blir en bestseller
Så han har pengar till sin frigivning som närmar sig!

Hur många årslöner tror du han behöver innan det blir ryggläge även för han?
1,2 eller 10?
Jag gissar på 2. Sen har han sänkt ögonlocken.
Citera
2021-01-24, 19:49
Medlem
B*atrice Bj*rkskog som står bakom förlaget verkar kanon-nöjd på sin fb-sida med alla hans böcker hon har i sitt hem som bara väntar på att säljas och bringa inkomst till denna antisocialt personlighetsstörda människa.

Blir nästan lite tragikomiskt med den här profilbilden: https://www.facebook.com/photo?fbid=10154650142196913&set=a.487647246912

Och den här https://www.facebook.com/photo?fbid=10152723709236913&set=a.487647246912

*=e
*=ö
Citera
2021-01-24, 22:41
Medlem
Jag hoppas någon läcker bokjäveln så alla som vill läsa kan göra det utan att han får ett öre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in