2021-01-20, 19:44
Medlem
Okej, verkar som jag får göra en del förarbete.

Särskilda spaningsmetoder
https://www.regeringen.se/49bb89/contentassets/84adcca226b144d0b12482dea4d0ba70/sarskilda-spaningsmetoder-sou-2010103

IMSI-catcher
https://en.wikipedia.org/wiki/IMSI-catcher

Utrikesförvaltning UD
https://www.regeringen.se/contentassets/8ef536de15bc41fc9a464993b0493e71/sou-201121

Med tanke på att flera länder placerat sina utrikes underrättelser under respektive utrikesministrar så är det första platsen att kolla efter gang stalking nätverken då dessa ingår i internationella samarbeten. I länken ovan så dök även snabbt även NSA upp.

Säkerhetspolisen
https://www.sakerhetspolisen.se/download/18.635d23c2141933256ea265f/1381154798919/Arsbok2012.pdf

Värt att kolla närmare på dom, under tiden i Malmö gick rykten att de låg bakom misshandeln av Dan Park och att de försåg autonoma med underrättelsetjänst samt att avlyssningen av Dan gick direkt till dem. Säkerhetspolisen är även de som kan vara orsaken till att personer som anmäler trakasserier eller avlyssning till polisen omgående transporterats från polisstationer till sluten psykiatrisk vård och lämnat för tvångsinläggning.

Polisförbundet kritiskt till ny civil underrättelsetjänst
https://news.cision.com/se/polisforbundet/r/polisforbundet-kritiskt-till-ny-civil-underrattelsetjanst,c83395

Acta Publica
https://actapublica.se/

Åsiktsregistrering och databaser som stöds av journalistlagarna. Läckta användarregister har dock pekat mot polisen, justitieministern, säkerhetstjänsten och liknande som använder sig av detta "journalistiska" material förutom även en del vänsterextrema miljöer. I dessa databaser finns även hela svenska befolkningens sekretessbelagda filer från hälso- och sjukvården. Otaliga myndighetsregister finns samlade här.
Citera
2021-01-20, 20:49
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Okej, verkar som jag får göra en del förarbete.

Särskilda spaningsmetoder
https://www.regeringen.se/49bb89/contentassets/84adcca226b144d0b12482dea4d0ba70/sarskilda-spaningsmetoder-sou-2010103

Har detta trätt ikraft ?
Har läst till sida 41 och det står mycket om att man inte ska använda längre än 3 månader, men om nu personer köper in sin egna utrustning och "glömmer " ta bort detta/avsluta eller då de får ta hjälp av enskilda, enskilda som kan säga " oj jag var inte utbildad och glömde bort detta".

Känns inte bra då jag vet vilka som springer lösa , annars så hade det kanske varit ok.
Citera
2021-01-21, 03:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Underrättelsetjänster & deras resurser är bara verktyg åt andra aktörer. "Gang Stalking" handlar om mycket mer än resurser & verktygen som används mot oss. Jag är övertygad att det finns 10 000 passivt övervakade måltavlor för varje medveten måltavla - kanske 5 ovetandes måltavlor utsatta för gang stalking för varje riktig måltavla. Sedan är mitt fall unikt i sig såsom jag beskrivit i tidigare inlägg. Det är åtminstone ett experiment & en operation om måltavlans hjärna, uppfattning, tro, reaktioner & så vidare.. Eftersom jag & min familj är kristna använder de det mot mig. Det handlar delvis om mig & delvis om att få andra i min sociala krets att delta i operationen & då agera mot mig på olika vis.

Ni kan skriva om underrättelsetjänster men det löser inte problemet. Problemet är i de som gått med i alla gang stalka som då håller tyst om det - varför deltar så många i det så enkelt & så intensivt? Det här måste ju handla måltavlan som person & t.ex. uppfattning för det är vad som påverkas mest genom deras indirekta påverkansmetoder genom psykologiska taktiker. Av vad jag förstått är ofta familjen med på det (i mitt fall också) i att hjälpa "kulten" i deras operation.

Dessa forum är mest använt av de ansvariga att lista ut vad en måltavla tänker - speciellt på Reddit har jag träffat på perpetrators som hade information om mig som så att påverka mitt sinne. Det är hela poängen - de vill påverka vad måltavlan tänker & vilken information når måltavlan. I mitt fall handlar det delvis om "Perception Management" & att de tvingar på mig information via diverse metoder speciellt online.

I en mening är det en form av underrättelsetjänst i sig eftersom de matar information i en måltavla med tvång. Det som är intressant är hur information färdas mellan händerna online & offline - det är helt klart att det skickas till en central grupp som då använder informationen för att utföra de facto psykologiska operationer. Det hela ser ut som att en underrättelsetjänst gör det eftersom det fokuserar på information & att nå måltavlan med specifik information på ALLA möjliga sätt men också för påverkans syfte & psykologiska operationers syfte.

Det är utan tvekan något som sker mot ens vilja, medgivande, vetskap & så vidare. Det är lika mycket ett experiment som operation eftersom reaktioner till stimuli är intressant för dem samt att samla data för att använda det i att skapa vidare psykologiska operationer. Att det finns en massiv desinformationskampanj online & i media om det här måste tala något - att det handlar om att diskreditera måltavlors erfarenheter (se VICE-inslag) så mycket det går ifall de beslutar att göra av sig med en måltavla. Det är ju så det här hålls som en öppen hemlighet - allmänheten vill tro att sådan hemlig maktstruktur inte existerar & vill tro mer på att måltavlor har vanställningar vilket i sig kan vara ett mål: att få måltavlor att tro på saker som sponsorn vill.

Hela poängen är att få samhället att hemlighålla denna experiment & operation - de tror en sak om måltavlor vilket är delvist falskt. Det här handlar om något mycket större än bara ett lokalt experiment & lokal operation. De har incitament att hemlighålla det eftersom av de enkla anledningar att det är olagligt, oetiskt & omoraliskt "non-consentual human experimentation & operation".
Citera
2021-01-21, 14:10
Medlem
Citat:
Sammanfattning av min tidigare Information

Gang stalking nätverken är säkerhetstjänsten egna civila informatörsnätverk kopplade till ett internationellt samarbete och de har ett gemensamt kommunikationssystem där varje enskild individ har en applikation i sin mobiltelefon.

Några kända agenttyper och informatörer i Ungern:
Konspirerad lägenhetsinnehavare
Mötesplats lägenhetsinnehavare
Polisinformatör
Nätverksperson(de flesta informatörer får under den benämningen)
Fängelseagent(nätverksperson dömd till fängelse som fortsätter sin bana som informatör där)
Patrull (provokatör och påverkare , de är en form av befordrad nätverksperson det vill säga civila vars arbetsuppgift är att gå från Targeted Individual till Targeted Individual och i deras närhet säga några saker innan de går vidare till nästa, de kan även försöker påverka andra enklare nätverkspersoner, väljare vid politiska val, företagare och liknande)
Hemlig medarbetare
Hemlig officerare
Hållar-officerare (tartótiszt, den viktigaste typen av agent eftersom det är de som sköter rekryteringarna och tar emot rapporter från nätverkspersoner och andra agentyper, varje nätverksperson har en hålar-officerare kopplad, förmodligen även varje aktuell TI status kan ha en hållar-officerare kopplad)

Delar nu med mig några Ungerska Engelsk-textade filmer från säkerhetstjänsten där. En del har använts till utbildning av agenter och organiseringen av angiverinätverk under kommunismen. Nuvarande nätverk som sysslar med gang-stalking där har behållit denna struktur. Det enda som har förändrats på 70 år är att de har tillgång till mer avancerade teknologier.

BM III/III Utbildningsvideo för agenter(Engelsktextad)
https://www.facebook.com/gergely.szabo.14855/videos/762084794560458

Rekryteringen av Informatörer i angiverinätverk. (Engelsktextad)
Nätverkspersoner, agenter och hållar-officerare

https://www.facebook.com/gergely.szabo.14855/videos/762227477879523

Inrikesministeriet retro. Targeted Individual kameraövervakning. Regel 3/r.
https://www.facebook.com/groups/517575362096186/permalink/911755646011487/

III/III Avdelningen för inre reaktion retro: Hemlig husrannsakan, införskaffande av bostadsnycklar genom reaktionär fälla vid falsk läkarmottagning
https://www.facebook.com/gergely.szabo.14855/videos/781327532636184
Citera
2021-01-21, 15:27
Medlem
regafras avatar
Citat:
Säkerhetspolisen
https://www.sakerhetspolisen.se/download/18.635d23c2141933256ea265f/1381154798919/Arsbok2012.pdf

Värt att kolla närmare på dom, under tiden i Malmö gick rykten att de låg bakom misshandeln av Dan Park och att de försåg autonoma med underrättelsetjänst samt att avlyssningen av Dan gick direkt till dem. Säkerhetspolisen är även de som kan vara orsaken till att personer som anmäler trakasserier eller avlyssning till polisen omgående transporterats från polisstationer till sluten psykiatrisk vård och lämnat för tvångsinläggning.

Att den grupp jag har efter mig styrt in det mot andra grupper som kan ge mig problem är jag väl medveten om.

Psykiatrin med inlåsning fick jag ett hot om , som från klar himmel, utav en person som kom i min närhet, men nu har jag delat min historik på fler forum, vilket jag innan höll för mig själv.

De riktar in sig nu kraftig på att låta en jobba sönder sig och sedan nu fler hårda slag på ekonomin och trotts att jag betalat amorteringar och allt.

Såg att du nämnde tidigare att de kanske höll på för att värv mig ? Men jag skulle aldrig kunna kliva med en grupp som dessa nu då jag är disgusted av att ha sett dem in aktion så länge , de hotar kvinnor barn och backstabbar folk i ren feghet och de är kriminella. Att de använder offentlig resurser gör dem inte till bättre en vilken historisk sadist som helst.
Citera
2021-01-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Att den grupp jag har efter mig styrt in det mot andra grupper som kan ge mig problem är jag väl medveten om.

Psykiatrin med inlåsning fick jag ett hot om , som från klar himmel, utav en person som kom i min närhet, men nu har jag delat min historik på fler forum, vilket jag innan höll för mig själv.

De riktar in sig nu kraftig på att låta en jobba sönder sig och sedan nu fler hårda slag på ekonomin och trotts att jag betalat amorteringar och allt.

Såg att du nämnde tidigare att de kanske höll på för att värv mig ? Men jag skulle aldrig kunna kliva med en grupp som dessa nu då jag är disgusted av att ha sett dem in aktion så länge , de hotar kvinnor barn och backstabbar folk i ren feghet och de är kriminella. Att de använder offentlig resurser gör dem inte till bättre en vilken historisk sadist som helst.

Jag sa bara att de ljuger ifall de säger att de vill rekrytera dig. Det är inte så det fungerar för då hade de inte tjattrat utan att du ser dem. Då hade du rent fysiskt fått ett besök av två herrar varav den ene hade varit någon typ a handledare. Din framtida handledare att rapportera operativa iakttagelser till om din omgivning, dina grannar, din släkt och dina arbetskamrater.

I Ungern sker det ofta efter en viss typ av genomlysning där brottslighet och tyngande uppgifter inte är skäl för att inte rekrytera dig utan själva verktyget till att rekrytera dig. Detta skrivs sedan in i din fil under rekryteringssätt som kan vara allt från lojalitet, känsla för nationen, etiska moraliska grunder, vill tjäna sitt fosterland till utpressning, tvång, tyngande uppgifter, ekonomiska intressen eller erbjudande om pengar, osv. Tyngande uppgifter kan även innefatta förutom brottslighet även homosexualitet, otro, pedofili, missbruk, psykiska problem och liknande. Kanske med lite hemliga tagna fotografier och dokument som de visar upp. Oftast ger de då två alternativ med att antingen skriva under rekryteringsavtalet och att man vill gottgöra sina fel. Om man inte skriver under så kommer de tyngande uppgifterna hitta sin väg till släkt och vänner. Ibland säger de att man kan välja mellan att sitta i fängelse eller skriva under deras avtal. I Ungern brukar de rekrytera såhär även från de olika politiska partierna så att de kan ha informatörer inom oppositionen, även dessa brukar hotas att med att få välja mellan att sitta i fängelse eller skriva under.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-01-21 kl. 20:45.
Citera
2021-01-21, 21:19
Medlem
regafras avatar
Citat:
Jag sa bara att de ljuger ifall de säger att de vill rekrytera dig. Det är inte så det fungerar för då hade de inte tjattrat utan att du ser dem. Då hade du rent fysiskt fått ett besök av två herrar varav den ene hade varit någon typ a handledare. Din framtida handledare att rapportera operativa iakttagelser till om din omgivning, dina grannar, din släkt och dina arbetskamrater.

Jag har varit med om det också , men var nog inte huvudsyftet.

Att ge sig på alla underrättelsetjänster går inte, men då egna UT går på egna befolkningen med människorättsbrott som knappast finns något lagstöd för (tortyr , mord mm ) så måste man åtgärda dem.

Se gärna "Spioneri genom historien" som går nu på netflix. Enda lösningen är att avslöja de man upptäcker av dem och se till att globala lagar och regler stiftas som med vissa gifter som del 2 handlar om.
Senast redigerad av regafra 2021-01-21 kl. 22:08.
Citera
2021-01-21, 21:51
Medlem
Rekryteringsvideor till de Kanadensiska angiveri och Informaörsnätverken inom CSIS.

I mina Facebookgrupper har jag flera Ungrare som utsatts för omfattande gang stalking i Kanada och senare flytt till Ungern där naturligtvis den Ungerska säkerhetstjänsten har fortsatt med trakasserierna fast nu med ny Ungersk Targeted Individual(Célszemély) status.

Rekryteringen av CSIS IT-operatörer. I videon kan man se det så kallade ansiktsigenkänningssystemet som till exempel visar rutor över människor och en TI i annan färg. Sedan behöver en operatör bara klicka över en persons ruta i övervakningskamerorna så kan man läsa dennes dennes filer och alla data från dennes hackade telefon och dator.
https://www.facebook.com/gergely.szabo.14855/videos/785278768907727

Rekryteringen av operativa officerare till CSIS, ungefär samma typ som sedan rekryterar informatörer och angivare av den typ ni blir trakasserade av i Sverige
https://www.facebook.com/gergely.szabo.14855/videos/787620618673542
Senast redigerad av Signalspaning 2021-01-21 kl. 21:54.
Citera
2021-01-21, 22:26
Medlem
RiktigTIs avatar
I mitt fall är det ett socio-psykologiskt experiment med rötter i religion & spiritualitet som stöttas av staten & samhället samt använder NSA/CIA-liknande resurser. Det ÄR olagligt, oetiskt & omoraliskt men alla så jävla inne på att utföra det här på grund av deras trossystem & förhoppningar men också narcissism att det är "coolt" att i princip psykologisk terrorisera någon genom de facto extrema psykologiska operationer DAGLIGEN I MINST ÅTTA ÅR för att de vill lyda någon religiös sekt, kult, hemligt sällskap eller t.o.m. kyrka som sponsrar det på toppen. Underrättelsetjänster är bara verktyg för dem fattar ni väl? Jävla "kult" & förföljelse! De kan mycket väl ha lurat alla i att det är religiöst knutet men faktiskt är ett experiment/operation i samhällsbaserad "mind control" a.k.a. social engineering - vad vill de skapa? Efter sin teokrati & texter... Idiotiskt ont & farligt!
Senast redigerad av RiktigTI 2021-01-21 kl. 22:31.
Citera
2021-01-22, 08:00
Medlem
regafras avatar
Citat:
Rekryteringsvideor till de Kanadensiska angiveri och Informaörsnätverken inom CSIS.

I mina Facebookgrupper har jag flera Ungrare som utsatts för omfattande gang stalking i Kanada och senare flytt till Ungern där naturligtvis den Ungerska säkerhetstjänsten har fortsatt med trakasserierna fast nu med ny Ungersk Targeted Individual(Célszemély) status.

Rekryteringen av CSIS IT-operatörer. I videon kan man se det så kallade ansiktsigenkänningssystemet som till exempel visar rutor över människor och en TI i annan färg. Sedan behöver en operatör bara klicka över en persons ruta i övervakningskamerorna så kan man läsa dennes dennes filer och alla data från dennes hackade telefon och dator.
https://www.facebook.com/gergely.szabo.14855/videos/785278768907727

Rekryteringen av operativa officerare till CSIS, ungefär samma typ som sedan rekryterar informatörer och angivare av den typ ni blir trakasserade av i Sverige
https://www.facebook.com/gergely.szabo.14855/videos/787620618673542

Detta är ju vanlig övervakning i videorna och det måste ju finnas , men med tortyr , mord och hot mot tredjeperson så är det viktigt att det straffas.
Senast redigerad av regafra 2021-01-22 kl. 08:06.
Citera
2021-01-22, 13:55
Medlem
Typisk gang stalking i Ungern

Nätverksperson med mobiltelefon i timmar varje dag utanför en Targeted Individual(célszemély) bostad.
I detta exempel så brukar dessa nättverkspersoner i angiverinätverken hota, misskreditera, personlig information, ofta sekretessbelagd information, saker som TI skrivit privat antingen online eller SMS, TI´s online vanor, söndring av socialt nätverk, mobbning, förlöjligande, provokationer och påverkan. Även sådant kan nämnas vad TI, har handlat i affären, hur mycket denne har på kontot och liknande.
https://www.facebook.com/gergely.szabo.14855/videos/778394649596139

Samma exempel som ovan. Personen kan mycket väl även vara det de kallar för en patrull(járör) Det samma som provokatör eller påverkare. Kan även vara en nätverksperson som tillfälligt erhållit statusen "tjänste" (szolgálati)
https://www.facebook.com/gergely.szabo.14855/videos/775922999843304

Beträffande "tjänste" (szolgálati) så är det populärt bland kriminella att hålla sig i Targeted Individuals närhet. Den kriminelle nätverksperson som erhåller "tjänste" får nästen immunitet beträffande vissa brott och så fort de erhållit tjänste så sticker de för att ägna sig åt sin vanliga verksamhet som kanske trafficking, knarkhandel och liknande. När "tjänste" har upphört så återvänder de.

I nästa video så har en Targeted Indiviual som ofta trakasserats fått några agenter på film när denne hörde det vanliga. På videon syns chefen föe detta chefen för livvaktsavdelnigen på NNI, Deme Tamás, NNI är Nationella Detektiv Kontoret, nu överstelöjtnant, nvsz ptvszi, biträdande chef vid AH
https://www.facebook.com/gergely.szabo.14855/videos/768136147288656

Detta är högst intressant då folk från NNI bland nätverkspersoner brukar kallas för kontrollanterna, när NNI kommer så brukar nätverkspersonerna i kedja säga till varandra att hålla käften, kontrollanterna är ute.

Beträffande AH Alkotmányvédelmi Hivatal så är det de som sköter rekryteringarna av bland annat nätverkpesoner, med andra ord Angivare och Informatörer. Dessa placeras sedan vid Informations Byrån IH (Információs Hivatal) Vid AH finns även de så kallade hållar-officerarna(tartótiszt). Den hållbar officerare H***'h Gábor ä den som längst varit handläggare för min Targgeted Indiviual status med hans anklagelse Tjuv och bedragare. Med honom som exempel så kan jag säga att han ska visst ha varit handläggare åt 6-700 nätverkspersoner. För övrigt så har denne Gábor inreseförbud i Sverige fram till 2023 då han för några år sen satt för smugglingen av 7 kilogram Amfetamin. Vill tillägga att han trotts inreseförbudet redan varit i Sverige. Han ska visst ha smugglat stöldgods från inbrott som guld, juveler och antika vapen. Någon i Sverige som köpte från honom dömdes till fängelse. Så mycket är Svenskt inreseförbud värt, dessutom bör han ju som hållar-agent varit fullt synlig i de Svenska angiveri nätverkens system under sin vistelse i Sverige trots inreseförbud.
Citera
2021-01-23, 01:59
Medlem
RiktigTIs avatar
Har ingen har förstått alla de olagliga, oetiska & omoraliska EXPERIMENT & OPERATIONER underrättelsetjänster,, militärer, vetenskapsmän & så vidare genomfört senaste 100 åren? Uppenbarligen skiter de i hur en mår eller tror på så länge de får utföra deras experiment & operationer världen över på oskyldiga individer som ibland tar livet av sig. DET är sanningen. Sedan finns det ett ekosystem online av desinformation & missinformation samt så är de flesta oärliga om varför de är aktiva i sällskapet.

Hela syftet är att psykologiskt påverka en person genom att använda samhället som instrument. Samhället är för idiotiskt & godtycklig som så att de hellre tror på fantasi än att inse den psykologiska tortyr & stress de inverkar. Exempelvis har CIA forskat mycket kring hur att använda en fiendes religion & spiritualitet mot en själv. Det kan t.ex. vara att få fienden att tro att Gud vill att de ska ge upp eller attackera när det är självklart att de inte har en chans & på så sätt effektivt vinna ett slag utan kinetiska vapen - indirekt krigföring; psykologisk. De kan använda deras spionapparat till att ändra på personers liv på olika sätt & i hemlighet. Men om en måltavla upptäcker Gang Stalking & Targeted Individuals online så har de förberett ett helt ekosystem för att hjärntvätta & gaslighta en utsatt. De har t.o.m. propaganda som påstår att Jesus med hjälp av måltavlor mot mörka makter såsosm CIA eller att måltavlor är "speciella" på något sätt såsom att de är utvalda bibliska "144000" som ska hjälpa Jesus - det här är en psykologisk operation som vill få måltavlor att ha orealistiska uppfattningar & därmed agera mot "osynliga fienden" eller få vanföreställningar.

Jag ser det som en socio-psykologiskt experiment & operation såsom CIA-vetenskapsmannen Dr Robert Duncan erkände att han var betald av CIA att utföra psykologiska experiment på targeting-sällskapet. Vi vet med stor sannolikhet att bara denna operation har skapat tre skjutningar i USA: Aaron Alexis (2012), Myron May (2014) & Gavin Long (2016) - vem vet vad drev dem så långt men vi kan vara säkra på att det här är gjort att radikalisera & motivera måltavlor att motvilligt kämpa mot deras psykologiska krigföring till all kostnad eller få sina liv förstörda & förlorade.

De kan påstår vad som helst. Men faktum är att det här skapar med uppsåt psykisk ohälsa vilket är ett mål med psykologisk krigföring. Kolla vad som hände grundare till Sveriges första BitCoin-marknadsplats "Kapiton" Sebastian Manitski som påstod att han var gang stalkad (här på Flashback) - effektiv självmord via psykisk ohälsa som troligen drevs på av perpetrators online & offline såsom de driver med mig. Jag är 100% säker på att han drevs till vanföreställning genom noggranna psykologiska operationer - & de lät honom ta död på sig själv. Så sjuka är det hela - det handlar bokstavligen om liv eller död i hur en utsatt hanterar den enorma psykologiska krigföringen online & offline. Jag har blivit utsatt för psykologisk krigföring online sedan 2012/2013 så den typ av operation var operativ när det tog Sebastians liv troligen mot hans vilja eftersom Sebastian var för oerfaren & ung i att hantera det & överleva (se "The Great Hack"-dokumentären). I mitt fall deltar hela min sociala cirkel men jag har svårt att föreställa mig att min död skulle motivera någon att avslöja operationen - folk är för bekväma, fega & vill gärna tro på den fantasi/de lögner de använder för att motivera sociala cirkeln.

Ni gör ett dödlig misstag att inte tro att det här handlar om liv eller död. Det hela fokuserar på att påverka tro, uppfattning, känslor, fokus & så vidare. Jag vill hävda att de (t.ex. CIA) vill radikalisera folk för deras agenda. Kyrkor & kulter hittar folk som redan är troende för att radikalisera i hopp att de går med agendan & utför handlingar som de annars aldrig hade gjort - mind control handlar om att styra & trycka ner fria viljan - eller manipulera verklighetsuppfattning så en person tror att något sker när det inte gör.

Tro inte att gruppen bakom det här inte vet vad de gör. De är experter & professionella - de har hört att vädjan om att sluta med det hela & avslöja sig men fortsätter i åratal. Det spelar ingen roll att måltavlan vet vad som sker heller - de fortsätter. Det är kanske t.o.m. en del av operationen & därav den massiva ekosystemet av planterad information & planterade personer online. Det som är säkert är att det här blandar in staten & samhället med enkelhet & självklarhet. Vem vill bli utsatt för psykologisk trakasseri, ofredande & övertag av ens uppfattning & liv mot ens vilja av en okänd grupp som påverkar inte bara dig men också alla du träffar online & offline? Olagligt, oetiskt & omoraliskt oavsett mål - speciellt om de använder religion & spiritualitet eller forskning/experiment för att rättfärdiga riktiga lagbrott & brott mot mänskliga rättigheter.

Jävla idioter - vad fan är fel på ER? " Jag vet att ni läser det här & att det här registreras i ert system som ni använder för att vidare skapa psykologiska operationer mot mig för att bygga en falsk & påtvingad realitet runt mig. De trodde säkert att jag aldrig skulle ta upp kampen online mot dem utifrån den massiva operationen de gjort mot mitt liv & min psykologi - hur länge ska de hålla det hemligt? Det är en helt annan atmosfär online - deras ekosystem försöker få folk att tro att det handlar om religion & spiritualitet. Egentligen är det ett socio-psykologiskt experiment & operation för att påverka en måltavla över många år upp till en livstid. Tänk er hur enkelt det är för dem att få en att förlora jobbet? Ett eller två samtal. De har auktoritet, expertis, kunskapen, teknologin & metoderna att utföra livsskadliga operationer med minimala resurser.

Frågan är ju vilka de är. Utan tvekan är de del av ett globalt system som utför sådana operationer vilket kan t.ex. vara sponsrat av stater, kyrkor, kulter, sekter, forskning & så vidare. Det är enkelt för dem att ge sig på personer som inte kan försvara sig - de är så jävla fega & patetiska som leker med människors liv & psyke - det finns inget värdigt i det att driva personer till vanföreställningar, sina död, vansinne & så vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in