Citat:
Om du tror din familj är med och spionerar mot dig så är det nog så att de blivit itutade att du är sjuk , och visar dem tex dina texter här. De fattar inte att du slåss för ditt liv och att dina åtgärder som texterna här, är för att de utsätter dig för psykisk tortyr som du vill beskriva för andra. De kommer ju aldrig säga att det är de som utför detta till dem, utan att det är dina hjärnspöken som får dig att tro så.
Jag kan skicka dig ett par lätt maskerade bilder på ett par av de jag haft länge emot mig så kan du se om du känner igen någon, och gör du det så har jag en bevisbar händelse (rättsfall) som jag då kan ta upp till JK lättare om fler kan beskriva att de haft samma personer emot sig.
Det behövs bara ett fall så faller alla som anmäls efter.
Jag kan inte skicka PM till någon ännu då jag inte har rätt antal inlägg ännu men om du skickar "Hej" till mig så kan jag , förmodligen " svara på det och skicka bilderna.
Man behöver en kedja med händelser och jag har några sådan händelser , senast på jobbet och flera andra jobb där det blir lätt för en utredare och se sambandet speciellt då jag spelar in allt. Håller på med en skadestånds process där man lika lätt kan se att fler läkare inte gjort sitt jobb och då blir det ju även grov misshandel man kan anklaga dem för, och som med vissa händelser skär in i den gruppen jag har problem med, då blir lättare för utredarna också där, plus anklagelsen grov misshandel lär lossa flera läkares tungor bland de som inte vet vad de givit sig in i Nästa månad så blir min ekonomi riktigt kass ett tag så har lite bråttom.
Exempel på råd av BRÅ :
– Det kanske handlar om flera fall av till exempel skadegörelse och förföljelse. När polisen ser att det är många händelser som hänger ihop så kan de lättare fatta beslut om det handlar om olaga förföljelse och i så fall gå vidare med det. Så fortsätt att anmäla.
Detta tror han är bara en stalkare men både lättare och jobbigare. Lättare med dessa uppenbara händelser ,jobbigare då han inte har namnen på han utan tror bara.
https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/johan-forfoljdes-av-en-man-i-over-ett-ar/
Jag kan skicka dig ett par lätt maskerade bilder på ett par av de jag haft länge emot mig så kan du se om du känner igen någon, och gör du det så har jag en bevisbar händelse (rättsfall) som jag då kan ta upp till JK lättare om fler kan beskriva att de haft samma personer emot sig.
Det behövs bara ett fall så faller alla som anmäls efter.
Jag kan inte skicka PM till någon ännu då jag inte har rätt antal inlägg ännu men om du skickar "Hej" till mig så kan jag , förmodligen " svara på det och skicka bilderna.
Man behöver en kedja med händelser och jag har några sådan händelser , senast på jobbet och flera andra jobb där det blir lätt för en utredare och se sambandet speciellt då jag spelar in allt. Håller på med en skadestånds process där man lika lätt kan se att fler läkare inte gjort sitt jobb och då blir det ju även grov misshandel man kan anklaga dem för, och som med vissa händelser skär in i den gruppen jag har problem med, då blir lättare för utredarna också där, plus anklagelsen grov misshandel lär lossa flera läkares tungor bland de som inte vet vad de givit sig in i Nästa månad så blir min ekonomi riktigt kass ett tag så har lite bråttom.
Exempel på råd av BRÅ :
– Det kanske handlar om flera fall av till exempel skadegörelse och förföljelse. När polisen ser att det är många händelser som hänger ihop så kan de lättare fatta beslut om det handlar om olaga förföljelse och i så fall gå vidare med det. Så fortsätt att anmäla.
Detta tror han är bara en stalkare men både lättare och jobbigare. Lättare med dessa uppenbara händelser ,jobbigare då han inte har namnen på han utan tror bara.
https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/johan-forfoljdes-av-en-man-i-over-ett-ar/
Det är precis det de vill att en kristen måltavla som mig ska TRO som resultat av deras informationsmanipulation: "spöken" - att jag är stalked av osynliga "spöken" vilket är en del av deras propaganda gällande "kulten" & "Spiritual Warfare". När du talar om för folk att du är stalked av en grupp som påverkar hela din sociala krets som då förnekar det som kommer 8 av 10 kristna eller spirituella personer omedelbart anta att det är "demoner" som stalkar dig genom att ta över människors handlingar. Speciellt då det sker också via mina kontakter online.
Jag har i diverse forum online kallat det hela för "The Spiritual & Psychic Experience Simulator" vilket sponsras av "Illuminati" alltså eliten för att uppnå den globala spirituella agendan rörande t.ex. kristendomen & ett säkert Israel vilket grundas i att Gud vill att Israel ska existera - sionisterna.
Det ovan som jag beskrev är en möjlig agenda till det som händer via denna "kult" som brukar stora statliga & samhälleliga resurser (skattebetalarnas) för att utföra psykologiska operationer & social engineering kring "speciella individer". Ärligt talat är det här mycket större än ett lokalt gäng som är ute efter någon men gänget i sig kan ha rekryterats i ens gang stalking-operation. Det är ju svårt att veta vilka är sponsor av det hela.
De vill ju att en ska TRO att GUD är ansvarig. Vissa har pekat på det i min omgivning. Låter det inte som en "kult" som försöker radikalisera mig till att tro på vissa saker? Vet ni vilka som radikaliserar folk? TERRORISTGRUPPER. De gör det för att rekrytera till deras agenda & sak. Sett från ett annat perspektiv: det är så CIA radikaliserar massmördare & "terrorister" för sina "False Flags". Jag tror verkligen att det hela är ett system & ett nätverk som utför sådana "Mind Control"-operationer för olika syften världen över.
Enklaste sätt att förklara gang stalking: någon okänd grupp vänder staten & samhället mot en måltavla. Vilken grupp har sådan makt, inflytande & framförallt incitament att tortera individer ÖPPET i samhället? De kommer troligen undan för att samhället & ens sociala cirkel tror på det gruppen hävdar eller vill tro. De vill också känna sig viktiga & användbara i att hjälpa "kulten" göra sitt mot en måltavla.
Är det bara jag som inser vilka de egentligen är? Om de kan manipulera & övertyga familj & vänner att öppet tortera sin kära är de bara ONDSKA. Men folk har sina trossystem & vill så hemskt tro att det de gör inte är "tortyr" men något annat. Det är ju de som har vanföreställningar i det de deltar i. De torterar en person & hävdar att det har med religion/spiritualitet att göra eller personlig utveckling. Det är ju sadistiskt idioti.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-01-18 kl. 02:55.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-01-18 kl. 02:55.