Citat:
Man gjorde ett djurförsök tidigt men av okänd anledning finns ingen data. Till det aktuella vaccinet gjordes inget djurförsök. Man gör som sagt parallella djurtester i efterhand nu men de är sekretessbelagda enligt prep act.
Ja, hoppas det är bättre med minnet än med läsförståelsen. Du måste tänka lite mer än att bara läsa innantill. Vad är det för information de lämnar löpande?
Ja, detta är det sjunde coronaviruset som drabbar oss och vi har misslyckats med alla försök att göra ett vaccin. Det snabbaste man någonsin tidigare gjort ett vaccin för något okänt är 7 år. Normalt tar det 20 år.
Vad du tror är inte intressant så länge du inte lyckas bygga upp ett förtroende för det du skriver.
Idag 2021 är du hyfsat ensam om att inte se kopplingen mellan regeringen och SVT. Jag blir nyfiken, hur gammal är du kjellkritisk, och har du jobbat kommunalt hela livet?
Ja, jag har funderat på konsekvenser. Det har säkert du med, med med den lilla skillnaden att du inte förstår varken ämnet eller verkligheten.
Youtube är extremt censurerat och i princip inget kritiskt om vaccinet finns kvar. Så med din kommentar visar du att du inte ens försökt titta på ett enda litet kritiskt klipp. Och det är därför du gör bort dig.
Men testa att söka igen vetja. Om du ska sätta dit mig så måste du göra mer natt bara googla "MODERNA". pust...
Ja, hoppas det är bättre med minnet än med läsförståelsen. Du måste tänka lite mer än att bara läsa innantill. Vad är det för information de lämnar löpande?
Ja, detta är det sjunde coronaviruset som drabbar oss och vi har misslyckats med alla försök att göra ett vaccin. Det snabbaste man någonsin tidigare gjort ett vaccin för något okänt är 7 år. Normalt tar det 20 år.
Vad du tror är inte intressant så länge du inte lyckas bygga upp ett förtroende för det du skriver.
Idag 2021 är du hyfsat ensam om att inte se kopplingen mellan regeringen och SVT. Jag blir nyfiken, hur gammal är du kjellkritisk, och har du jobbat kommunalt hela livet?
Ja, jag har funderat på konsekvenser. Det har säkert du med, med med den lilla skillnaden att du inte förstår varken ämnet eller verkligheten.
Youtube är extremt censurerat och i princip inget kritiskt om vaccinet finns kvar. Så med din kommentar visar du att du inte ens försökt titta på ett enda litet kritiskt klipp. Och det är därför du gör bort dig.
Men testa att söka igen vetja. Om du ska sätta dit mig så måste du göra mer natt bara googla "MODERNA". pust...
Har du en tombola i hjärnan så att alla dessa slumpvisa obegripliga meningar, djurförsök i början till något vaccin men inte till detta först än nu.
Du hasplar ur dig dravel, jag har länkat källa på att de utförde djurtester i fas ett parallellt med humantester. Och du kontrar med dement och amnesi utan källa!
Och ingen källa på att man släpper säkerhetsdata först om två år utan bara tafflig projektion av dina egna intellektuella tillkommande mot mig. Stussårat mycket eller?
Jag är tillräckligt gammal att läsa forskningsrapporter och vetenskapliga tidskrifter, fortfarande är inte SVt min källa till kunskap, trist att den snuttefilten inte funkande!
Varför ska jag kolla youtube klipp när det finns källor med källhänvisningar, klipp som du inte en länkar till eller förklarar vad de ska tillföra??
Jaha ja ska söka för du kan inte ens förklara ditt resonemang kring Moderna och dess grundare. Skulle det vara att grundaren inte jobbat med vaccin, finns många företag som jobbar med saker som deras grundare inte har kompetens kring, det är därför man anställer folk.
Utan källor är dina påståenden bara något du dragit från någon av dina två uppsättningar ytrymmen mellan sätesmusklerna!