2021-01-20, 12:08
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Man gjorde ett djurförsök tidigt men av okänd anledning finns ingen data. Till det aktuella vaccinet gjordes inget djurförsök. Man gör som sagt parallella djurtester i efterhand nu men de är sekretessbelagda enligt prep act.

Ja, hoppas det är bättre med minnet än med läsförståelsen. Du måste tänka lite mer än att bara läsa innantill. Vad är det för information de lämnar löpande?

Ja, detta är det sjunde coronaviruset som drabbar oss och vi har misslyckats med alla försök att göra ett vaccin. Det snabbaste man någonsin tidigare gjort ett vaccin för något okänt är 7 år. Normalt tar det 20 år.

Vad du tror är inte intressant så länge du inte lyckas bygga upp ett förtroende för det du skriver.
Idag 2021 är du hyfsat ensam om att inte se kopplingen mellan regeringen och SVT. Jag blir nyfiken, hur gammal är du kjellkritisk, och har du jobbat kommunalt hela livet?

Ja, jag har funderat på konsekvenser. Det har säkert du med, med med den lilla skillnaden att du inte förstår varken ämnet eller verkligheten.

Youtube är extremt censurerat och i princip inget kritiskt om vaccinet finns kvar. Så med din kommentar visar du att du inte ens försökt titta på ett enda litet kritiskt klipp. Och det är därför du gör bort dig.

Men testa att söka igen vetja. Om du ska sätta dit mig så måste du göra mer natt bara googla "MODERNA". pust...

Har du en tombola i hjärnan så att alla dessa slumpvisa obegripliga meningar, djurförsök i början till något vaccin men inte till detta först än nu.

Du hasplar ur dig dravel, jag har länkat källa på att de utförde djurtester i fas ett parallellt med humantester. Och du kontrar med dement och amnesi utan källa!

Och ingen källa på att man släpper säkerhetsdata först om två år utan bara tafflig projektion av dina egna intellektuella tillkommande mot mig. Stussårat mycket eller?

Jag är tillräckligt gammal att läsa forskningsrapporter och vetenskapliga tidskrifter, fortfarande är inte SVt min källa till kunskap, trist att den snuttefilten inte funkande!

Varför ska jag kolla youtube klipp när det finns källor med källhänvisningar, klipp som du inte en länkar till eller förklarar vad de ska tillföra??

Jaha ja ska söka för du kan inte ens förklara ditt resonemang kring Moderna och dess grundare. Skulle det vara att grundaren inte jobbat med vaccin, finns många företag som jobbar med saker som deras grundare inte har kompetens kring, det är därför man anställer folk.

Utan källor är dina påståenden bara något du dragit från någon av dina två uppsättningar ytrymmen mellan sätesmusklerna!
Citera
2021-01-20, 15:10
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Man gjorde ett djurförsök tidigt men av okänd anledning finns ingen data. Till det aktuella vaccinet gjordes inget djurförsök. Man gör som sagt parallella djurtester i efterhand nu men de är sekretessbelagda enligt prep act.
Men din tomte. Du läste alltså inte studien jag länkade till tidigare? Varför är en "sekretessbelagd" studie publicerad?

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7449230/

mRNA-1273 är Modernas vaccin.

Här är en preprint om djurstudier på AstraZenecas vaccin.

Citat:
A single vaccination with ChAdOx1 nCoV-19 induced a humoral and 26 cellular immune response in rhesus macaques.

https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.05.13.093195v1.full.pdf
Citera
2021-01-22, 22:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Har du en tombola i hjärnan så att alla dessa slumpvisa obegripliga meningar, djurförsök i början till något vaccin men inte till detta först än nu.

Du hasplar ur dig dravel, jag har länkat källa på att de utförde djurtester i fas ett parallellt med humantester. Och du kontrar med dement och amnesi utan källa!

Och ingen källa på att man släpper säkerhetsdata först om två år utan bara tafflig projektion av dina egna intellektuella tillkommande mot mig. Stussårat mycket eller?

Jag är tillräckligt gammal att läsa forskningsrapporter och vetenskapliga tidskrifter, fortfarande är inte SVt min källa till kunskap, trist att den snuttefilten inte funkande!

Varför ska jag kolla youtube klipp när det finns källor med källhänvisningar, klipp som du inte en länkar till eller förklarar vad de ska tillföra??

Jaha ja ska söka för du kan inte ens förklara ditt resonemang kring Moderna och dess grundare. Skulle det vara att grundaren inte jobbat med vaccin, finns många företag som jobbar med saker som deras grundare inte har kompetens kring, det är därför man anställer folk.

Utan källor är dina påståenden bara något du dragit från någon av dina två uppsättningar ytrymmen mellan sätesmusklerna!

Du kan ju komma tillbaka 2023 när Pfizers kliniska prövning (sannolikt) är slutförd.
Citera
2021-01-22, 23:13
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Du kan ju komma tillbaka 2023 när Pfizers kliniska prövning (sannolikt) är slutförd.

Och vad vill du ha sagt??? Är det trögfattades föreningen så otroligt okunnig hur vaccin tas fram och testas. Här ser du att vi är i fas IV https://www.lif.se/fokusomraden/i-fokus/kampen-mot-covid-19/utvecklingen-av-vaccin-mot-covid-19-i-siffror/ eller vad menar du ska vara klart 2023?? Knarkat strofförkortningsmedlet eller?

Om hösnuva skulle öka vid 2023 kommer väl du och sitta och säga ”kolla långtidseffekt av vaccinet buhu”.
Citera
2021-01-22, 23:32
Avstängd
Citat:
Och vad vill du ha sagt??? Är det trögfattades föreningen så otroligt okunnig hur vaccin tas fram och testas. Här ser du att vi är i fas IV https://www.lif.se/fokusomraden/i-fokus/kampen-mot-covid-19/utvecklingen-av-vaccin-mot-covid-19-i-siffror/ eller vad menar du ska vara klart 2023?? Knarkat strofförkortningsmedlet eller?

Om hösnuva skulle öka vid 2023 kommer väl du och sitta och säga ”kolla långtidseffekt av vaccinet buhu”.

Är du ordförande för föreningen "vi med IQ fiskmås"?

Pfizers kliniska prövning slutförs 2023.
"Estimated Study Completion Date : January 31, 2023" https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728
Citera
2021-01-22, 23:34
Bannlyst
Citat:

Vaddå "fas IV" det är 2 år kvar av studien fubik. Ska du ha en spark mot nyllet så att du vaknar till?
Citera
2021-01-22, 23:40
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Är du ordförande för föreningen "vi med IQ fiskmås"?

Pfizers kliniska prövning slutförs 2023.
"Estimated Study Completion Date : January 31, 2023" https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728

Innan du skränar om IQ som djuret du tar upp kanske du ska läsa vad som står i din länk, alltså läsa hela och förstå, inte plocka körsbär. Det är gott virke i vissa.
Citera
2021-01-22, 23:45
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subwoofern
Vaddå "fas IV" det är 2 år kvar av studien fubik. Ska du ha en spark mot nyllet så att du vaknar till?

Är du helt i avsaknad av läskunnighet.

Fas I till III är det som ligger till grund för ett godkännande. Därefter går man in i nuvarande fas som är vaccinering på stor population. Detta ska bolagen följa upp, de ska också rapportera på månadsbasis till den myndighet, i Sverige Läkemedelsverket, som ansvarar för kontroll.

Ja sparkar mot nyllet på dig själv verkar du ha praktiserat.
Citera
2021-01-22, 23:59
Avstängd
Citat:
Innan du skränar om IQ som djuret du tar upp kanske du ska läsa vad som står i din länk, alltså läsa hela och förstå, inte plocka körsbär. Det är gott virke i vissa.

Jag "plockar inte körsbär" (sic). Jag hävdar att Pfizers kliniska prövning slutförs tidigast 2023.

Det är liksom officiella estimat, till skillnad från dina vanföreställningar.
Citera
2021-01-23, 00:38
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Jag "plockar inte körsbär" (sic). Jag hävdar att Pfizers kliniska prövning slutförs tidigast 2023.

Det är liksom officiella estimat, till skillnad från dina vanföreställningar.

Du läser orden men förstår dem inte, men skicka till EMA och läkemedelsverket med dina farhågor.
Citera
2021-01-23, 00:59
Avstängd
Citat:
Du läser orden men förstår dem inte, men skicka till EMA och läkemedelsverket med dina farhågor.

Jag föredrar FDA, som estimerar att den kliniska prövningen slutförs 2023.
Citera
2021-01-23, 01:04
Bannlyst
Citat:
Är du helt i avsaknad av läskunnighet.

Fas I till III är det som ligger till grund för ett godkännande. Därefter går man in i nuvarande fas som är vaccinering på stor population. Detta ska bolagen följa upp, de ska också rapportera på månadsbasis till den myndighet, i Sverige Läkemedelsverket, som ansvarar för kontroll.

Ja sparkar mot nyllet på dig själv verkar du ha praktiserat.

Fas I till III är grunden till många skandaler med vaccin speciellt nu när man tummat på det strikta. Ta och läs om faserna och fundera varför läkemedelsföretagen fick frigång från att vara skyldiga ifall det går åt helvete. Skallad fubik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in