Citat:
Ursprungligen postat av
Ring-Bolizen
Det stinker ju turkjävel över hela det här svaret, speciellt om du tror att kurderna är ett problem när det är dem som är de mest skötsamma invandrarna från mellanöstern i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
CykaBlyat123
Definitivt en turk på burk som skrivit det där. Filip är dessutom syrian men då turkar hatar syrianer också så kvittar det väl för personen.
Haha, jag är absolut ingen turk. Turkar och folk från hela mellanöstern är ofta äckliga med kass kvinnosyn.
Jag trodde ju att Dikmen själv var turk eftersom jag läste någonstans att han hade ursprung från Turkiet eller liknande.. Så när jag talade om äckel från hans hemland så syftade jag på Turkiet och lade till att kurder är riktigt vidriga med. Om han är Syrian gör det ingen skillnad, samma skrot och korn på folket därnere i svinstian.
Hoppas du skojar när du säger att kurder är skötsamma. Enda de gör är att stå framför en blattekiosk om dagarna med sina likadana frisyrer allihop, smuggla cigg och alkohol till småbarn samtidigt som de frågar "Är du gift" och försöker få dem att dricka spetsad alkohol med dem så de kan komma innanför byxorna.