2021-01-22, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Det blir bara bedrövligare och bedrövligare detta. Varför i helvetet hetsar han på detta sätt i sociala medier? Gå under jorden ABBE och det är NU. Du har bara ETT LIV och gör något vettigt av det NU.
Håller med! Det är bra att vara lite trotsig, men han överdriver. Alla vettiga förstår att 7 mot 1 är fegt. Han behöver inte hetsa och bevisa något.
Senast redigerad av Virgo1 2021-01-22 kl. 00:29.
Citera
2021-01-22, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicita
Vad gör man om man går i hans skor? Tänker att det beror på vad man känner. Allt han lagt upp, känns ångestfyllt,flykt..(från känslor). Jag har inte gått en sekund i hans skor. Men han känns inte rädd om livet, för att uttrycka det milt.
Han har ADHD, en grov sådan verkar det som. Han drivs mycket av impulser och är trotsig som en typisk ADHD-unge.
Citera
2021-01-22, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoelBaba
Jag vet inte varför folk tror att han har det. Ingen hade betalat någon för att släcka Abbe, han är inte någon häftig gangster, han är en dampunge som är dopamintorsk, varken mer eller mindre, förutom hans kvinnomörderi alltså.

Vilken värld lever du i? Tror du bara det är gangsters som har pris på sina huvuden?
För 3n psykiskt sjuk person, vem är enklast att släcka, förortens värsting eller random kvinnoboxare? Det finns massvis med folk som vill plocka billiga poäng på pissluffare som babben blattelito.
Citera
2021-01-22, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Han har ADHD, en grov sådan verkar det som. Han drivs mycket av impulser och är trotsig som en typisk ADHD-unge.

Han har inte ens "cool" adhd. Idioten är förståndshadikappad.
Citera
2021-01-22, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelBaba
https://www.youtube.com/watch?v=-Vsg1FuqAGg

Vi bankade sönder honom
Citera
2021-01-22, 02:26
Medlem
Är det sant att Abbe sålde sin röv på kåken för att ha råd med den där jackan?
Citera
2021-01-22, 02:30
Medlem
cateatdogs avatar
För typ 3-4 år sedan satt grabben å kikade på Abbe på insta och jag blev nyfiken på vad han höll på med ...tydligen så hade dom gruffat och redan då sa jag att Abbe är ett jävla luftslott. Vi kikade på hans insta en stund.
Det tog bara några månader innan han åkte in.

Han verkar inte någonstans omvärderat sitt liv öht. Han tycker inte att han mördade kvinnan för han dömdes inte för det. Alla som läst ur dommen förstår varför han inte fälldes för det och Abbe vet vad han gjort.

Massa skattepengar till ingen nytta.

Jag hade rätt sist, och nu sätter jag mina slantar på 3 alternativ.

1. Invalid
2. Självmord
3. Mord

...jag tror dessutom att hans "homies" kommer välja bort honom. Det är farligt att ha något med han att göra.

Han hävdar att han inte bryr sig om haters och att han inte är berörd av "misshandeln". Men det är det ENDA han tar upp nu.

Allt är luft och fejk. Det enda som betyder något för honom har aldrig funnits och det kommer aldrig hända. Abbe kommer aldrig få något sammarbete oas hur många som tittar på han. Det finns inget värde i pengar bara ett värde i underhållning för oss att se han krascha.

Och ja, tragiskt nog så är det underhållande när man vet vad han gjort - utan att försöka vända det. Totalt respektlös och helt utan empati.
Det finns ingen Abbe på riktigt - han är en destruktiv seriefigur som man gärna följer bara. Han är på låtsas men av kött och blod.
Senast redigerad av cateatdog 2021-01-22 kl. 02:38.
Citera
2021-01-22, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
För typ 3-4 år sedan satt grabben å kikade på Abbe på insta och jag blev nyfiken på vad han höll på med ...tydligen så hade dom gruffat och redan då sa jag att Abbe är ett jävla luftslott. Vi kikade på hans insta en stund.
Det tog bara några månader innan han åkte in.

Han verkar inte någonstans omvärderat sitt liv öht. Han tycker inte att han mördade kvinnan för han dömdes inte för det. Alla som läst ur dommen förstår varför han inte fälldes för det och Abbe vet vad han gjort.

Massa skattepengar till ingen nytta.

Jag hade rätt sist, och nu sätter jag mina slantar på 3 alternativ.

1. Invalid
2. Självmord
3. Mord

...jag tror dessutom att hans "homies" kommer välja bort honom. Det är farligt att ha något med han att göra.

Han hävdar att han inte bryr sig om haters och att han inte är berörd av "misshandeln". Men det är det ENDA han tar upp nu.

Allt är luft och fejk. Det enda som betyder något för honom har aldrig funnits och det kommer aldrig hända. Abbe kommer aldrig få något sammarbete oas hur många som tittar på han. Det finns inget värde i pengar bara ett värde i underhållning för oss att se han krascha.

Och ja, tragiskt nog så är det underhållande när man vet vad han gjort - utan att försöka vända det. Totalt respektlös och helt utan empati.
Det finns ingen Abbe på riktigt - han är en destruktiv seriefigur som man gärna följer bara. Han är på låtsas men av kött och blod.

Tror inte självmord är ett alternativ för Abbe, över 1 års isolerad häktning i en 7m2 hundbur med hot om livstidsstraff + en sväng på kåken efteråt gav han förmodligen plåtpsyke, krävs nog väldigt mycket mer för att han ska bryta ihop totalt och överväga självmord.
Senast redigerad av ddelicous 2021-01-22 kl. 03:22.
Citera
2021-01-22, 03:49
Jag vill rekommendera att folk att läser FUP´en.

abbe är verkligen ett jävla as.
Den där "misshandeln" verkar mest som ett pr-trick.
Citera
2021-01-22, 04:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Det får vi verkligen hoppas. Han verkar vara dummare än det mesta.
Psykopater saknar instinkt. Så förmodligen gör han något riktigt efterblivet och får därmed betala omgående. Eller så har han ihjäl sig själv. Kanske genom att köra över 100 km i timmen i mottsatt körfil.

Det sistnämnda är det bästa för oss alla.
Citera
2021-01-22, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AvlidnaSvennar
Psykopater saknar instinkt. Så förmodligen gör han något riktigt efterblivet och får därmed betala omgående. Eller så har han ihjäl sig själv. Kanske genom att köra över 100 km i timmen i mottsatt körfil.

Det sistnämnda är det bästa för oss alla.
Knappast bäst för den eller de oskyldiga han möter i motsatt körfil väl, låter nästan så efterblivet att man kan tro Abbe själv skrivit det.
Citera
2021-01-22, 07:29
Medlem
FoxHounds avatar
Hahaha nu är abbe rädd och försöker få det att låta som han inte snackat skit om hjällbo. Och att han inte tänker åka dit ändå.

Hämta dina grabbar nu abbe du är ju så jävla tuff
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in