2021-01-21, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
För Donald J. Trump stod/står för antitesen till globalister. En stark vit ledarfigur som älskar Gud, sin familj och sitt land (i den ordningen).

Han lovade "the good old days".

MSM, propagandaorganet för "Deep state" insåg snabbt att en stark vit ledare innebär enbart gaskammrare och ugnar så man gjorde allt i sin makt för att smutskasta honom och hans följare. Man, genom det starka "träsket" förhalade hans MAGA och även om många av Trumps löften aldrig kom att infria sig så blottade han hela systemet för den stora massan.

Men i grund och botten är det hatet mot den vita mannen som är den stora triggern för hans hat. Sedan början av 1800-talet har vita varit på dekis, när helst auktoritära, vita, starka ledare som är älskade av folket ploppar upp blir de snabbt per automatik fiende till rotlösa kosmopoliter.

Jag uppskattar verkligen din ärlighet.
Kan man säga att Donald Trumps väljarbas består av vita väljare eller är det felaktigt ?
Citera
2021-01-21, 20:32
Medlem
pinnpelle88s avatar
[quote=dic-tator|74401568]
Citat:
För Donald J. Trump stod/står för antitesen till globalister. En stark vit ledarfigur som älskar Gud, sin familj och sitt land (i den ordningen). Han gav hopp till miljoner Amerikaner som blivit pissade på de senaste 50 åren.

Men i grund och botten är det hatet mot den vita mannen som är den stora triggern för hans hat. Sedan början av 1800-talet har vita varit på dekis, när helst auktoritära, vita, starka ledare som är älskade av folket ploppar upp blir de snabbt per automatik fiende till rotlösa kosmopoliter.[/QUOTE]

Jag uppskattar verkligen din ärlighet.
Kan man säga att Donald Trumps väljarbas består av vita väljare eller är det felaktigt ?

95% av hans väljare är vita. Hans fiender är ett konglomerat av minoriteter som tvingar sig in, är arbetslösa och hatar vita och vill ta allt vita äger ifrån dem.

Kolla på valfri BLM/AFA kravall så ser du Bidens kärnväljare
Citera
2021-01-21, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Här var ett jättebra exempel på vad jag nyss skrev. När personer som hyser åsikter som de ovan uppmuntras och upplever sig stödda av Trump, då är det orsak nog att hålla armlängds avstånd.

Har du glömt att CNN/MSNBC/Atlantic och Washington Post gick ut några dagar efter valet -16 och bad om förlåt hur dom hanterat Trump?

Dom körde helsidor Dude. Men det höll ej så länge.

Håller med Pinnpelle. I grund och botten är varje val i valfritt västerlandskt land ett val att sänka den vita mannen.

Vi är lika jagade som random jude -33 i Bayern.

Svårt att sia hur det går. Men jag tror att vi vita män har 40 procent chans att överleva. Då på 100 års sikt.

Skulle ni vänsterfeminister slash hatliberaler vinna detta så har vi ingen civilisation kvar nästa århundrade. När vi är borta kommer ni förgöra varandra på under 24 timmar.
Senast redigerad av RandomSvenskDude 2021-01-21 kl. 20:41.
Citera
2021-01-21, 20:36
Bannlyst
[quote=pinnpelle88|74401588]
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
.
95% av hans väljare är vita. Hans fiender är ett konglomerat av minoriteter som tvingar sig in, är arbetslösa och hatar vita och vill ta allt vita äger ifrån dem.

Anser du även att Trump som president, oftare har uttryckt sitt stöd till vita väljare i USA mer än någon annan väljargrupp?

vh
Citera
2021-01-21, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Det är möjligt, men det är inte diskussionsämnet. Ta det någonannanstans.

Sakta i backarna. Rent konkret växer en bild fram här i tråden som visar att Trumps väljare i större utsträckning misstror judar,massmedia,LGBT-rörelsen,och har en stark associativ bild av Donald Trump som en vitmakts-ledare.

Du köpte en biljett. Njut nu av åkturen
Citera
2021-01-21, 20:41
Medlem
pinnpelle88s avatar
[quote=dic-tator|74401661]
Citat:

Anser du även att Trump som president, oftare har uttryckt sitt stöd till vita väljare i USA mer än någon annan väljargrupp?

vh

Nej, han medvetet fjäskade för minoriteter, det var "this is what I have done for blacks/latinos bla bla" medans hans kärnväljare är 100% vita. Fanns mycket han kunde gjort, explicit, för vita väljare men han, likt de flesta vita idag, f.f.a boomers, fjäskar för minoriteter. Som vill bli försörjda och ta allt vita äger.
Citera
2021-01-21, 20:42
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Håller med Pinnpelle. I grund och botten är varje val i valfritt västerlandskt land ett val att sänka den vita mannen.

Vi är lika jagade som random jude -33 i Bayern.

Svårt att sia hur det går. Men jag tror att vi vita män har 40 procent chans att överleva. Då på 100 års sikt.

Skulle ni vänsterfeminister vinna detta så har vi ingen civilisation kvar nästa århundrade.

Se där! Nästan varje inlägg av denna karaktär är i sig en mycket bra förklaring till varför Trump har alla anständigar institutioner och media, kändisar och upplysta personer emot sig.
Citera
2021-01-21, 20:43
Bannlyst
[quote=pinnpelle88|74401718]
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator

Nej, han medvetet fjäskade för minoriteter, det var "this is what I have done for blacks/latinos bla bla" medans hans kärnväljare är 100% vita. Fanns mycket han kunde gjort, explicit, för vita väljare men han, likt de flesta vita idag, f.f.a boomers, fjäskar för minoriteter. Som vill bli försörjda och ta allt vita äger.

Jag vill ge dig ett stort tack för att du säger det ingen annan vågar säga. Hoppas du har en trevlig kväll pinnpelle88
tack
Citera
2021-01-21, 20:44
Bannlyst
Citat:
Se där! Nästan varje inlägg av denna karaktär är i sig en mycket bra förklaring till varför Trump har alla anständigar institutioner och media, kändisar och upplysta personer emot sig.

Bjuder jag på, pussåkjam darlin.
Citera
2021-01-21, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Mycket beror väl på att han synat media och deras äckliga vinkling osv.

Samt att han var en framgångsrik narcissist vilket retade upp de icke framgångsfulla narcissisterna.
Citera
2021-01-21, 20:47
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:

[quote=dic-tator|74401753]
Citat:

Jag vill ge dig ett stort tack för att du säger det ingen annan vågar säga. Hoppas du har en trevlig kväll pinnpelle88
tack

Och ni 2 visar exakt varför vita män i allt större utsträckning blir radikalare, Trump var med all största sannolikhet det sista hoppet om "en demokratisk lösning". Nästa steg är att anamma det MSM/vänstern kallat alla vita de senaste 100 åren. Det vill säga dödsknarkarnazister/vitmaktmiljö/högerextremister.

Trump väljare/MAGA folk är numera "white supremacy" enligt Joe Biden, målstolparna har flyttats fram.

Jag vill tacka er 2 och resten av vänstersmutset på flashback för att ni alena hjälper fler vita män vakna upp ur sin sömn än vad vi någonsin kunnat göra själva. Trump och 4 år av nedmontering av tilltro till MSM gjorde sitt men ni 2 visar öppet ert hat mot vita så det blir nästan omöjligt att inte förstå att det inte handlar om höger/vänster utan om alla vs vita

https://twitter.com/disclosetv/status/1352250441137070081?s=20
Senast redigerad av pinnpelle88 2021-01-21 kl. 20:50.
Citera
2021-01-21, 20:49
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4PennPlaza
Där är Du ju igen!

1) Nej jag är inte vänster. Bara en ödmjuk människa med sunt förnuft. Min spirutualitet får jag från meditation, vandringar i naturen, min hobby och mina hundar. Inte från politik.

2) Sa inte din Mor till dej att man ska vara snäll? De elakheter som vräkts ut under de senaste åren har ingen 'merit'. Vad tjänar Du på att vara elak och förbannad hela tiden? Tuff much? Be nice!

3) Förutom att vara rik, så checkar jag nog in på de flesta av de punkterna. Men det beror nog mest på 'grinig-gammal-gubbe-syndromet'. Och inte på nån höger/vänster eller Trump inverkan.
Du verkar ju helt aningslös kring vad det är för krafter som Trump utmanade. Hans presidentskap var blodigt allvar, ingen jävla courtesy class.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in